Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource - Search Results

 
Search: Posts Made By: blueranger789
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.12 seconds.
Replies: 20
For Sale: Lots-O-Stuff: GA
Views: 2,236
Posted By blueranger789

if i doesnt get the lug wrench, i NEED it, bent...

if i doesnt get the lug wrench, i NEED it, bent and broke mine the other week trying to be a good samaritan.
11-07-2010
Replies: 56
Views: 2,475
Posted By blueranger789

let me know when said mini meet is to occur and i...

let me know when said mini meet is to occur and i will try to make a appearance this time
11-04-2010
Replies: 56
Views: 2,475
Posted By blueranger789

yeah and i left mine at another shop

yeah and i left mine at another shop
11-04-2010
Replies: 7
Views: 691
Posted By blueranger789

ive got fourbacking plates sitting in the carport...

ive got fourbacking plates sitting in the carport if you still need one
11-04-2010
Replies: 56
Views: 2,475
Posted By blueranger789

yeah you spelled it right, have fun getting that...

yeah you spelled it right, have fun getting that bed off though
10-25-2010
Replies: 3
Views: 1,364
Posted By blueranger789

well good news is that i got the bolt out, beat a...

well good news is that i got the bolt out, beat a 7.5mm socket onto an 8 mm bolt head and it came out, thankfully.



yeah i rounded it, lol
10-25-2010
Replies: 3
Views: 1,364
Posted By blueranger789

need help, crosspin bolt head rounded off

got an 8.8 axle with 4.10s and a limited slip today, old brakes are rusty bad, dont care about them because i already have rear disks, problem i have now is that the head of the crosspin bolt is...
10-24-2010
Replies: 35
Views: 3,824
Posted By blueranger789

rear axle is mine, thanks matt, oh and found out...

rear axle is mine, thanks matt, oh and found out my ubolts will fit the axle fine becuase its the 28 spline axle
10-24-2010
Replies: 3
Views: 702
Posted By blueranger789

yep like bob said totally different, expos have a...

yep like bob said totally different, expos have a small drum within the rotors for the parking brake whereas mustangs use the caliper for the parking brake
10-23-2010
Replies: 317
Views: 51,551
Posted By blueranger789

looking good cant wait to see them on the truck

looking good cant wait to see them on the truck
10-20-2010
Replies: 15
Views: 4,715
Posted By blueranger789

hey, ive got that exact axle, bout to throw an...

hey, ive got that exact axle, bout to throw an 8.8 with 4.10s on, just gotta transfer my rear disks over
10-18-2010
Replies: 15
Views: 4,715
Posted By blueranger789

put it back on and sell me the 31 spline! just...

put it back on and sell me the 31 spline! just kidding good luck with the sell
10-13-2010
Replies: 100
Views: 5,019
Posted By blueranger789

could be ohv, not 100% sure though

could be ohv, not 100% sure though
10-13-2010
Replies: 100
Views: 5,019
Posted By blueranger789

oh yeah sure do cuz i can see all of none of the...

oh yeah sure do cuz i can see all of none of the motor
10-13-2010
Replies: 100
Views: 5,019
Posted By blueranger789

nothing i want anyways, interior parts wont fit...

nothing i want anyways, interior parts wont fit as i want them, stupid two door
10-13-2010
Replies: 100
Views: 5,019
Posted By blueranger789

he dont have it yet, i gotta go tow it to his...

he dont have it yet, i gotta go tow it to his house on friday, lol
Forum: Project Logs
10-10-2010
Replies: 122
Views: 22,542
Posted By blueranger789

yeah i knew the rotors were different, mine have...

yeah i knew the rotors were different, mine have the bearing and hub with the rotors and 4x4 have the rotor seperate from the hub and bearings
10-10-2010
Replies: 10
Views: 6,934
Posted By blueranger789

yeah like said above, take it back to the place...

yeah like said above, take it back to the place that aligned it and have them realign it, same thing happened to me and the place fixed it for me the next day
10-07-2010
Replies: 12
Views: 17,520
Posted By blueranger789

cuz your truck is a peice, lol. guess ill have to...

cuz your truck is a peice, lol. guess ill have to come over there sometime and see whats up with it
10-07-2010
Replies: 23
Views: 2,854
Posted By blueranger789

says above his spare is a 33, and hes running...

says above his spare is a 33, and hes running 35s, wouldnt make sense to put two 33s and two 35s unless he wants a sorta dragster look
10-07-2010
Replies: 6
Views: 764
Posted By blueranger789

yes do put extra silicone on them, mine came from...

yes do put extra silicone on them, mine came from ebay and two days later i was missing the lense on the passenger marker light, messaged them and they sent me another
10-06-2010
Replies: 6
Views: 764
Posted By blueranger789

pics for you to see what my new lights look like ...

pics for you to see what my new lights look like
98465
98466
Forum: Project Logs
10-06-2010
Replies: 1,645
Views: 236,946
Posted By blueranger789

your truck is looking amazing, cant wait to see...

your truck is looking amazing, cant wait to see it when its done,

you and razorsedge are kinda my insperation, bout to start collecting parts for my 4x4 swap real soon
10-06-2010
Replies: 6
Views: 764
Posted By blueranger789

a lot of people on here have the factory corner...

a lot of people on here have the factory corner lights, although almost all ove the are the solid amber ones, ive got a driverside one if you want it, pass side is pretty meesed up
10-06-2010
Replies: 31
Views: 1,699
Posted By blueranger789

i paid 10k for mine three years ago and its got a...

i paid 10k for mine three years ago and its got a 3.slow and had 76k miles on it, not sure how much the price should go down over the three years though
Showing results 1 to 25 of 500
 


 

Contact Us Sitemap Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.