Last pic before major change this weekend!!! - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 05-14-2008
t_schloesser's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Palm Beach, FL
Posts: 739
Quote:
Originally Posted by Marcaronio View Post
umm... are you going to realize this thread is pointless and decide to never make one like it again?
agreed!!! LAME..
Reply With Quote
  #52  
Old 05-14-2008
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
someone has to do it
Reply With Quote
  #53  
Old 05-14-2008
mazda98's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: dalton,ga.
Posts: 550
lol,it is sooo nice just knowing what is going on,lol
Reply With Quote
  #54  
Old 05-14-2008
My05edge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Midland, TX
Posts: 1,351
cmon some kind of teaser pic, your killing me!
Reply With Quote
  #55  
Old 05-14-2008
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
The teaser pic is on the main post. It's a pic of my truck haha
Reply With Quote
  #56  
Old 05-14-2008
Blackhawk's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: WI
Posts: 586


He is gonna SFA and 4x4 swap ......i guess.....
Reply With Quote
  #57  
Old 05-14-2008
God,Country,FORD's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Red Oak, IA
Posts: 2,468
Quote:
Originally Posted by Blackhawk View Post
WORD lol
Reply With Quote
  #58  
Old 05-14-2008
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Quote:
Originally Posted by Blackhawk View Post


He is gonna SFA and 4x4 swap ......i guess.....
I wish, but sadly that is not it. That is the only hint i'm giving
Reply With Quote
  #59  
Old 05-14-2008
5speedin2.3's Avatar
Member
 
Join Date: May 2005
Location: Livonia, Mi
Posts: 12
are you trading beds and fenders with zach?
Reply With Quote
  #60  
Old 05-14-2008
God,Country,FORD's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Red Oak, IA
Posts: 2,468
ok.. ok.. ok.. I know what it is... He is adding a flux capacitor and doing a level 5 diagnostic on the time warp continuem transponder. Oh and adding 15" of lift with 37" super swampers on 22" spinners. oh did i mention stacks?
Reply With Quote
  #61  
Old 05-14-2008
mazda98's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: dalton,ga.
Posts: 550
Quote:
Originally Posted by Blackhawk View Post


He is gonna SFA and 4x4 swap ......i guess.....
your getting warmer
Reply With Quote
  #62  
Old 05-14-2008
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
this game is fun when your on the end where your watching everybody else hah
Reply With Quote
  #63  
Old 05-14-2008
mazda98's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: dalton,ga.
Posts: 550
yep,it is nice
Reply With Quote
  #64  
Old 05-14-2008
swamper06's Avatar
Member
 
Join Date: May 2007
Location: McAdoo, PA
Posts: 735
Quote:
Originally Posted by 5speedin2.3 View Post
are you trading beds and fenders with zach?
That was my guess.
Reply With Quote
  #65  
Old 05-14-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Quote:
Originally Posted by HighRollerII View Post
this game is fun when your on the end where your watching everybody else hah
Haha it really is!
Reply With Quote
  #66  
Old 05-14-2008
EdGe_wannabe's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2004
Location: Richmond Hill, Georgia
Posts: 4,306
Quote:
Originally Posted by 5speedin2.3 View Post
are you trading beds and fenders with zach?
Yea, you guys can keep guessing.

Brenton
Reply With Quote
  #67  
Old 05-14-2008
My05edge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Midland, TX
Posts: 1,351
howcome all you northeast guys get to know and us southern guys dont?
Reply With Quote
  #68  
Old 05-14-2008
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Quote:
Originally Posted by My05edge View Post
howcome all you northeast guys get to know and us southern guys dont?
Brenton is in GA lol
Reply With Quote
  #69  
Old 05-14-2008
Downey's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Muncy, PA
Posts: 8,470
im a northeast guy do you guys want to let me in on the info
Reply With Quote
  #70  
Old 05-14-2008
My05edge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Midland, TX
Posts: 1,351
that doesnt make a difference!!!! lol its not fair!!!!
Reply With Quote
  #71  
Old 05-14-2008
My05edge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Midland, TX
Posts: 1,351
oh wait i got a guess, hes gonna just get a whole different truck!
Reply With Quote
  #72  
Old 05-14-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Quote:
Originally Posted by Sonic04Edge View Post
Brenton is in GA lol
and I'm in NC
Reply With Quote
  #73  
Old 05-14-2008
GrafixGuy's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2005
Location: Montgomery, AL
Posts: 8,703
sounds interesting none the less...
Reply With Quote
  #74  
Old 05-15-2008
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
im in SC too lol
Reply With Quote
  #75  
Old 05-15-2008
winks's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: May 2005
Location: Jackson, New Jersey
Posts: 4,872
I still say Oscar Meyer Weinermobile.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Testing my Powertrax No-Slip. PIC'S PIC'S PIC'S whitedge Snapshots 71 01-25-2010 07:29 PM
Last pics before the new wheels and tires Sonic04Edge Snapshots 13 06-24-2008 01:40 AM
Step 1 of 2 is now complete for the MAJOR change! Sonic04Edge Snapshots 75 05-23-2008 07:17 PM
Last Pictures Before Big Change vansnxtweek Snapshots 53 03-01-2008 02:05 PM
Major Mod Done This Weekend 04rangerxlt General Ford Ranger Discussion 25 05-29-2006 09:24 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 08:52 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.