Met Marie (DisturbedESV) - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meet & Greet Photos Share photos of meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 06-14-2009
bucky919's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Minot, ND
Posts: 1,943
Quote:
Originally Posted by Jimmeh View Post
That'd be sweet, Ramsey! Definitely let me know!
Ya I will, your probably alittle less than 12 hours from me, then whats it to Oregon for you another 12? I would have to be back home Monday forsure though.
Reply With Quote
  #52  
Old 06-14-2009
Jimmeh's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by bucky919 View Post
Ya I will, your probably alittle less than 12 hours from me, then whats it to Oregon for you another 12? I would have to be back home Monday forsure though.
yeah, it's about 10 hours. Almost 600 miles.

Considering it took me about 4 hours to go almost 300 today, it shouldn't be too bad. The only really bad part of this stretch of I-90 is from St. Regis to about the border of Idaho. They have two lanes open for normally 4 lanes of traffic at 45 MPH. So boring.

Luckily, traffic wasn't bad today, so I was able to speed a little through there.
Reply With Quote
  #53  
Old 06-14-2009
MudSlanger's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2007
Location: Phoenix, AZ
Posts: 1,462
Someones in love!
Reply With Quote
  #54  
Old 06-14-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
try a scroll saw with a metal cutting blade on it going thru your middle finger PAST the cuticle... i dont have pix but stiches in fingernails ****ING HURT!
Reply With Quote
  #55  
Old 06-14-2009
Jimmeh's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by MudSlanger View Post
Someones in love!
Reply With Quote
  #56  
Old 06-14-2009
Ray_Welder's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Zephyrhills, FLorida
Posts: 1,037
Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
try a scroll saw with a metal cutting blade on it going thru your middle finger PAST the cuticle... i dont have pix but stiches in fingernails ****ING HURT!
I got my pinky with bandsaw a few days ago, luckly, i just got the meat of the finger tip, fairly deep though.

Same damn pinky that got nailed too.
Reply With Quote
  #57  
Old 06-14-2009
Fx4BlackRanger's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Malibu, California
Posts: 495
wow that chevy looks good
Reply With Quote
  #58  
Old 06-14-2009
Jimmeh's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by Fx4BlackRanger View Post
wow that chevy looks good
Hey, thanks! Only a few more things I'm doing to it, and then I'm done touching it, lol.

I'm probably going to step down a tire size and go with 32's. That, or do the keys and level it out. Haven't decided yet.
Reply With Quote
  #59  
Old 06-14-2009
Toreador4x4's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Livonia, MI
Posts: 3,958
Jimmeh, i salute you

Reply With Quote
  #60  
Old 06-14-2009
Jimmeh's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by Toreador4x4 View Post
Jimmeh, i salute you

Hahahaha, I salute you back!
Reply With Quote
  #61  
Old 06-14-2009
08XLT4x4's Avatar
Member
iTrader: (7)
 
Join Date: Mar 2008
Location: bomba shack
Posts: 3,257
Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
3 breweries... CA, OR, and WA.... it's sooooo good and I hated going to MO 'cause I had to drink bud light all week :(
Pyramid Hefe is one of my favorites!
Reply With Quote
  #62  
Old 06-15-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
Quote:
Originally Posted by 08XLT4x4 View Post
Pyramid Hefe is one of my favorites!
Haywire*

They renamed Hef & Apricot (now Audacious)... can't wait to try to say that when I'm drunk!
Reply With Quote
  #63  
Old 06-15-2009
Member
 
Join Date: May 2007
Location: Seattle, WA
Posts: 31
You guys should have said something about meeting up. Damn! I'm bored in Spokane... a relative is in the hospital over here... I would have met up with you two! I've been sitting over here for like a week now with not much to do! We could have at least had a cold beverage or something...
Reply With Quote
  #64  
Old 06-15-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Glad ya'll FINALLLLLY met eachother in person. lol...only took ya 2 failed attempts! lol!! Jim....do you and Marie have the same tires??

Oh...and that bumper issue.....THAT issue posted would be bumper cover warpage/buldging from the factory...06+'s tend to all do that. Has nothing to do with the lift brackets. The side view profile, the bumper angle....THAT would be bumper brackets. lol.

