For Sale: Powerdome hood and scooped regular hood--OR - Page 4 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Interior, Exterior, Electrical, & Misc. Ford Ranger interior, exterior, and electrical parts, i.e. overhead consoles, speakers, lights, bumpers, doors, wiring. This sub-forum is also for ads which list multiple Ford Ranger items per thread.

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #76  
Old 08-29-2010
Dangerranger01's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Nov 2005
Location: Boring/Corvallis, Oregon
Posts: 2,011
im gonna cut this ***** up beecause no one wants it. oh well....thankx for lewking guys....
  #77  
Old 08-29-2010
mikerider's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Oct 2006
Location: Renton WA
Posts: 2,504
Quote:
Originally Posted by Dangerranger01 View Post
im gonna cut this ***** up beecause no one wants it. oh well....thankx for lewking guys....
Why!!!!!!!!!!!!!! oh the humanity!!!!! Give me a week and see if I can get somebody to drive down there.
  #78  
Old 08-29-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
fyi mike wanted it pretty bad and i was down to bring it to seattle for him. not sure if he's gotten in touch with you about it recently
  #79  
Old 08-29-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
lol you dont need a week i'm still willing to help. heck if you are still in boring grant i would pick it up from you for mike
  #80  
Old 09-02-2010
Dangerranger01's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Nov 2005
Location: Boring/Corvallis, Oregon
Posts: 2,011
So just as i plugged the grinder in, my phone goes off and confirms that mike has sent the money for the hood.

'nother powerdome saved.


POWERDOME HOOD SOLD!!!!!!11!!!!1!!



Black scooped hood still for sale.
  #81  
Old 09-02-2010
fourliter dan's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2007
Location: Lebanon, OR
Posts: 2,229
wah hoo!!! moar fundage for the 2.3t!
  #82  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
kudos to myself for making this happen hahaha :)

im really hoping mike was able to snag me some black fx4 visors so i get SOMETHING out of this lol
  #83  
Old 09-03-2010
mikerider's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Oct 2006
Location: Renton WA
Posts: 2,504
Quote:
Originally Posted by darangerdanger View Post
kudos to myself for making this happen hahaha :)

im really hoping mike was able to snag me some black fx4 visors so i get SOMETHING out of this lol
you are the man my friend, gonna go up to Spokane tomorrow and I will grab u those visors if they are still there!
  #84  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
shuhhhhweeeeet! i hope he still has them i need to offset a bit more grey in my cab! oh yeah and i guess the mirrors for the gf but meh lol
hey pm me your digits so we can figure out the plan!
  #85  
Old 09-03-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
csb







Kyle... you got manual doors or power doors?? I'd try and find some manual 03+ XLT doors. They're **** in comparison with your manual edge doors(aka XL door panels). Plus, try and find some '03+ seats. They be black with a color inset. I've 03'd my insides and it lewks gud! Good flow of black and grey.
  #86  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
they are power :) the whole door panels are already black and i have the red/black fx4 seats out of an 04 level2. i just think black visors would look pretty nice! i have been hounding the guy i bought the seats from to break up the interior so i can snag the whole dash but he's not having any of it haha
  #87  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
oh and a hurst fund has been started :D
  #88  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
  #89  
Old 09-03-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by darangerdanger View Post
blahblahblah...I forgot you're the one who got those. blah. lol.


I did however get my black-n-blue '03 LII's for $75 and the console for $30 like 3 years back. lol.
  #90  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
ooooh that was a steal!
  #91  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
hey how close is the hurst to your console? thats the only thing im worried about
  #92  
Old 09-03-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
stock, don't worry about it. BL, depends on your home-made extention and the measurements you made it for. Personally, stock I'd toss on a 1" up 1" back extention on the hurst to make it fit your hand better. I'm sure when you meet up with Grant, he'll let ya sit in his and feel it. It's sorta a reach for me in stock form.



Grant...you should probably just click "sold" at the top and reopen a new thread for the black one.
  #93  
Old 09-03-2010
darangerdanger's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Aug 2010
Location: scappoose.oregon
Posts: 1,169
i don't mind reachin for it. and im about 2 months out from a suspension lift haha. gotta get my dang account lowered down haha. i was more worried about clearing the console. but yeah i guess i'll take a look at grants

and x2 on updating the ad haha
  #94  
Old 09-03-2010
Dangerranger01's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Nov 2005
Location: Boring/Corvallis, Oregon
Posts: 2,011
JUST WANTED TO GIVE SOME MAD PROPS TO KYLE (DARANGERDANGER) FOR PICKIN' THE HOOD UP AND MEETING UP WITH MIKE (WHO BOUGHT THE HOOD). THANK YOU GUYSZ!!!!! JUST ADDED SOME FUNDING FOR MY 2.3T BUILD...CAN WE SAY ADJUSTABLE CAM GEAR???? LULZ
Closed Thread

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Checking Interest: STEPSIDE TONNEAU COVER AND POWERDOME HOOD OHIO Police Interceptor Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 2 02-22-2011 01:34 PM
For Sale: POWERDOME HOOD AND EDGE FRONT VALENCE 02_xlt Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 0 03-11-2010 03:44 PM
Want to Buy: Powerdome Hood and more Vancouver Wa, bry11083 Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 9 10-31-2009 03:31 PM
Checking Interest: Honeycomb grill and Powerdome hood in IL hotrod88 Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 19 10-30-2009 08:54 AM
Edge powerdome hood on third gen Lone Ranger 93 General Ford Ranger Discussion 12 08-06-2005 05:29 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 03:34 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.