For Sale: 98-2000 Fender Flares - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Interior, Exterior, Electrical, & Misc. Ford Ranger interior, exterior, and electrical parts, i.e. overhead consoles, speakers, lights, bumpers, doors, wiring. This sub-forum is also for ads which list multiple Ford Ranger items per thread.

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-23-2009
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2009
Location: Edmonds, WA
Posts: 129
Icon10 98-2000 Fender Flares

98-00 Flares! Will fit all the rangers 93+ I believe. Need money, so I have to sell now. I wanted to put on my truck :( but I have to ...

Prefer not to ship, I think these would be ugly shipping costs? Kinda a weird shape. Would like to sell to someone near. Perhaps we can meet if interested, it's to be negotiated. Shipping If I cant get them to move here.

They are all in great shape, a wash and spray of fusion would have these bad boys looking new. Give that contrast to your truck.

Asking 130 This is OBO, I paid more than I am willing to admit

Pics!



  #2  
Old 11-23-2009
Bobburt444's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2009
Location: Seattle, WA
Posts: 125
How do these attach to the fenders? And I was just browsing craigslist and saw your ad then I saw your ad here haha.
  #3  
Old 11-23-2009
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2009
Location: Edmonds, WA
Posts: 129
Oh ya? Haha yeah, I got them for a little cheaper here since everyone's much cooler than the craigslist crowd :)

If your truck had flares from the factory, you can just pop them in.
If your truck did not have flares from factory (like mine) it's just a matter of 3M double
sided tape and a screw in the bottom inner fender (if wanted, I would for added security) and thats it!

Numerous people have done it, either here or RPS. Get extra strength double sided tape and you will be set for anything. Most trim off new / other cars is set that way too !
  #4  
Old 11-23-2009
Luc Duke's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Vancouver, BC
Posts: 13
hmm i was looking for these. 130 eh and you dont wanna ship

edmonds is not too far..just wondering what theyèll look like on my 04 edge..
  #5  
Old 11-23-2009
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2009
Location: Edmonds, WA
Posts: 129
Well if ya wanna cross the boarder I could meet you in bellingham? ship into Canada I think would be expensive

I like the the look, they bring contrast well. I can post some pictures If you want. I saved some in a folder on my computer cuz I liked the look..
  #6  
Old 11-23-2009
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2009
Location: Edmonds, WA
Posts: 129
when I first started looking for these they were 200+! on here toO!
  #7  
Old 11-23-2009
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2009
Location: Edmonds, WA
Posts: 129


2001+ with these flares..
Closed Thread

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Flares or no flares? Sonic04Edge Snapshots 24 11-27-2009 12:52 PM
Want to Buy: 01-05 Fender FX 4 Fender Flares dixie_boysles Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 2 11-09-2009 03:03 PM
Flares or No Flares?? FX2.3 New Ideas 15 02-03-2007 07:30 PM
Fender flares install, and colormatched/line-xed ?? RanJerEDGE General Ford Ranger Discussion 19 03-03-2005 02:59 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 05:02 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.