Central NC Early Summer Meet! - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 04-14-2010
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Did you even read the first line of the first post in this thread lol
yeah sorry lol. I skimmed over it and got sidetracked. Never been to a meet or anything. Was just wondering what you guys do.
Reply With Quote
  #52  
Old 04-14-2010
David N's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Williamston, NC
Posts: 1,060
Quote:
Originally Posted by Taylor View Post
yeah sorry lol. I skimmed over it and got sidetracked. Never been to a meet or anything. Was just wondering what you guys do.
Me too. LOL I have never been to one. But I assume we just hang out, talk, chill, and do whatever everyone wants to do.

And I talked to Marcus, he said he has to work so he doesnt think that he will be able to come.
Reply With Quote
  #53  
Old 04-14-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
Hey guys i'm gonna try to make this, but i'm not a 100% sure yet. It's about a 3.5 hour drive for me. It'll be kinda cool if I can make it though, that was the same place as the first meet I went to in '07(RPS.)
Reply With Quote
  #54  
Old 04-14-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Quote:
Originally Posted by David N View Post
Me too. LOL I have never been to one. But I assume we just hang out, talk, chill, and do whatever everyone wants to do.

And I talked to Marcus, he said he has to work so he doesnt think that he will be able to come.
Yeah thats pretty much it. We'll cookout, talk about trucks, etc. I think theres a volley ball court right there, theres a swimming beach, fishing, boating, etc, etc. Its a good time, hopefully it won't be super hot like it was 2 years ago.
Reply With Quote
  #55  
Old 04-26-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Alright guys unfortunately I have to back out of this. Found out my girlfriend can't move out until noon on that Sunday so I'll be in Banner Elk. Hope you guys have a good time!
Reply With Quote
  #56  
Old 04-27-2010
dixie_boysles's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2006
Location: NC
Posts: 3,778
wtf trent!
Reply With Quote
  #57  
Old 04-27-2010
therangerofdanger's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Raleigh, North Carolina
Posts: 618
well damn dude that really bites. We're gonna miss ya
Reply With Quote
  #58  
Old 04-27-2010
Toms994x4's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Sanford, NC
Posts: 1,300
Weird...my girlfriend has to be out within 24 hours of their last exam....
Reply With Quote
  #59  
Old 04-27-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Shes a RA so she has to wait until the last person is out of the building. Shes also the RD next year so we'll be moving her into the apartment.
Reply With Quote
  #60  
Old 04-27-2010
Toms994x4's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Sanford, NC
Posts: 1,300
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Shes a RA so she has to wait until the last person is out of the building. Shes also the RD next year so we'll be moving her into the apartment.
Makes sense. My girlfriend applied to be a RA next year but got put on the waiting list. Awesome perks to that job for sure!
Reply With Quote
  #61  
Old 04-27-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Yeah it is, next year she gets to live in a 3 room apartment in the dorm, its super sweet. On top of that she gets paid for it too! It is a good bit of work and shes on call pretty much all the time though.
Reply With Quote
  #62  
Old 04-28-2010
Rapala's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: North Carolina
Posts: 826
Argh!!!!
Reply With Quote
  #63  
Old 05-04-2010
Member
 
Join Date: May 2010
Location: angier nc
Posts: 3
i will come hang out if you dont mind lowered trucks there
Reply With Quote
  #64  
Old 05-05-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
Quote:
Originally Posted by oneswt00gtprf View Post
i will come hang out if you dont mind lowered trucks there
Of course we don't mind. I've always been lowered until recently.
Reply With Quote
  #65  
Old 05-05-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Quote:
Originally Posted by GI_JO_NATHAN View Post
Of course we don't mind. I've always been lowered until recently.
Are you coming to the meet?
Reply With Quote
  #66  
Old 05-05-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Are you coming to the meet?
Yep.
Reply With Quote
  #67  
Old 05-07-2010
David N's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Williamston, NC
Posts: 1,060
Cool deal. And yes anyone is welcome. Looking forward to seeing everyone there.
Reply With Quote
  #68  
Old 05-07-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Alright just found out that since the shelter is reserved in my name that I have to actually be there. Need someone else to step up and reserve it in their name. Any one willing to do that?
Reply With Quote
  #69  
Old 05-09-2010
Silver's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2006
Location: edenton,nc
Posts: 2,708
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Alright just found out that since the shelter is reserved in my name that I have to actually be there. Need someone else to step up and reserve it in their name. Any one willing to do that?
what needs to be done?
Reply With Quote
  #70  
Old 05-09-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Nevermind, I can't get a refund since its within 14 days now. I'll forward someone the email if they want to print it out and just bring it with you. Just say I had an emergency and couldn't make it lol.
Reply With Quote
  #71  
Old 05-09-2010
therangerofdanger's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Raleigh, North Carolina
Posts: 618
well, I found out today I am out also.... I have to attend a wedding. Sorry guys, have fun!
Reply With Quote
  #72  
Old 05-09-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
Typical...haha. This is how it goes.
Reply With Quote
  #73  
Old 05-10-2010
Rapala's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: North Carolina
Posts: 826
this is really gay guys... Im still goin for sure... Trent we gotta meet up sometime, we are just a stones throw away from each other, Ive even spotted you a few times.
Reply With Quote
  #74  
Old 05-10-2010
David N's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Williamston, NC
Posts: 1,060
Im still planning on going. It may be in the afternoon when I finally get there though. I am going to sled pull with my other truck the night before, so Ill prolly be up very late. But Im still planning on going.
Reply With Quote
  #75  
Old 05-10-2010
dixie_boysles's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2006
Location: NC
Posts: 3,778
still good here
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Indiana late spring early summer meet JUNE 2 TrndAssassin Meets, Greets, & Events 0 04-15-2013 07:14 PM
Early Summer Raleigh Ranger Meet 2009 04blackedge Meets, Greets, & Events 9 06-03-2009 03:47 PM
Looking for a picture from the Early Summer 08 Dunes meet zabeard General Ford Ranger Discussion 10 01-15-2009 07:22 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 05:18 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.