2009 BIG Spring/Summer Meet in Branson, MO in June! Everyone is invited! - Page 20 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

View Poll Results: What weekend do you prefer for the meet?
June 11th to 14th 3 21.43%
June 18th to 21st 5 35.71%
June 25th to 28th 2 14.29%
Something else (please post) 4 28.57%
Voters: 14. You may not vote on this poll

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #476  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Yeah I someday wish to be as cool as you and your truck.


LOL!

Anyway I am most likely going to need a roommate as I will not be able to camp the whole weekend by myself. But I am not going to pay and say for sure that I am rooming with someone until at least March. If worse comes to worse I will sleep in my truck in the parking lot.

And what is the deal with the hotel. Do the rooms have the doors to go from room to room? The connector doors? That would be cool to have for partying. Pong in one room, flip cup in another
They do. My suite will house the liquor and games.
Reply With Quote
  #477  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
So whens the theme park? Friday? i cant party tooo hard saturday night, driving hung over sucks, especialllly long distances.

Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
bite me... DC1s are not just a wheel... they are a life style my friend... someday Adam, we might let you join...but first you have to pass the test...
steelies... are a way of life, DC-1s.... yea uhm

Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
So does Matt... and adam and a few others... pm some of the people on the list and find one to room with.
*most likely*
assuming Chuck and John actually make it.. and i actually make it for that matter lol

Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
And what is the deal with the hotel. Do the rooms have the doors to go from room to room? The connector doors? That would be cool to have for partying. Pong in one room, flip cup in another
lol, like a 10 room hotel party... that would be epic!
Reply With Quote
  #478  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
lol, like a 10 room hotel party... that would be epic!
Yup! Perfect way to get the summer going



Oh Matt, we have to try and get 1 more person to get steelies so we can out number all the other rims there. LOL
Reply With Quote
  #479  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Icon3

Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Yup! Perfect way to get the summer going



Oh Matt, we have to try and get 1 more person to get steelies so we can out number all the other rims there. LOL
You could just invite some people with XL models.
Reply With Quote
  #480  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
You could just invite some people with XL models.
Keep talking **** Ben. I am gonna out parking lot wheel the **** out of you!
Reply With Quote
  #481  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
i'll go wheelin in 1wd.. real wheelin


well as real as it can get in 1wd
Reply With Quote
  #482  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Keep talking **** Ben. I am gonna out parking lot wheel the **** out of you!
I do have skilllllllllz..... damn, im drunk and I took my a.d.d. pillz too late... gonna be a longggggg night..... good sig quote.... lol

hotel flexxxxxx....... at the actual hotel we are staying at... lol
Name:  DSC05304.jpg
Views: 0
Size:  111.0 KB
Reply With Quote
  #483  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
i'll go wheelin in 1wd.. real wheelin


well as real as it can get in 1wd
one wheel wonder ftw
Reply With Quote
  #484  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
I do have skilllllllllz..... damn, im drunk and I took my a.d.d. pillz too late... gonna be a longggggg night..... good sig quote.... lol

hotel flexxxxxx....... at the actual hotel we are staying at... lol

you see that brick wall behind the truck?


..yea
Reply With Quote
  #485  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
you see that brick wall behind the truck?


..yea
oooooo00000

CAN'T WAIT!!!

Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
I do have skilllllllllz..... damn, im drunk and I took my a.d.d. pillz too late... gonna be a longggggg night..... good sig quote.... lol

hotel flexxxxxx....... at the actual hotel we are staying at... lol
You see that yellow line behind you? Oh yeah I'm gonna park ON TOP on that!
Reply With Quote
  #486  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
You see that yellow line behind you? Oh yeah I'm gonna park ON TOP on that!
idk if i can compete with that
Reply With Quote
  #487  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
idk if i can compete with that
See I hate to do that. I hate to brag about what my truck can do cause then people get jealous and don't wanna compete. I should have never said that.









Reply With Quote
  #488  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
the reflection coming off my truck will destroy your trucks... reflection ray ftw!
Reply With Quote
  #489  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
you see that brick wall behind the truck?


..yea
I hate you... in a good christian way.
Reply With Quote
  #490  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
the reflection coming off my truck will destroy your trucks... reflection ray ftw!


eh, i'll bring my welding hoods! then wrap my winch cables around your pretty truck and crush the sheet metal like a tin can
Reply With Quote
  #491  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
the reflection coming off my truck will destroy your trucks... reflection ray ftw!
Won't hurt my truck. It wears it sunglasses in the form of mud.

Name:  P1010084.jpg
Views: 0
Size:  174.6 KB





Oh and Matt I got thinking. No doors from Friday to Sunday? I think I might take them off when I get there.
Reply With Quote
  #492  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
damn i wanna do jumping jacks.... damn adderall... and paint something.... damn beer...
Reply With Quote
  #493  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
damn i wanna do jumping jacks.... damn adderall... and paint something.... damn beer...
LOL! Come fix my radio bezel paint and finish my ntieshading on my tails.

And you could install my hellas, CB, 6 disc, rock lights, and balance my wheels.
Reply With Quote
  #494  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Oh and Matt I got thinking. No doors from Friday to Sunday? I think I might take them off when I get there.
idk

depends what i bring.. and i only tend to do it when i know and trust the area i'm in to leave them off over night.

I'll take them off for the saturday night cruise down the strip... as if my truck won't already getting enough attention from the police


i gotta get my rock lights working again, try my best to get pulled over.
Reply With Quote
  #495  
Old 01-16-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
LOL! Come fix my radio bezel paint and finish my ntieshading on my tails.

And you could install my hellas, CB, 6 disc, rock lights, and balance my wheels.
Ok, i'm done, now what?
Reply With Quote
  #496  
Old 01-16-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
rewire my rock lights
Reply With Quote
  #497  
Old 01-16-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
Ok, i'm done, now what?
Remote start. Ready GO!
Reply With Quote
  #498  
Old 01-17-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
rewire my rock lights
Did it 15 minutes ago phucker

Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Remote start. Ready GO!
Done... it was a *****, but done
Reply With Quote
  #499  
Old 01-17-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
im mowing the yard now.... waiting... :s hhh::sgrin :
Reply With Quote
  #500  
Old 01-17-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
Did it 15 minutes ago phucker



Done... it was a *****, but done
OK Next... SAS

Go to Evans pick up the axles and tires then do the SAS. And buy all the parts too cause I don't have any or the tools. I'll pay you sometime.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Indiana late spring early summer meet JUNE 2 TrndAssassin Meets, Greets, & Events 0 04-15-2013 07:14 PM
2011 Spring/Summer Silver Lake Sand Dunes Trip (June 16-19) zabeard Meets, Greets, & Events 387 06-20-2011 03:38 PM
Early Summer Raleigh Ranger Meet 2009 04blackedge Meets, Greets, & Events 9 06-03-2009 03:47 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:48 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.