LEISURE DAY!! - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meet & Greet Photos Share photos of meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-18-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
LEISURE DAY!!

Well not really a meet but Dustin was there and his truck was at my house..lol!! anyway's church had a lil picnic today on top of monte sano state park. So i loaded up the grille and we had a nice lil leisure day of it!! Took a few pics...nothing special but just to show some of beautiful north alabama!!

Name:  HPIM0747.jpg
Views: 2
Size:  84.4 KB

hopefully leaves will start to change good here soon!!
Name:  HPIM0744.jpg
Views: 2
Size:  92.7 KB

Name:  HPIM0745.jpg
Views: 3
Size:  92.7 KB

Name:  HPIM0748.jpg
Views: 2
Size:  63.6 KB

Name:  HPIM0749.jpg
Views: 2
Size:  68.3 KB

You NORTHERN people will get a kick!! Its was 56* today and were bundled up!! LOL
Name:  HPIM0742.jpg
Views: 2
Size:  102.5 KB

Name:  HPIM0743.jpg
Views: 2
Size:  103.9 KB

Name:  HPIM0746.jpg
Views: 2
Size:  121.2 KB
Reply With Quote
  #2  
Old 10-18-2009
Rolldogg's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ottawa, Ontario
Posts: 3,424
Name:  HPIM0746.jpg
Views: 2
Size:  121.2 KB

Need some black high temp paint on that exhaust pipe.

Nice pics though.
Reply With Quote
  #3  
Old 10-18-2009
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Or just hack it off
Reply With Quote
  #4  
Old 10-18-2009
Ngabr1's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: CT
Posts: 483
Truck looks beast! That exhaust does stick out like a sore thumb though
Reply With Quote
  #5  
Old 10-18-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Nice pictures. The school bus is lookin good.
Reply With Quote
  #6  
Old 10-18-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
LOL i know about the pipe and i agree....just been the last thing on my list but i am goin to fix that....goin with a Flowmaster super 44 and dual out the rear with some nice stainless steel tips!! just waitin to get my new rear tube bumper done and that will hopefully happen next weekend!!
Reply With Quote
  #7  
Old 10-18-2009
Jimmeh's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
What I'm getting a kick out of is Dustin with a different colored shirt on! LOL!
Reply With Quote
  #8  
Old 10-18-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by Jimmeh View Post
What I'm getting a kick out of is Dustin with a different colored shirt on! LOL!
LMAO!!!! yeah he's been swappin it a lil here lately!!! i think you guys made him go buy a new pack of different colored T's......
Reply With Quote
  #9  
Old 10-18-2009
Jimmeh's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by hozII View Post
LMAO!!!! yeah he's been swappin it a lil here lately!!! i think you guys made him go buy a new pack of different colored T's......
Hahaha, it's about damn time!
Reply With Quote
  #10  
Old 10-19-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Looks like a good time to me...Josh your truck is looking good, just like always lol
Reply With Quote
  #11  
Old 10-19-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by RangerExtreme View Post
Looks like a good time to me...Josh your truck is looking good, just like always lol
Thanks bro!!! bumper is comin along good!!! can't wait to see it done!!!
Reply With Quote
  #12  
Old 10-19-2009
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Name:  HPIM0743.jpg
Views: 2
Size:  103.9 KB


two of my fav people right there! looks good need to take me out that way some time!
Reply With Quote
  #13  
Old 10-19-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by Redneckstone View Post



two of my fav people right there! looks good need to take me out that way some time!
HAHA!! Thanks Bro!!! Well next time you get time, come on down for a lil spell and we'll show ya around!!
Reply With Quote
  #14  
Old 10-19-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Quote:
Originally Posted by hozII View Post
Thanks bro!!! bumper is comin along good!!! can't wait to see it done!!!
You telling me bud...hell i'm at the sanding point, & then prime and paint!
Reply With Quote
  #15  
Old 10-19-2009
BamaRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Huntsville,Al
Posts: 446
Looks like fun.....josh truck is perfect.. WILL U DO MINE.....
Reply With Quote
  #16  
Old 10-20-2009
Dustin S's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: trenton,GA
Posts: 724
Quote:
Originally Posted by hozII View Post
Well not really a meet but Dustin was there and his truck was at my house..lol!!
Drive the truck and get 10 mpg or the car and get 30 mpg... wasn't a hard decision for me. lol

Quote:
Originally Posted by Jimmeh View Post
What I'm getting a kick out of is Dustin with a different colored shirt on! LOL!
***...
Reply With Quote
  #17  
Old 10-20-2009
TazDevil07's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Slower Lower, DE
Posts: 1,623
Great pics!
Reply With Quote
  #18  
Old 10-23-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Seems as though I've seen this truck/grill combo before and followed it down the interstate a time or two. How's the rear bumper coming Josh?
Reply With Quote
  #19  
Old 10-23-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by Trigger01 View Post
Seems as though I've seen this truck/grill combo before and followed it down the interstate a time or two. How's the rear bumper coming Josh?
well waitin on the dude with the bender....was gonna be tomorrow, but lookin like next fri...hopefully!!! yeah you know your bad when you can rock two grills!!! one up front and one in the rear!!!!
Reply With Quote
  #20  
Old 10-23-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Quote:
Originally Posted by hozII View Post
well waitin on the dude with the bender....was gonna be tomorrow, but lookin like next fri...hopefully!!! yeah you know your bad when you can rock two grills!!! one up front and one in the rear!!!!
That sucks and haha!
Reply With Quote
  #21  
Old 10-26-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
Rock two grills, lmao I need to check RF more often. Anywho update on the tube bumper?? Pics or we still in the process??

BTW awesome pics of Alabama!
Reply With Quote
  #22  
Old 10-26-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Oooo....Purty girlfriends!!
Reply With Quote
  #23  
Old 10-26-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by LuckyRanger13 View Post
Rock two grills, lmao I need to check RF more often. Anywho update on the tube bumper?? Pics or we still in the process??

BTW awesome pics of Alabama!
Tube bumper hopefully will be this friday...we were gonna do it last sat but the guy with the high dollor tube bender and he's the fab guy was tied up!! so hopefully this fri but we'll see!!! You ready for this weekend!?

Quote:
Originally Posted by seed60 View Post
Oooo....Purty girlfriends!!
LOL...thanks!!!!
Reply With Quote
  #24  
Old 10-26-2009
Ford04Ranger4.0's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Plattsburgh, New York
Posts: 3,390
Looks good, at 56 your wearing coats? WTF lol
Reply With Quote
  #25  
Old 10-26-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by Ford04Ranger4.0 View Post
Looks good, at 56 your wearing coats? WTF lol
LOL!!! well you know us southerner's!! it went from 80 one day to 50's the next so i think it was more of the shock of the drastic air temp change!!! lol!! but thats the south if you don't like the weather today wait till tomm!!! LOL!!
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
On This Day, This Independence Day... Fx4wannabe01 Snapshots 29 07-06-2009 09:57 PM
decent day turned into a great day! zabeard General Ford Ranger Discussion 10 07-01-2007 09:02 PM
carnage for the day... GONRACIN General Ford Ranger Discussion 5 01-27-2005 12:04 AM
I too spent a day with the clay bar process (Pics Added) Diabolic Auto Detailing 101 17 11-05-2004 08:46 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 05:07 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.