Got a 2010 f-150 for Christmas!! - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


General Ford Discussion General discussion of Ford vehicles not pertaining to the Ford Ranger.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-25-2011
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
Got a 2010 f-150 for Christmas!!

You guys are gonna hate me, because this thing is NICE.

White, 5.4, nice wheel/tire combo, leveling kit.

Ill post pictures later this evening.
Reply With Quote
  #2  
Old 12-25-2011
RazorsEDGE's Avatar
There's no lifeguard in the gene pool
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2006
Location: New Mexico
Posts: 7,501
You know the rules. Pics or you're fired.
Reply With Quote
  #3  
Old 12-25-2011
Jason8n's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Roxboro, North Carolina
Posts: 708
Wirelessly posted (Droid2)

Did you trade your Ranger?
Reply With Quote
  #4  
Old 12-25-2011
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
I'm still away from home, so pics will come later.

And I still have the ranger.
Reply With Quote
  #5  
Old 12-25-2011
djfllmn's Avatar
Moderator
 
Join Date: Mar 2009
Location: York, PA
Posts: 5,796
must be nice haha
Reply With Quote
  #6  
Old 12-25-2011
Jason8n's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Roxboro, North Carolina
Posts: 708
Wirelessly posted (Droid2)

Big money!
Reply With Quote
  #7  
Old 12-25-2011
morris's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2008
Location: South Detroit.
Posts: 7,833
Wanted:
New mod, apply within.
Must drive f-150
Reply With Quote
  #8  
Old 12-25-2011
2004xlmiller's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sac, CA
Posts: 1,601
subscribed for pics
Reply With Quote
  #9  
Old 12-25-2011
04RangerDave's Avatar
JDM> RANGER

iTrader: (3)
 
Join Date: Jul 2010
Location: RI
Posts: 5,030
Wirelessly posted (iPhone 3GS)

You and Scott are traders :(
Reply With Quote
  #10  
Old 12-25-2011
Ranger4.0XLT's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: Northford, CT
Posts: 501
^
Reply With Quote
  #11  
Old 12-25-2011
FULLSCALE's Avatar
Level III Supporter

iTrader: (12)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Clinton, Ontario
Posts: 8,181
Nice... get those pics up already!
Reply With Quote
  #12  
Old 12-25-2011
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
Quote:
Originally Posted by FULLSCALE View Post
Nice... get those pics up already!
x2



whats the plan for the Ranger?
Reply With Quote
  #13  
Old 12-25-2011
btm757's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Norfolk / Chesapeake, VA
Posts: 3,980
Pics or it didn't happen. Haha. Wish I got a one fiddy for Christmas. I would never ask for another Christmas gift ever again.
Reply With Quote
  #14  
Old 12-25-2011
kanuck15's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Pennsylvania
Posts: 844
I swear I will be pissed if he posts a pic of a hot wheels truck lol
Reply With Quote
  #15  
Old 12-25-2011
btm757's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Norfolk / Chesapeake, VA
Posts: 3,980
Hahahaha. I have done that in the past on Facebook.
Reply With Quote
  #16  
Old 12-25-2011
StxDangerRanger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2010
Location: Flat Rock, Mi
Posts: 6,313
Nice!
I wish i got a new truck for Xmas. Pics NAO!

Edit: Did i hear someone say SAS?

Last edited by StxDangerRanger; 12-25-2011 at 08:47 PM.
Reply With Quote
  #17  
Old 12-25-2011
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
lol. Family just left, so im uploading some pics.
Reply With Quote
  #18  
Old 12-25-2011
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
lol. When I said 5.4, I actually meant 0.000054L engine. My bad.


Its true, depreciation sucks.
But here are some SICK flex picks.



Its still a sweet truck though.

Sorry guys, my daughter won this truck in a game of Dirty Santa, so I HAD to use it.

Merry Christmas!
Attached Thumbnails
Got a 2010 f-150 for Christmas!!-img_20111225_212014.jpg   Got a 2010 f-150 for Christmas!!-img_20111225_212056.jpg   Got a 2010 f-150 for Christmas!!-img_20111225_212107.jpg  
Reply With Quote
  #19  
Old 12-25-2011
StxDangerRanger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2010
Location: Flat Rock, Mi
Posts: 6,313
Haha, I could use a good sobering laugh.

but for real. you gonna SAS that?
Reply With Quote
  #20  
Old 12-25-2011
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
Quote:
Originally Posted by StxDangerRanger View Post
Haha, I could use a good sobering laugh.

but for real. you gonna SAS that?
Done
Reply With Quote
  #21  
Old 12-25-2011
sniper_101's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: Sask, Canada
Posts: 1,902
Attached Thumbnails
Got a 2010 f-150 for Christmas!!-colbert7fi.gif  
Reply With Quote
  #22  
Old 12-25-2011
Jason8n's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Roxboro, North Carolina
Posts: 708
Wirelessly posted (Droid2)

Haha, nice!
Reply With Quote
  #23  
Old 12-25-2011
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
you f uck lmao
Reply With Quote
  #24  
Old 12-25-2011
Masteratarms93's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Goose Creek SC
Posts: 4,685
LOL
Reply With Quote
  #25  
Old 12-25-2011
FordTough2007's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Auburn,ME/Selinsgrove,PA
Posts: 1,062
Attached Thumbnails
Got a 2010 f-150 for Christmas!!-what-you-did-there-i-see-.jpg  
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
2010 F-150 4x4 XLT leftofEDGE Ford Snapshots & Videos 15 05-29-2010 10:49 PM
New Truck Videos: Mojave Road 2010 and SCORE LDC 2010 PreRun rngprerunner Vehicle & Meet Videos 6 05-04-2010 09:08 AM
WTF Ford? 2010 F-150 4.6L Triton pictures Needforspeed3685 General Ford Ranger Discussion 29 03-21-2010 04:15 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 08:00 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.