Fresh And Clean - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-22-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
Fresh And Clean

Well since it was a nice day today and me and the GF had nothing else to do we washed our cars. Just took a few pics because I had the camera in the truck. So here is my whoring

Name:  carwash003copy.jpg
Views: 5
Size:  249.1 KB
had to keep tabs on the puppy
Name:  carwash006.jpg
Views: 4
Size:  294.3 KB
Name:  carwash010.jpg
Views: 4
Size:  213.8 KB
Name:  carwash012.jpg
Views: 3
Size:  169.6 KB
Name:  carwash014.jpg
Views: 5
Size:  157.3 KB
Name:  carwash015.jpg
Views: 2
Size:  144.9 KB
Name:  carwash017.jpg
Views: 4
Size:  173.4 KB
Name:  carwash019.jpg
Views: 3
Size:  227.4 KB
Name:  carwash020.jpg
Views: 4
Size:  206.8 KB
Reply With Quote
  #2  
Old 08-22-2009
acemavrick's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2009
Location: ky
Posts: 663
u sir have some camber problems?? or is it just the driveway causing the problems? wheels on the cav arent my taste but both are nice and clean!!!!!!! now go get them dirty!
Reply With Quote
  #3  
Old 08-22-2009
MothMan999's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Chantilly, VA
Posts: 858
Looks great i like the bumper. How do you like the baja claws, my friend just got a set for his xj and there waiting to be mounted.
Reply With Quote
  #4  
Old 08-22-2009
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
looks good my friend..


sell me your tonneau cover
Reply With Quote
  #5  
Old 08-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
i was gonna embed that fresh and clean song by outkast because thats what your title reminded me of, but because youtube is gay and song music group and *******s i cant!

so fresh and so clean
Reply With Quote
  #6  
Old 08-22-2009
Red_Ak_Ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 17,221
Reply With Quote
  #7  
Old 08-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
hahah aaroon phails at embedding
Reply With Quote
  #8  
Old 08-22-2009
BigRedDog's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Quad Cities (IA/IL)
Posts: 498
Nice white box.

haaaaaa
Reply With Quote
  #9  
Old 08-23-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
yeah fail!


Oh ****s yeah I got some sweet t-bar FTL camber going on. but at this point I could care less, it shall be gone in a couple months. I need it for my high speed road course turns
Reply With Quote
  #10  
Old 08-23-2009
Red_Ak_Ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 17,221
It's not my loss that i failed at embedding. I'm pretty sure i've already seen it
Reply With Quote
  #11  
Old 08-23-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
Quote:
Originally Posted by INT3RC3PTOR View Post
I need it for my high speed road course turns
leave that to the lowered guys, thanks

you look a bit topheavy to be runnin curves at 80 lol
Reply With Quote
  #12  
Old 08-23-2009
Machine090767's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: May 2006
Location: Minnesota
Posts: 6,410
your truck always looking good, AndY!
Reply With Quote
  #13  
Old 08-23-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
leave that to the lowered guys, thanks

you look a bit topheavy to be runnin curves at 80 lol
haha nah dood, I'm like as wide as I am tall. Its all good
Reply With Quote
  #14  
Old 08-23-2009
BSGRanger's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2008
Location: Louisville, KY
Posts: 126
Love the truck, specially that bumper
Reply With Quote
  #15  
Old 08-23-2009
RangerNDog's Avatar
Member
iTrader: (10)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Harrisonburg, VA
Posts: 1,958
The truck looks good. But what is with only one picture of the g/f? We need MOAR!!!!!!!!!!1

Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
i was gonna embed that fresh and clean song by outkast because thats what your title reminded me of, but because youtube is gay and song music group and *******s i cant!

so fresh and so clean
You just have to look harder.

Reply With Quote
  #16  
Old 08-23-2009
malydeen's Avatar
Member
iTrader: (12)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Minneapolis, MN
Posts: 632
Did you get all of the bear parts off of the truck?
Reply With Quote
  #17  
Old 08-23-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
haha yeah. It was just a little blood and tissue, came of pretty easy though
Reply With Quote
  #18  
Old 08-23-2009
22Below's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Tempe Arizona
Posts: 228
Truck looks good, I can handle the GF and dog in the pics, but lose the Cav!!
Reply With Quote
  #19  
Old 08-23-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
Quote:
Originally Posted by RangerNDog View Post
You just have to look harder.
i wanted the real video not the same picture thru the whole song lol


Quote:
Originally Posted by malydeen View Post
Did you get all of the bear parts off of the truck?
wtf you hit a bear? i wanna hear this one!
Reply With Quote
  #20  
Old 08-23-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
Quote:
Originally Posted by 22Below View Post
Truck looks good, I can handle the GF and dog in the pics, but lose the Cav!!
hah yea yea, its a girl car what can I do about it. The next thing she wants is a lifted Wrangler so that will be better.
Quote:
Originally Posted by Smakes View Post
i wanted the real video not the same picture thru the whole song lol




wtf you hit a bear? i wanna hear this one!
yeah on the way home from the MI dunes trip I just missed it with my tow truck and it slammed into the front corner of the trailer my truck was on. Kind got hair, blodd, and tissue stuff all of the trailer and some of my truck. luckily it bounced into the ditch instead of me running it over with the trailer, that might have been bad. Also I was lucky it didnt hit the front of the truck, or fly up into the Ranger
Reply With Quote
  #21  
Old 08-23-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
shoudlve gone back and skinned it

can you say bear fur headliner FTW
Reply With Quote
  #22  
Old 08-23-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Looks good bud....when you starting your SAS?
Reply With Quote
  #23  
Old 08-24-2009
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
I'm picking up another truck the end of this week. So the Ranger will not be my DD anymore. sooo I will figure out how i'm going to put it in my Dads shop and I can start tearing off stock stuff right away. There are a few things I need to start buying still but I need to save up a little cash over the next month or so to get them. So I hope I can start getting the new parts on this fall sometime
Reply With Quote
  #24  
Old 08-24-2009
wellcom2knoxvile's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Corvallis, OR/Seattle, WA
Posts: 1,390
any pics of gf??
Reply With Quote
  #25  
Old 08-24-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
^noob..... it's called the girls w/ ranger thread! lol.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Filter: to clean or not to clean that is the question... DviousDave 2.9L & 3.0L V6 Tech 12 11-27-2009 02:45 AM
Clean Pics of the Fresh Lift ;-) Fenech627 Snapshots 35 09-20-2009 10:55 PM
So fresh and so clean 98rangerxlt Snapshots 16 09-05-2009 09:33 AM
Two clean, too clean DSG's. winks Snapshots 21 08-03-2009 09:36 PM
New Tails and Fresh Wax dross93ranger Snapshots 10 09-27-2008 06:01 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 02:04 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.