THE FINAL PRODUCT!! Double Lifted 08 FX4, New rims, and 35s!! - Page 2 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #26  
Old 06-23-2011
Billy4x4's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Kawartha Lakes
Posts: 626
looks sick as hell to me! im not overly fond of the wheels but it still looks [email protected]!
x2 on the more pics and the height measurements! makes me want a SL that much more hah.. thanks pal!
Reply With Quote
  #27  
Old 08-02-2011
Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Edmonton
Posts: 1
Looks great better than most forsure. The truck with the synaptic in 35's with wheel well clearance looks awesome. Most look stuffed. Awesome truck no matter what.
Reply With Quote
  #28  
Old 08-03-2011
FULLSCALE's Avatar
Level III Supporter

iTrader: (12)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Clinton, Ontario
Posts: 8,181
Every time this thread gets bumped back up I get jealous... lol I really need to add a BL and 35's to mine!
Reply With Quote
  #29  
Old 08-03-2011
kanuck15's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Pennsylvania
Posts: 844
Love the truck, luke warm on the wheels. I have seen them where the colors are flipped and they looked great. Either way it is a good looking truck.
Reply With Quote
  #30  
Old 08-28-2011
immortal_vision's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Dec 2009
Location: C
Posts: 612
sorry im sooooo delayed on this, i been away from a comp forever. few new pics, cant remember if ive posted them yet or not. but either way heres a few from up in the mine i work at.

oh and FULLSCALE... 6' 8" is to the top of the cab double lifted.. would be a bit higher but front bars arnt cranked much





Attached Thumbnails
THE FINAL PRODUCT!! Double Lifted 08 FX4, New rims, and 35s!!-268570_10150690647765643_530950642_19230366_7834353_n.jpg   THE FINAL PRODUCT!! Double Lifted 08 FX4, New rims, and 35s!!-263935_10150690647465643_530950642_19230361_5836874_n.jpg   THE FINAL PRODUCT!! Double Lifted 08 FX4, New rims, and 35s!!-264305_10150690646895643_530950642_19230348_7698726_n.jpg  
Reply With Quote
  #31  
Old 08-28-2011
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Looks so nice!!
Reply With Quote
  #32  
Old 08-28-2011
FULLSCALE's Avatar
Level III Supporter

iTrader: (12)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Clinton, Ontario
Posts: 8,181
Looks good! Damn... just about 1" too tall! If I put a BL and 35's on mine it won't fit into my garage!
Reply With Quote
  #33  
Old 08-28-2011
immortal_vision's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Dec 2009
Location: C
Posts: 612
thats the problem im having now.. the condo i just bought has underground parking, problem issss the clearance is 6 6 haha oh well
Reply With Quote
  #34  
Old 08-28-2011
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Air down every time you go in. lol You need beadlocks.
Reply With Quote
  #35  
Old 08-28-2011
RLong31's Avatar
The Ban Hammer
iTrader: (5)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Monrovia, IN
Posts: 2,629
Sexy truck bro. Wheels are flashy, but kinda growing on me... the size of them is perfect tho.
Reply With Quote
  #36  
Old 08-28-2011
Jelly's Ford's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2010
Location: KnoxVegas, TN
Posts: 874
Ride look sick bro! Nice work!
Reply With Quote
  #37  
Old 08-28-2011
Fink132's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2011
Location: Alberta
Posts: 758
When my truck grows up, I hope it looks like yours. Beautiful rig man. Love the work you've done to it.
6'8" eh? Sweet deal. Thats ****
Reply With Quote
  #38  
Old 08-28-2011
Fink132's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2011
Location: Alberta
Posts: 758
Oh, BTW, if I get too anxious waiting for my cousin to help me with my BL, would you help me with it if I drove it down to BC??? lol
Reply With Quote
  #39  
Old 08-29-2011
immortal_vision's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Dec 2009
Location: C
Posts: 612
new rims in the next few months, yeah i hated them too at first but they are growing on me, soon tho.
Reply With Quote
  #40  
Old 08-29-2011
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
looks great! i kind of like the wheels actually.
Reply With Quote
  #41  
Old 08-29-2011
FULLSCALE's Avatar
Level III Supporter

iTrader: (12)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Clinton, Ontario
Posts: 8,181
Quote:
Originally Posted by immortal_vision View Post
thats the problem im having now.. the condo i just bought has underground parking, problem issss the clearance is 6 6 haha oh well
Take the BL off and send it to me... lol I'll just cut my door bigger!
Reply With Quote
  #42  
Old 09-06-2011
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
maybe instead of getting rid of the rims right away you paint them with some dark grey/silver. less flashy anyways

Attached Thumbnails
THE FINAL PRODUCT!! Double Lifted 08 FX4, New rims, and 35s!!-blackrimmod.jpg  
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
2010 FX4 Double lifted on 35s Danger-Ranger FX4 Snapshots 30 09-08-2011 09:51 PM
Finally here!! 2008 FX4 double lifted!! 33's for now, 35's tomorrow(facebook content) immortal_vision Snapshots 22 06-03-2011 08:24 PM
double lifted on 35s!! TrucknGolf Snapshots 9 06-28-2010 05:21 PM
pic request double lifted and 35's 00Ranger4digbeast Snapshots 40 10-22-2009 08:21 AM
Final Approved Legislation for Lifted Vehicles FlounderFX4 General Ford Ranger Discussion 22 05-31-2007 08:51 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:50 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.