THE OFFICIAL: New Mexico Forum - Page 16 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #376  
Old 03-18-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by KLC View Post
Maybe both?
Sounds good to me. Anyone drink? Make sure and bring a strap. I can't seem to remember where I left mine.
Reply With Quote
  #377  
Old 03-19-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by Smokey View Post
Sounds good to me. Anyone drink? Make sure and bring a strap. I can't seem to remember where I left mine.
I just bought one so I can get pulled out lol Drink lol its a sunday

Smokey what time you leaving? we can meet up and convoy up there. 505 234 4197
Reply With Quote
  #378  
Old 03-19-2010
edgeguy's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Alamogordo, New Mexico
Posts: 69
i don't drink, but i have a good strap we can use in case some of us 4x2's get stuck. i have to paint my valance this week. thank God for spring break!!
Reply With Quote
  #379  
Old 03-19-2010
RazorsEDGE's Avatar
There's no lifeguard in the gene pool
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2006
Location: New Mexico
Posts: 7,501
Well its not looking good this time either. RE is still out of stock on my bushings, they told me they'd ship today but I haven't recieved any shipping info. I doubt I'll get them in time to get them installed, plus I don't even know if it'll make my truck highway worthy.
Reply With Quote
  #380  
Old 03-19-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
I just bought one so I can get pulled out lol Drink lol its a sunday

Smokey what time you leaving? we can meet up and convoy up there. 505 234 4197
Yes, drink. Lol. But anyhow, I'll probably be leaving here around 830 or 9ish?
Reply With Quote
  #381  
Old 03-19-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by Smokey View Post
Yes, drink. Lol. But anyhow, I'll probably be leaving here around 830 or 9ish?
do you drive through paso and take 54 or is there another way? i dont mind driving to las cruces its only like 20 min away.
Reply With Quote
  #382  
Old 03-19-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
do you drive through paso and take 54 or is there another way? i dont mind driving to las cruces its only like 20 min away.
I always go up there on highway 70 from las cruces. You wanna meet here, then go that way? 54 is kinda out of the way. So is 830 ok for us to meet up?
Reply With Quote
  #383  
Old 03-19-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
sure yep
Reply With Quote
  #384  
Old 03-19-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
sure yep
Alright. I'll text you sometime next week, so we can figure out the exact details where to meet up in town.
Reply With Quote
  #385  
Old 03-20-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by RazorsEDGE View Post
Well its not looking good this time either. RE is still out of stock on my bushings, they told me they'd ship today but I haven't recieved any shipping info. I doubt I'll get them in time to get them installed, plus I don't even know if it'll make my truck highway worthy.
That sucks man. Maybe next time? We should do another meet not too long after this one coming up. Why would they even tell you they're getting shipped, when they are out of stock? I hope by a stroke of luck, you get your bushings and show up to the meet. (Wishful Thinking)

Last edited by Smokey; 03-20-2010 at 12:27 PM.
Reply With Quote
  #386  
Old 03-20-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
Any of yall need a plain jane steel 15" wheel ? i just bought a set off craigslist for 25 bucks so i can have a full size spare i tried to only take one and leave the other three but hes makeing me take all four so any of yall need a rim for a spare? i will sell em to ya for free 99 im picking them up in the morning.
Ranger/Mazda Steel Rims
Reply With Quote
  #387  
Old 03-21-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
i picked em up went to get a new tire mounted on one and darn they are 14" i put the biggest tire they had for 14 on it its only an inch less than im running now then my dad just said will it even clear the front calipers? i was like hmmm . looked and i dont think it will but i can always just run it on the rear i guess. $25 for all for and $70 for new tire mounted and balanced.
Reply With Quote
  #388  
Old 03-21-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
Any of yall need a plain jane steel 15" wheel ? i just bought a set off craigslist for 25 bucks so i can have a full size spare i tried to only take one and leave the other three but hes makeing me take all four so any of yall need a rim for a spare? i will sell em to ya for free 99 im picking them up in the morning.
Ranger/Mazda Steel Rims
Too bad they weren't 15's. I woulda bought one from you. So your just going to sell them?
Reply With Quote
  #389  
Old 03-21-2010
KLC's Avatar
KLC KLC is offline
RF Veteran
iTrader: (29)
 
Join Date: Nov 2007
Location: New Mexico
Posts: 13,115
Quote:
Originally Posted by Smokey View Post
Too bad they weren't 15's. I woulda bought one from you.
Me too.
Reply With Quote
  #390  
Old 03-21-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
they are just gonna ride in the back until someone steals em or i see a old school ranger and give em away. they dont fit over the front calipers but do fit on the back , so if i have a flat i can only use it on the rear.
Reply With Quote
  #391  
Old 03-21-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
they are just gonna ride in the back until someone steals em.
Lol, That won't take long in El Paso. I cant wait for next sunday.
Reply With Quote
  #392  
Old 03-23-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
hey smokey should be staying with one of my friends in cruces sat night so i will be that much closer sun morning.
Reply With Quote
  #393  
Old 03-23-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Ok. Where does he live in town?
Reply With Quote
  #394  
Old 03-23-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
NVm, I'll txt you...
Reply With Quote
  #395  
Old 03-23-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
I kinda want to get an idea of who's going. So far it's:

KLC
Daniel
Michael
Me
Koyn?
Chappy, Maybe?
And 450Mx from another forum.

Correct me if I'm wrong.
Reply With Quote
  #396  
Old 03-23-2010
BILTRITE BULLIES's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2009
Location: NM
Posts: 557
I will be there
Reply With Quote
  #397  
Old 03-23-2010
TXRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: El Paso, Tx
Posts: 1,206
Quote:
Originally Posted by Smokey View Post
NVm, I'll txt you...
fastest way to get ahold of me lol my phone is my life. mon is my birthday so gotta see what yall have for bars out there sat.
Reply With Quote
  #398  
Old 03-23-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by BILTRITE BULLIES View Post
I will be there
Sweet. i love your truck. been wanting to see it. Where you from?
Reply With Quote
  #399  
Old 03-23-2010
Smokey's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Sep 2009
Location: Las Cruces, New Mexico
Posts: 273
Quote:
Originally Posted by Spc_Austin View Post
mon is my birthday so gotta see what yall have for bars out there sat.
Our bars aren't that great.
Reply With Quote
  #400  
Old 03-24-2010
edgeguy's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Alamogordo, New Mexico
Posts: 69
yep still plan on going. painted my valance on monday and i am ready to go!
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New member and new to Rangers from Mexico RANACHILANGA Member Introductions 0 12-26-2014 02:50 PM
The Official **Official Georgia Meet head Count** !! BamaRanger09 Meets, Greets, & Events 21 02-17-2010 07:51 PM
New from Mexico, 4 door Ranger, testing eljoako Member Introductions 49 05-08-2008 10:07 PM
Whats up from New Mexico....light problem el puma General Technical & Electrical 2 04-17-2008 11:14 PM
Whats up From New Mexico......Light Problem el puma Member Introductions 8 04-17-2008 09:17 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 06:44 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.