STL lift meet pics! - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meet & Greet Photos Share photos of meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 09-06-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
Quote:
Originally Posted by Johnbaum13 View Post
I just got home. Grabbed the "gas" tank, filled up, walked in the door, and shouted, "Lucy! I'm Ho-ome!"

ROFL!



BTW, my truck is set on kill, filled with 104 octane, and whooped up on Ben's even before the good gas went in.
just finished modding the Maverick with a full write up....

uploading pics now
Reply With Quote
  #52  
Old 09-06-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Quote:
Originally Posted by TheStig88 View Post
just finished modding the Maverick with a full write up....

uploading pics now
How does it shoot now
Reply With Quote
  #53  
Old 09-06-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by Johnbaum13 View Post
I just got home. Grabbed the "gas" tank, filled up, walked in the door, and shouted, "Lucy! I'm Ho-ome!"

ROFL!



BTW, my truck is set on kill, filled with 104 octane, and whooped up on Ben's even before the good gas went in.
Yup. I deffinatly was caught sleeping. I think at best I could "keep up" with your truck. Your truck runs amazing for sure! If I get a tuner intake and exhaust like you I think I could win. Lol. I bet that 104 has you spoiled.

Had a blast with you at HogHaus. Good beer for sure
Reply With Quote
  #54  
Old 09-06-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
Quote:
Originally Posted by STL View Post
How does it shoot now
i modded one and left the other alone to compare....

shooting at a target 20ft away but aiming at the same spot
the modded one shoots about 10 inches higher than stock
Reply With Quote
  #55  
Old 09-06-2009
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
How do you mod a nerf gun lol
Reply With Quote
  #56  
Old 09-06-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
How do you mod a nerf gun lol
Just wait he is making a How To: and gonna post it

If they hit harder than before everyone coming to Branson should be afraid
Reply With Quote
  #57  
Old 09-06-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha well.. i dunno if i can make it next summer now.. LOL!
Reply With Quote
  #58  
Old 09-06-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
yea if im gonna be assaulted stepping out of the airport i may not come lol
Reply With Quote
  #59  
Old 09-06-2009
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
Quote:
Originally Posted by TheStig88 View Post
modded one shoots about 10 inches higher
Thats what SHE said!
Reply With Quote
  #60  
Old 09-06-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
yea if im gonna be assaulted stepping out of the airport i may not come lol
Good news I looked and u can take a paintball gun on a plane as long as it is "checked baggage"
Reply With Quote
  #61  
Old 09-06-2009
Jwad00's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kansas City, Mo
Posts: 361
Quote:
Originally Posted by Johnbaum13 View Post
Thats what SHE said!
ROFL!
Reply With Quote
  #62  
Old 09-06-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
WHere the hell are the funny videos BEN!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #63  
Old 09-06-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
NERF how to: is up for your viewing pleasure
Reply With Quote
  #64  
Old 09-06-2009
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
Oh, Bee-een! What have I told you about offering sexual favors in trade for sudafed?!
Reply With Quote
  #65  
Old 09-06-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
Quote:
Originally Posted by STL View Post
WHere the hell are the funny videos BEN!!!!!!!!!
x2923413247835423057634035
Reply With Quote
  #66  
Old 09-06-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Finishiing it now....
Reply With Quote
  #67  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Done.
Reply With Quote
  #68  
Old 09-07-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
orly
Reply With Quote
  #69  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
As Promised

Reply With Quote
  #70  
Old 09-07-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
**** been that was to damn funny
Reply With Quote
  #71  
Old 09-07-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
great job on the video Ben!! ROFL
Reply With Quote
  #72  
Old 09-07-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
LMFAO!!! High pitch laughing is the best
Reply With Quote
  #73  
Old 09-07-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
^^x2!

That's too funny!
Reply With Quote
  #74  
Old 09-07-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
3:07-3:20.. wtf was said haha
Reply With Quote
  #75  
Old 09-07-2009
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
I love it. Just what I needed when I woke up in the "morning after", a reminder of just what idiots we are! Thats why I love you guys, no Bromo.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The STL Body Lift Meet Thread! In Springfield, Mo TheBearJeweler Meets, Greets, & Events 396 09-27-2009 11:23 PM
STL body lift meet video! TheBearJeweler Vehicle & Meet Videos 16 09-07-2009 11:35 PM
STL'S Ranger... caught on youtube.... TheBearJeweler Vehicle & Meet Videos 21 01-19-2009 06:32 PM
Stl mj550 Ranger Products, Company, & Member Reviews 1 01-02-2009 06:52 PM
New from STL 98vortech Member Introductions 19 08-28-2008 04:20 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 04:09 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.