For Sale: Many things; Need gone ASAP - OR - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Interior, Exterior, Electrical, & Misc. Ford Ranger interior, exterior, and electrical parts, i.e. overhead consoles, speakers, lights, bumpers, doors, wiring. This sub-forum is also for ads which list multiple Ford Ranger items per thread.

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 04-01-2010
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
Quote:
Originally Posted by robert99ranger View Post
Oh, dick. lol
will sell for 150 shipped
  #52  
Old 04-01-2010
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Umm, no thanks
  #53  
Old 04-01-2010
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
rofl powed

Last edited by 99offroadrngr; 04-01-2010 at 09:17 PM.
  #54  
Old 04-01-2010
BLK02's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2007
Location: BC
Posts: 1,350
what just happened? my head is spinning with all the dibs.. since everyone else is doing it I call 39th dibs on the lvl 2 stuff
  #55  
Old 04-01-2010
TrePaul86's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Gresham, OR
Posts: 1,369
Sadly I am going though some **** with my girl, don't know what's gonna come of it... But this thread is NOT legit...


APRIL FOOLS! Gotchu gud fawkers! lol
  #56  
Old 04-01-2010
evilclown312's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Logan ohio
Posts: 2,772
Quote:
Originally Posted by TrePaul86 View Post
Sadly I am going though some **** with my girl, don't know what's gonna come of it... But this thread is NOT legit...


APRIL FOOLS! Gotchu gud fawkers! lol
Heh i knew it lol.... Sorry to hear that you and your girl are having problems..
  #57  
Old 04-01-2010
Downey's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Muncy, PA
Posts: 8,470
lol wow
  #58  
Old 04-02-2010
TrePaul86's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Gresham, OR
Posts: 1,369
I couldn't resist myself... I asked the mods to let this thread slide... Sorry guys, but I had to do it! I never get to do april fools jokes anymore lol
  #59  
Old 04-02-2010
KLC's Avatar
KLC KLC is offline
RF Veteran
iTrader: (29)
 
Join Date: Nov 2007
Location: New Mexico
Posts: 13,115
  #60  
Old 04-02-2010
silverfox's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2008
Location: Taft, Ca
Posts: 1,040
i figured it was fake from the get go but i hade this nagging feeling that it wasnt and i felt bad for you seeing all the vultures trying to eat your truck
  #61  
Old 04-02-2010
Tys 4x4 FTW's Avatar
RF Veteran
iTrader: (8)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Las Vegas, Nevada
Posts: 6,575
so..... can i still call dibs? dibs.
  #62  
Old 04-02-2010
Tys 4x4 FTW's Avatar
RF Veteran
iTrader: (8)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Las Vegas, Nevada
Posts: 6,575
oh and sorry about you and your woman. i definitely know the feeling judging by your facebook posts.
  #63  
Old 04-02-2010
MothMan999's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Chantilly, VA
Posts: 858
You guys are REALLY dumb if you thought he was just going to give away all this stuff. Come On.
  #64  
Old 04-02-2010
chevyslayer925's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Trexlertown,Pennslyvania
Posts: 1,293
and hear i got my hopes up lol.

figured it wasnt real but sry bout the girl, been there.
  #65  
Old 04-02-2010
Tys 4x4 FTW's Avatar
RF Veteran
iTrader: (8)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Las Vegas, Nevada
Posts: 6,575
Quote:
Originally Posted by MothMan999 View Post
You guys are REALLY dumb if you thought he was just going to give away all this stuff. Come On.
yup just a bunch of gullible idiots.

  #66  
Old 04-02-2010
fourliter dan's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2007
Location: Lebanon, OR
Posts: 2,229
i may have shed a single tear to see his truck become nothing..


oh and trevor is a bastard! good joke. well played sir
  #67  
Old 04-02-2010
wellcom2knoxvile's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Corvallis, OR/Seattle, WA
Posts: 1,390
nice prank farva...
  #68  
Old 04-02-2010
Redrocket's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Waynesville n.c
Posts: 1,993
haha i knew it
  #69  
Old 04-02-2010
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
rofl....robert...i don't have any hurst coming my way haha
  #70  
Old 04-02-2010
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
It was worth a shot! lol
  #71  
Old 04-02-2010
01RangerEdge's Avatar
Scrambles the DeathDealer
iTrader: (11)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Jackson, MO
Posts: 7,598
I was skeptical, but if there was a chance it was true, i wanted dibs.

you did get us good lol
  #72  
Old 04-02-2010
01_ranger_4x4's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Muskegon, Michigan
Posts: 3,585
Quote:
Originally Posted by 01_ranger_4x4 View Post
april fools you fools!
ha ha i knew it!
  #73  
Old 04-02-2010
Ngabr1's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: CT
Posts: 483
well...Im pretty sure Korey was being serious...sooo at least I have a suitcase of 100s coming my way..
  #74  
Old 04-02-2010
stephen.g.fiddes's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tigard, OR/ Monmouth, OR
Posts: 847
Now you really know how badass your truck is, everyone wants your stuff lmao
  #75  
Old 04-02-2010
TrePaul86's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Gresham, OR
Posts: 1,369
This thread still cracks me up!
Closed Thread

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
How many miles is too many miles? Liftedgreen4x4 General Ford Discussion 10 08-08-2012 11:10 PM
How many miles are too many miles ? TNRanger23 General Ford Discussion 4 11-10-2011 05:38 AM
how many miles are too many? DillonT General Ford Ranger Discussion 20 04-18-2009 04:19 PM
finally got my system done.(many many pics) rideabikenick Audio & Video Tech 12 02-09-2007 06:17 PM
install gone bad.. need help asap! ranger024x4 General Technical & Electrical 8 08-31-2006 05:10 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 08:49 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.