Her trucks fuggin' sexy aint it? Did you have the privilege of feeling the pony power?


And Jimmeh....who WOULDNT wanna meet Marie in a hotel in the middle of no where??? I certainly don't blame you for doing so. lol.

AND finally....Marie has converted yet another!! Pyramid FTV!
Reply With Quote
  #65  
Old 06-15-2009
MudSlanger's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2007
Location: Phoenix, AZ
Posts: 1,462
MARIE, chk your myspace damnit, i sent a friends request punk :-D
Reply With Quote
  #66  
Old 06-15-2009
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
Looks like a fun trip Jimmeh. Now I just want to go over to the west coast to try some Pyramid lol.
....this thread got long, fast haha.
Reply With Quote
  #67  
Old 06-15-2009
nate_g_2003's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Deer Park, TX
Posts: 976
Pyramid is good, but Jimmeh, I LOVE me some Red Lodge Ales! Glacier Ale and the Hefe rock!!!
Reply With Quote
  #68  
Old 06-15-2009
xp1ik99's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
i need to move over there, im thinking washington will be nice.......




and marie's hot
Reply With Quote
  #69  
Old 06-15-2009
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
Lucky Jimmeh!

Dang Marie.... will you drive and meet me halfway to hang out and drink sometime? Maybe on my 21st you can come to my party? Lmao
Reply With Quote
  #70  
Old 06-15-2009
Machine090767's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: May 2006
Location: Minnesota
Posts: 6,410
Marie is pretty.
Reply With Quote
  #71  
Old 06-15-2009
Grumpy's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Edmonton, Alberta
Posts: 234
Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
try a scroll saw with a metal cutting blade on it going thru your middle finger PAST the cuticle... i dont have pix but stiches in fingernails ****ING HURT!
it hurts eh, did the same thing.
I also nail three of my fingers together with a 3 1/2 air nailer. That hurt like hell. My poor fingers have never been normal since, lol
Reply With Quote
  #72  
Old 06-15-2009
mikerider's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Oct 2006
Location: Renton WA
Posts: 2,504
Marie, I passed you on I-90 ( just past lake Keechelus) on Friday and waved but I got nothin back. glad you had a good trip.
Reply With Quote
  #73  
Old 06-15-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
Thanks guys...

haha Mike... sorry... I get so used to other ranger drivers not caring I don't look most of the time...
Reply With Quote
  #74  
Old 06-15-2009
Jimmeh's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
Glad ya'll FINALLLLLY met eachother in person. lol...only took ya 2 failed attempts! lol!! Jim....do you and Marie have the same tires??

Oh...and that bumper issue.....THAT issue posted would be bumper cover warpage/buldging from the factory...06+'s tend to all do that. Has nothing to do with the lift brackets. The side view profile, the bumper angle....THAT would be bumper brackets. lol.

Her trucks fuggin' sexy aint it? Did you have the privilege of feeling the pony power?


And Jimmeh....who WOULDNT wanna meet Marie in a hotel in the middle of no where??? I certainly don't blame you for doing so. lol.

AND finally....Marie has converted yet another!! Pyramid FTV!
Hahaha, 2 failed attempts? I know of one, I think the other wasn't really attempted, just cut entirely due to lack of moolah.

I thought we had the same tires too, Shane, but no. Her's are just a little different. And newer, lol.

She did get on it a couple of times, and it was sweet. She didn't get the privilege of feeling the Heavy Chevy power, though. Nor of feeling how comfortable that tool box is.
Reply With Quote
  #75  
Old 06-15-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
mmm...the toolbox. lol!
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
DisturbedESV's Body Lift Days!! Completed Grabber! Fx4wannabe01 Snapshots 147 03-29-2010 11:39 PM
Saw Marie today (Disturbedesv) Cooke15 Snapshots 26 07-19-2009 07:32 PM
DisturbedESV (Marie). Jimmeh Ranger Products, Company, & Member Reviews 51 05-17-2009 11:35 PM
Calling out Marie...screamin' her name... Fx4wannabe01 Snapshots 19 01-27-2009 11:48 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:19 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.