2009 BIG Spring/Summer Meet in Branson, MO in June! Everyone is invited! - Page 25 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

View Poll Results: What weekend do you prefer for the meet?
June 11th to 14th 3 21.43%
June 18th to 21st 5 35.71%
June 25th to 28th 2 14.29%
Something else (please post) 4 28.57%
Voters: 14. You may not vote on this poll

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #601  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
wrong pictures i meant this:

http://i14.photobucket.com/albums/a3...-R1-07-17A.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a3...1-R1-09-16.jpg

I wanna repaint my truck what you think about this color:

http://i14.photobucket.com/albums/a3...mage_00022.jpg

Oh and matching experiences with snowbanks:

http://i14.photobucket.com/albums/a3...b/100_5065.jpg

Were like related.
Reply With Quote
  #602  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
LMAO!! I read that last part real quick I thought you said 'were retarded' instead of 'were related'

LOL!
Reply With Quote
  #603  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Well i guess were both?? dang it.

haha.

Name:  100_5059.jpg
Views: 0
Size:  74.9 KB

theres an ooops
Reply With Quote
  #604  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Oh dude. We're defiantly not related with that god damn sticker on your rear window!
Reply With Quote
  #605  
Old 01-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
lol
Reply With Quote
  #606  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Oh dude. We're defiantly not related with that god damn sticker on your rear window!
its an anti obama sticker my friend.. read it really closely..


its a play on a book written called the obamanation by jerome corsi
Reply With Quote
  #607  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
NO! Your a lier!!
Reply With Quote
  #608  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
NO! Your a lier!!
No, you were righting in reading retarded hahahahahahaha

Reply With Quote
  #609  
Old 01-18-2009
Jimmeh's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Adam, you suck at driving.
Reply With Quote
  #610  
Old 01-18-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Oh dude. We're defiantly not related with that god damn sticker on your rear window!
I think Jeramy is related to me. LOL. J/K! That's an anti Obama sticker...
Reply With Quote
  #611  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
I think Jeramy is related to me. LOL. J/K! That's an anti Obama sticker...
We have that Fx4 blood i swear haha..
Reply With Quote
  #612  
Old 01-18-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by jaycheetwood View Post
We have that Fx4 blood i swear haha..
Yep... it's a cult... a brotherhood... FX4.... we are the inferior breed...
Reply With Quote
  #613  
Old 01-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
Anyone going to this meet got a shock collar? I will do it to myself if you bring it.. ppl are saying it doesn't hurt.. and some are so I have to find this out lmao
Reply With Quote
  #614  
Old 01-18-2009
thesoundmaster's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2007
Location: Centennial CO
Posts: 5
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
Yep... it's a cult... a brotherhood... FX4.... we are the inferior breed...
That we are.
Reply With Quote
  #615  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by Jimmeh View Post
Adam, you suck at driving.
I am gonna have sexual relations with your mother in your bed.
Reply With Quote
  #616  
Old 01-18-2009
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
I am gonna have sexual relations with your mother in your bed.

you forgot while driving.


Quote:
Originally Posted by thesoundmaster View Post
That we are.
dont tell anyone though.


Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
Yep... it's a cult... a brotherhood... FX4.... we are the inferior breed...
Yeah its okay.. im happy being inferior.

Quote:
Originally Posted by Lazler View Post
Anyone going to this meet got a shock collar? I will do it to myself if you bring it.. ppl are saying it doesn't hurt.. and some are so I have to find this out lmao
I will buy one for you just to watch this.. what about a tazer.. like those 1,000,000 volt ones.
Reply With Quote
  #617  
Old 01-18-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
wow


this thread needs to be cleanedddd up haha
Reply With Quote
  #618  
Old 01-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
no i will not do a tazer again that ***** hurt lmao shock collar yes just to see if it hurts or not lol
Reply With Quote
  #619  
Old 01-18-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
don't bring a taser near me! haha
Reply With Quote
  #620  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
LOL!

'this thread needs to be cleaned up'

'i will continue to ruin it'

Good job Matt! Your becoming one of us! LOL!
Reply With Quote
  #621  
Old 01-18-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
ha, my new 500 will be making the trip with me.. thats fair warning to anyone thinking about tasing me! haha

and yea, i'm pretty hypocritical
Reply With Quote
  #622  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
ha, my new 500 will be making the trip with me.. thats fair warning to anyone thinking about tasing me! haha

and yea, i'm pretty hypocritical
OK I will bring the 22 then.
Reply With Quote
  #623  
Old 01-18-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
haha, i can shoot 18 ~.22 rounds as fast as you can shoot 1

no wait, thats the 870 with a 3 1/2" 00B shell.. my 500 only holds a 3" shell, soooo 15 ~.22 rounds at once haha
Reply With Quote
  #624  
Old 01-18-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
I need to get some new mags for the .22. Something more than 10 round ones.
Reply With Quote
  #625  
Old 01-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
lol if someone tazers me i'll give em props but they better be a few states away before i get back up lol
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Indiana late spring early summer meet JUNE 2 TrndAssassin Meets, Greets, & Events 0 04-15-2013 07:14 PM
2011 Spring/Summer Silver Lake Sand Dunes Trip (June 16-19) zabeard Meets, Greets, & Events 387 06-20-2011 03:38 PM
Early Summer Raleigh Ranger Meet 2009 04blackedge Meets, Greets, & Events 9 06-03-2009 03:47 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:14 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.