The STL Body Lift Meet Thread! In Springfield, Mo - Page 11 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #251  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Wow I leave to go mow for 2 hours and this thread went south
Reply With Quote
  #252  
Old 08-28-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
Quote:
Originally Posted by STL View Post
Wow I leave to go mow for 2 hours and this thread went south
well considering you live in missouri, i see this thread heading south too
Reply With Quote
  #253  
Old 08-28-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha myke.. ur the life of this thread
Reply With Quote
  #254  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
I am?

I'm trying right now to convince the wife to go with me tomorrow to shoot some video of the truck. Not going so well either.
Reply With Quote
  #255  
Old 08-28-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha.. tell her if she does u will get rid of that axle
Reply With Quote
  #256  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Hopefully I have gotten rid of it. LOL

She says she doesn't wanna ride in the truck cause I told her I think a brake pad on the passenger side fell off so that's why it is making a weird sound while stopping. She thinks I am gonna go to stop and not be able to

I have just been to lazy to look ROFL
Reply With Quote
  #257  
Old 08-28-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Lmfao!!!!!! This thread is becoming full of win!!!!
Reply With Quote
  #258  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
Lmfao!!!!!! This thread is becoming full of win!!!!
Did u find a good trade so Stig, Laz and you can board the mother ship now?
Reply With Quote
  #259  
Old 08-28-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by STL View Post
Did u find a good trade so Stig, Laz and you can board the mother ship now?
yea bought it an hour ago, thinking about trading it for something different tho. Lol!
Reply With Quote
  #260  
Old 08-28-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
ROFL!
Reply With Quote
  #261  
Old 08-28-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
Quote:
Originally Posted by STL View Post
Hopefully I have gotten rid of it. LOL

She says she doesn't wanna ride in the truck cause I told her I think a brake pad on the passenger side fell off so that's why it is making a weird sound while stopping. She thinks I am gonna go to stop and not be able to

I have just been to lazy to look ROFL
its making a wicked grinding sound isnt it. i ran my pads down so low that the pad was gone on one part it was just the metal shoe LOL. had to replace that rotor... it couldnt even be resurfaced
Reply With Quote
  #262  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
No not a grinding sound

I cant see the pads being gone already I just replaced them about 1 year ago
Reply With Quote
  #263  
Old 08-28-2009
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
^^^it's all those burnouts you do! ROFL!
Reply With Quote
  #264  
Old 08-28-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha.. x2!
Reply With Quote
  #265  
Old 08-28-2009
Jwad00's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kansas City, Mo
Posts: 361
Well I got internet now! Bought a laptop so I am mooching off wireless at the fiance's house hahaha! Take that Comcast!!!

Stig, that your new ranger after the gen I got totalled??? What year is it?
Reply With Quote
  #266  
Old 08-28-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Quote:
Originally Posted by Johnbaum13 View Post
^^^it's all those burnouts you do! ROFL!
NEVER!!!!!!!!!!!

well see tomorrow I am gonna look now just to prove u guys wrong

I haven't done a burn out since branson well take that back I did one tonight when I got home but it was in reverse
Reply With Quote
  #267  
Old 08-28-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
Quote:
Originally Posted by Jwad00 View Post
Stig, that your new ranger after the gen I got totalled??? What year is it?
1996 xlt
short bed, standard cab, 2.3L 5spd
Reply With Quote
  #268  
Old 08-28-2009
Jwad00's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kansas City, Mo
Posts: 361
Nice! sounds just like my buddy's old ranger. Looks good. I need to pick up some of those tails for my truck but I have that 3 bulb crap too and dunno how to make it work
Reply With Quote
  #269  
Old 08-28-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
stig did u cut out ur 2 extra socket??
Reply With Quote
  #270  
Old 08-28-2009
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
Quote:
Originally Posted by Lazler View Post
stig did u cut out ur 2 extra socket??
no

i spliced the turn signal to the brake/running light

had to use some diodes but they work....turn signals don't flash while i'm pressing the brake though
Reply With Quote
  #271  
Old 08-28-2009
Jwad00's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kansas City, Mo
Posts: 361
Quote:
Originally Posted by TheStig88 View Post
no

i spliced the turn signal to the brake/running light

had to use some diodes but they work....turn signals don't flash while i'm pressing the brake though
That could be a problem...lol
Reply With Quote
  #272  
Old 08-29-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Got the brake issue solved pad was there just they were cracking and the rotor needs turned.

I just hope I can remember how to get the rotor back on ROFL
Reply With Quote
  #273  
Old 08-29-2009
edgeman4.0's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2008
Location: All Over
Posts: 1,475
^the same way it came off i hope.lol dont forget to re-grease your caliper slides STL.
Reply With Quote
  #274  
Old 08-29-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
I was so pissed taking it off I dont recall what I did I know I broke the cotter pin

I may just pull a Ben Drinkin and trade the biotch in like is
Reply With Quote
  #275  
Old 08-29-2009
edgeman4.0's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2008
Location: All Over
Posts: 1,475
haha good luck with that
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Body Lift Help Near - Springfield MO ?! Conroman Meets, Greets, & Events 1 09-15-2010 12:36 PM
STL lift meet pics! Jazz921 Meet & Greet Photos 185 09-15-2009 05:21 PM
STL body lift meet video! TheBearJeweler Vehicle & Meet Videos 16 09-07-2009 11:35 PM
11/23/08 Bass Pro Meet Springfield Mo + You must see this.... A group of HOT Rangers. Mykhael Snapshots 52 12-05-2008 09:08 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 04:59 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.