YELLOW RANGERS REPRESENT! - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 01-07-2011
Giraffe02's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Bethlehem, CT
Posts: 120
Haha yeah I wouldn't doubt it, the kids in CT are stupid. I'll probably end up doing a gun metal grey with a high gloss clear coat over it. Tremor, nice truck dude. I'm liking it!
Reply With Quote
  #52  
Old 01-07-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
Name:  6032ed79.jpg
Views: 4
Size:  105.3 KB
Name:  4fe8fc1b.jpg
Views: 5
Size:  194.6 KB
Name:  84aad73e.jpg
Views: 4
Size:  216.1 KB
Reply With Quote
  #53  
Old 01-11-2011
gatorblue92's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Delaware
Posts: 8,238
here are some of my old truck... sometimes i miss it but its too small for my family now

Name:  DSC01877.jpg
Views: 4
Size:  108.5 KB

Name:  DSC01871.jpg
Views: 4
Size:  98.1 KB



my favorite picture prelift

Name:  000_02982.jpg
Views: 5
Size:  119.4 KB

Name:  Picture019.jpg
Views: 4
Size:  165.1 KB
Reply With Quote
  #54  
Old 01-11-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
truck looks geewd!!! i really wish i could get a BL! i see that FL(diving i think)sticker
Reply With Quote
  #55  
Old 01-19-2011
01bananaedge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2010
Location: Appleton, wi
Posts: 17
[IMG][/IMG]

just took off my 31's and my black rims :( one of them was leaking air from a crack in the sidewall and too broke to replace it! im lovin all the other banana's though!
Reply With Quote
  #56  
Old 01-19-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
is there anything under the snow or is it so compact that it just flexs the truck haha
Name:  5aafab6e.jpg
Views: 4
Size:  217.4 KB
Name:  bd60d46c.jpg
Views: 4
Size:  270.5 KB
Reply With Quote
  #57  
Old 01-21-2011
yellow rhino's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: CA Westlake Village
Posts: 1,771
:)

Name:  Picture010-1.jpg
Views: 4
Size:  150.9 KB
Reply With Quote
  #58  
Old 01-21-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
thats awesome truck man!so from your sig it looks like its gone :(
Real men drive yellow truck is the best saying ever, i think i am going to use it
Reply With Quote
  #59  
Old 01-22-2011
99greenranger's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Garden City, MI
Posts: 126
Just looking for a good picture of her makes me want to put her back together and get draggin'

Name:  SSPX0095.jpg
Views: 4
Size:  89.3 KB
Reply With Quote
  #60  
Old 01-22-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
nice man, you should make that a wheelie truck
Reply With Quote
  #61  
Old 01-25-2011
01bananaedge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2010
Location: Appleton, wi
Posts: 17
The snow is just packed up hard from the plow coming and then if freezing hard
Reply With Quote
  #62  
Old 02-07-2011
Giraffe02's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Bethlehem, CT
Posts: 120
I just put a firestick for my cb on my truck today.


This is how I parked it. Almost flexing it on a hard snowbank.

Reply With Quote
  #63  
Old 02-07-2011
SteelDirigible's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: May 2010
Location: Lexington, KY
Posts: 3,666
probably won't get much range with that antenna where it is.
Reply With Quote
  #64  
Old 02-07-2011
Giraffe02's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Bethlehem, CT
Posts: 120
Yeah, I know. The only reason it's mounted there is because it needs to get into the garage door haha.
Reply With Quote
  #65  
Old 02-07-2011
SteelDirigible's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: May 2010
Location: Lexington, KY
Posts: 3,666
could done it on the backside of the toolbox, that's where i had mine. or in the back corner of the bed. haha but i'm sure itll be ok there.
Reply With Quote
  #66  
Old 02-08-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
Nice. Ahh I want 06+ mirrors with yellow covers. It looks sooo sweet
Reply With Quote
  #67  
Old 02-08-2011
Giraffe02's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Bethlehem, CT
Posts: 120
Haha I actually had it in both of those places before I put it where it is now. It looked too close to the center of the bed mounted to the back of my toolbox and it was too tall for the corner of my bed (it's a 5' antenna). So now it's mounted to the frame rail.

06+ mirrors with yellow covers would look plain bad @$$
Reply With Quote
  #68  
Old 02-08-2011
01bananaedge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2010
Location: Appleton, wi
Posts: 17
I want 06 mirrors so bad! Haha but I can't make up my mind if I wanna spend the extra 20 bucks so I can paint the caps yellow or just get the textured black...
Reply With Quote
  #69  
Old 02-14-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
the big banana with some jeeps
Name:  e77cd8b4.jpg
Views: 4
Size:  197.1 KB
Name:  d3387594.jpg
Views: 4
Size:  177.4 KB
Reply With Quote
  #70  
Old 02-16-2011
gatorblue92's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Delaware
Posts: 8,238
Quote:
Originally Posted by 01DangerRanger View Post
truck looks geewd!!! i really wish i could get a BL! i see that FL(diving i think)sticker
yep FL dive sticker and its not a BL on my truck... it was fabtech spindles and 6 inch leaf springs... i don't remember what brand but i think it was skyjacker... way better than a body lift
Reply With Quote
  #71  
Old 02-16-2011
Masteratarms93's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Goose Creek SC
Posts: 4,685
Quote:
Originally Posted by 01DangerRanger View Post
hahah wow thats crazy , im also 16 and i dont have a problem getting any, they proaby think your getting it going to tag some houses haha
HAHA I've been wondering where that came from

Quote:
Originally Posted by 04yz250 View Post
its because kids are huffing it to get high
Yeah around here most big places (Walmart, Kmart, Lowes) won't let you buy without being 18 either. I just pay a little extra and get it at Autozone. I love that place. They let me come back and get my own parts now in the stock room since I'm there all the time anyway haha. It's sad when they know you by name and all stop what they are doing to turn to say hi when you go in haha.


On a side note I love me those 01-03 yellow Edges. They look sooo nice.
Reply With Quote
  #72  
Old 02-16-2011
SteelDirigible's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: May 2010
Location: Lexington, KY
Posts: 3,666
i had to pull out an id to buy like rtv sealant. and she made me take my id out of the wallet so she could get a good look.... woo.
Reply With Quote
  #73  
Old 02-17-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
Quote:
Originally Posted by Masteratarms93 View Post
On a side note I love me those 01-03 yellow Edges. They look sooo nice.
Reply With Quote
  #74  
Old 02-17-2011
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
Name:  b20680d3.jpg
Views: 4
Size:  193.6 KB

one from a few weeks ago...
Reply With Quote
  #75  
Old 02-17-2011
01DangerRanger's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Oct 2010
Location: Melbourne, Florida
Posts: 983
you need to take many MANY more pics of that truck, its yexy...yellow and sexy
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Black and Yellow, Black and Yellow Giraffe02 Snapshots 10 01-30-2011 06:33 PM
TAN RANGERS REPRESENT! 00tan4x4 Snapshots 2 01-10-2011 10:20 PM
white trucks lets represent! scott5640 Snapshots 32 12-24-2010 09:06 PM
Post Your Bright Yellow Rangers!!!! Giraffe02 Snapshots 4 12-18-2010 08:21 PM
I drive a yellow submarine, a yellow submarine, a yellow submarine. $30 paint job t0x1k General Ford Ranger Discussion 49 10-28-2009 09:31 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 05:04 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.