my brother's girlfriends car - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
my brother's girlfriends car



This is my brothers girlfriends car...i gotta clean the carb git a new fuel line all the way from the pump to the carb and i need a set of 38 or 38.5 inch tires with rims that will fit a 6 lug 1 ton chevy axle....ohh btw its a 83 grand prix on a 78 k-5 blazer frame wit a carbureted 350 small block wit a 6 inch lift
Reply With Quote
  #2  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
nevermind it didnt work sorry...my avatar pic is a pic of it tho
Reply With Quote
  #3  
Old 10-07-2008
Stryker's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Bakersfield, CA
Posts: 412
...wierdest thing i've ever seen.
Reply With Quote
  #4  
Old 10-07-2008
Roach2004's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: Houston, TX
Posts: 8,320
Lol Dude you GOTTA get pics up of that thing!!!!!
Reply With Quote
  #5  
Old 10-07-2008
evnmn3's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Buffalo, NY
Posts: 871
why? and you need to post a picture of her as well. I want to see what kind of girl would drive something like that.
Reply With Quote
  #6  
Old 10-07-2008
EdGe_wannabe's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2004
Location: Richmond Hill, Georgia
Posts: 4,306
What a waste.

Brenton
Reply With Quote
  #7  
Old 10-07-2008
PlasticHero's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2005
Location: Ottawa, IL
Posts: 701
Reply With Quote
  #8  
Old 10-07-2008
wyldechild's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Denver, Colorado
Posts: 1,952
Reply With Quote
  #9  
Old 10-07-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
I save the day again

Name:  l_4b3f1784c435b317ac5a3c6d6bebc5f5.jpg
Views: 1
Size:  73.1 KB
Name:  l_99154b1844277ce1fbdb6ac8c6b36097.jpg
Views: 1
Size:  76.1 KB
Name:  l_3bf882e9a9e896f40bb1f91f7262bbd6.jpg
Views: 1
Size:  91.9 KB
Reply With Quote
  #10  
Old 10-07-2008
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
EWWWW. Your brother's girlfriend got all her teeth? She ain't also your sister is she? (Just kidding, don't take offense, it was a joke)
Reply With Quote
  #11  
Old 10-07-2008
Toreador4x4's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Livonia, MI
Posts: 3,958
HAHA Freddie FTW
Reply With Quote
  #12  
Old 10-07-2008
Sea-Bass's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Georgia
Posts: 1,059
Slap some 32" wheels on that thing and you got your very own DONK!!

On a side note, there is a reason why that thing was back in the weeds, it was so no one would ever have to look at it...lol!!
Reply With Quote
  #13  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
hahaha you guys are great lol you dont want to see a pic of her lol shes ugly as hell n i dont care if you guys pick on her i hate her shes a crackhead n shes obsessed with my brother he can't get rid of her unless he kills her and she told him that hahaha
Reply With Quote
  #14  
Old 10-07-2008
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
Uh oh that doesnt sound good! Maybe he should fake his own death!???

Can you guys imagine pulling into Marathon and seeing that car? Better yet, imagine being stuck in the middle of the woods, trespassing, and you get stuck wheelin. THEN the locals make their way out to you in that car! Scary! lol
Reply With Quote
  #15  
Old 10-07-2008
john93rangerstx's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: WARWICK RI
Posts: 895
Sounds Like Fun
Reply With Quote
  #16  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
back before it sat for like 2 years it ran sweet n would go anywhere we've driven through like 4 to 5 feet of water with it no problem we've drive up bridge pillars until the rear bumper was on the ground just about we've went off in the mud seein who would go farther between that and a s-10 blazer wit 8 inches of lift and 35 inch tires n this thing smoked it...it goes anywhere and its not a common thing that people do so a lot of people like it but there are people who think its stupid like i said tho it needs a fuel line brakes a carb cleaning and new tires and rims but when my brother and i get those things him n his girlfriend said i could drive it all i want
Reply With Quote
  #17  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
ohh n btw thanks for postin the pics
Reply With Quote
  #18  
Old 10-07-2008
Ray_Welder's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Zephyrhills, FLorida
Posts: 1,037
Quote:
Originally Posted by freddie View Post
Uh oh that doesnt sound good! Maybe he should fake his own death!???

Can you guys imagine pulling into Marathon and seeing that car? Better yet, imagine being stuck in the middle of the woods, trespassing, and you get stuck wheelin. THEN the locals make their way out to you in that car! Scary! lol
Then imbreds pile out of the car and shoot you down

like that movie..
Reply With Quote
  #19  
Old 10-07-2008
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
IS it the "Wrong Turn" movie series? lol

Disregard us Bryan..
Reply With Quote
  #20  
Old 10-07-2008
Ray_Welder's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Zephyrhills, FLorida
Posts: 1,037
Quote:
Originally Posted by freddie View Post
IS it the "Wrong Turn" movie series? lol

Disregard us Bryan..
haha yep! thats it
I've only seen one of them though.

Yes disregard us.
Reply With Quote
  #21  
Old 10-07-2008
Roach2004's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: Houston, TX
Posts: 8,320
I dont know about any of you but I would TOTALLY ROCK THAT THING!!!! That would be bad *** offroad!
Reply With Quote
  #22  
Old 10-07-2008
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Quote:
Originally Posted by Roach2004 View Post
I dont know about any of you but I would TOTALLY ROCK THAT THING!!!! That would be bad *** offroad!
You know it!! I'd give it hell!!
Reply With Quote
  #23  
Old 10-07-2008
woody99stpsde's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2008
Location: Galway, NY
Posts: 275
it goes lol with that carbureted 350 but it needs work and it is road legal it don't get hauled anywhere hahaha
Reply With Quote
  #24  
Old 10-07-2008
trucks423's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 687
is it me or is there banjo music playin in the background of this thread?
Reply With Quote
  #25  
Old 10-07-2008
Sea-Bass's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Georgia
Posts: 1,059
Quote:
freddie
Better yet, imagine being stuck in the middle of the woods, trespassing, and you get stuck wheelin. THEN the locals make their way out to you in that car! Scary! lol
LOL!!!

Squeal Like a Pig Boy!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Bumper back on with PIAA's and Girlfriends Grille Guard stevev88 Snapshots 9 01-02-2010 01:14 AM
help-my girlfriends truck 97-4x4ranger General Ford Ranger Discussion 6 12-03-2009 08:57 PM
went out crusin with the girlfriends car: '91 Project-STX Snapshots 31 07-26-2009 03:18 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 10:34 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.