Just dropped $500... - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


General Ford Ranger Discussion General discussion of the Ford Ranger that does not fit in any other sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-18-2006
RF Veteran
Thread Starter
 
Join Date: May 2005
Location: College Station, TX
Posts: 5,782
Just dropped $500...

And I wanna hear what y'all think I got with it! I figure I've got ~$600-700 more that I'm gonna spend on it before all is said and done.

Anyone wanna guess what it is!?
Reply With Quote
  #2  
Old 04-18-2006
jtslmn720's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2004
Location: Kent State, Kent Ohio
Posts: 7,367
the worlds biggest nos sticker....
Reply With Quote
  #3  
Old 04-18-2006
graniteguy's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Texas
Posts: 3,221
got tires, now you need wheels?
Reply With Quote
  #4  
Old 04-18-2006
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
Quote:
Originally Posted by graniteguy
got tires, now you need wheels?
x2

wheels are like 400-500...he just needs tires and bl i'm guessing...that would be 700 (505 for buckshots and whatever bl is)
Reply With Quote
  #5  
Old 04-18-2006
jtslmn720's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2004
Location: Kent State, Kent Ohio
Posts: 7,367
so im guessing i was way off...


wheels and tires acutally sounds about right, or half a superlift....
Reply With Quote
  #6  
Old 04-18-2006
KARPE's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: Valrico, Fl 33594
Posts: 4,748
No way, I bet its some really expensive block of old french cheese!
Reply With Quote
  #7  
Old 04-18-2006
04lvl2's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Palm Bay, FL
Posts: 5,600
I think I know what it is. Is it what we talked about last night on AIM????

Something to do with say a computer in the truck haha.

Last edited by 04lvl2; 04-18-2006 at 07:26 PM.
Reply With Quote
  #8  
Old 04-18-2006
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
sas
Reply With Quote
  #9  
Old 04-18-2006
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
one word.

Carputer.

I win!
Reply With Quote
  #10  
Old 04-18-2006
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
Quote:
Originally Posted by zabeard
one word.

Carputer.

I win!
i'm jealous...i want one!!!!
Reply With Quote
  #11  
Old 04-18-2006
RockysFord's Avatar
Member
 
Join Date: May 2005
Location: Columbus Ohio
Posts: 2,782
you found an expencive french hooker for 500$ and your going back for more but she upped the price??











lol, i think he got rims and tires also....but who knows

Rocky
Reply With Quote
  #12  
Old 04-18-2006
SHOman86's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2005
Location: Lakeland, Fl
Posts: 2,469
well someone said the hooker thing so that shot my idea out the window....how bout hmm.....not one hooker....but 2....just really cheap ones?
Reply With Quote
  #13  
Old 04-18-2006
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
Quote:
Originally Posted by SHOman86
well someone said the hooker thing so that shot my idea out the window....how bout hmm.....not one hooker....but 2....just really cheap ones?
haha i love escorts...especially the dirty hood rats
Reply With Quote
  #14  
Old 04-18-2006
Lefty04LevelII's Avatar
Member
 
Join Date: Aug 2005
Location: DFW
Posts: 1,447
well, if you just dropped it, then you got the satisfaction of making someone $500 richer? And God I hope you're not getting a superlift for that LII. The **** deserves better. Better like something I'm getting from Sean in May :)
Reply With Quote
  #15  
Old 04-18-2006
Roach2004's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: Houston, TX
Posts: 8,320
A life?
Reply With Quote
  #16  
Old 04-18-2006
Member
 
Join Date: May 2004
Location: McKinney, TX
Posts: 2,123
He's getting this
Reply With Quote
  #17  
Old 04-18-2006
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
Quote:
Originally Posted by Mnemonic
He's getting this
Reply With Quote
  #18  
Old 04-18-2006
Lefty04LevelII's Avatar
Member
 
Join Date: Aug 2005
Location: DFW
Posts: 1,447
Quote:
Originally Posted by Mnemonic
He's getting this
that's one [email protected] expensive coffee table coaster!
Reply With Quote
  #19  
Old 04-18-2006
04lvl2's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Palm Bay, FL
Posts: 5,600
Quote:
Originally Posted by zabeard
one word.

Carputer.

I win!
Nope I win lol.
Reply With Quote
  #20  
Old 04-18-2006
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
BS u just didnt come out and say it like i did.
Reply With Quote
  #21  
Old 04-18-2006
04lvl2's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Palm Bay, FL
Posts: 5,600
Quote:
Originally Posted by zabeard
BS u just didnt come out and say it like i did.

LOL but I new what it was, just was letting other people guess first lol.
Reply With Quote
  #22  
Old 04-18-2006
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
no no no you guys got it wrong..

I WON
Reply With Quote
  #23  
Old 04-18-2006
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
i wonder what kinda screen...xenarc or lilliput...

flipout or molded

cpu speed

processor

memory?

front end????

internet???

gps navi???

i wanna know more!!!
Reply With Quote
  #24  
Old 04-18-2006
RF Veteran
Thread Starter
 
Join Date: May 2005
Location: College Station, TX
Posts: 5,782
I never even thought of hookers! I need to re-assess my priorities!

Zach and Bill are right! It's only the CPU, I still need a screen and some other goodies, but the carputer begins!

The System has pre-loaded Operating System (Windows XP SP2), iGuidance 2.1, PowerDVD, all video codecs, and other applications. The hardware consist of:

VIA EPIA M10000 Motherboard
1Gb PC2100 Kingston Memory
M2-ATX Power Supply/Shutdown Controller
80 Gb HDD 3.5"
Black Morex Mini-ITX Case
Kingston USB Bluetooth Dongle

Still need:
A Xenarc 700TSV VGA touchscreen monitor
USB GPS, DVD-ROM, FM Receiver
Distribution block
Amplifier for speakers (since I'm deleting the headunit, I need something to power the speakers)

It's got Centrafuse loaded as the front end right now, but I will probably switch to RoadRunner for the integrated Phone Controls. I'll probably be getting a Sony Ericsson S710 phone to go with it also to use as a remote for the computer and for better synchronization with the PhoCo.

Don't plan on wi-fi right now, but who knows what will happen down the road? Gonna mold the screen into the dash.

When all is said and done, I'll have bluetooth phone controls, mp3, dvd, gps navigation, emulation, and probably a removable ps2 setup all running through the computer. I'm f***ing stoked!
Reply With Quote
  #25  
Old 04-18-2006
01xltranger4x4's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: MI
Posts: 3,200
Sweet....now go hook all that sh*t up lol....Im sure it'll be worth it....
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Just dropped 1k! mlw20lu General Ford Ranger Discussion 25 12-05-2008 01:19 AM
Dropped exhaust :'( f2b General Ford Ranger Discussion 24 12-04-2004 12:32 AM
Dropped the truck off for tint! Mnemonic Exterior Semi-Tech 13 09-20-2004 09:56 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 02:53 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.