Suspension, Tires, & Wheels Ford Ranger suspension parts, tires, and wheels, i.e. suspension lift kits, body lifts, wheels, and tires.

Checking Interest: 4inch superlift - WA

  #1  
Old 01-12-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
4inch superlift - WA

Yes its used and currently on my truck just checking interest in someone who would wanna trade for the stock setup, ill throw in the wheels and tires 33's they re pretty worn out on but id throw them in. Im kinda looking to trade for the stock setup and all i would want is a brand new set of good shocks never used and maybe a little cash not much tho. shoot me some offers if your serious pm me and ill try and get back to you as soon as possible. I can take some pictures
 
  #2  
Old 01-12-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
 
Attached Thumbnails 4inch superlift - WA-boyd_835-30736-albums-ranger-number-2-2427-picture-image-14602.jpg  
  #3  
Old 01-12-2013
evilclown312's Avatar
Member
iTrader: (3)
Join Date: Dec 2008
Location: Logan ohio
Posts: 2,772
You would be clear across the damn country.... lol
 
  #4  
Old 01-12-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
haha make a trip over and ill make you a good deal lol
 
  #5  
Old 01-12-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
Im going to be selling the brush guard and the tail light guards
 
  #6  
Old 01-13-2013
PAShooter's Avatar
Member
Join Date: Jul 2010
Location: Altoona, PA
Posts: 908
If I paid shipping both ways could we make a deal?
 
  #7  
Old 01-13-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
Yeah what would your offer be ? I was kinda looking to get the stock springs out of the deal but I could make it work with the right offer
 
  #8  
Old 01-13-2013
PAShooter's Avatar
Member
Join Date: Jul 2010
Location: Altoona, PA
Posts: 908
Stock springs? Or do you mean shocks? I have no problem shipping 4 new shocks to yah
 
  #9  
Old 01-13-2013
PAShooter's Avatar
Member
Join Date: Jul 2010
Location: Altoona, PA
Posts: 908
Id be willing to ship new shocks, pay for your shipping her plus a little cash on top via paypal. Or even more cash on top so you can just buy shocks in WA
 
  #10  
Old 01-14-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
ya how about just all cash thats easier what would your off be you can post it on here or pm me doesnt matter either way
 
  #11  
Old 01-17-2013
aaronmcd's Avatar
Member
Join Date: Feb 2012
Location: Kamloops bc
Posts: 14
Ive got 4 pretty much new rancho rs5000 and stock setup just up over the border in bc.
 
  #12  
Old 01-17-2013
WildcatRange's Avatar
Member
Join Date: Jul 2011
Location: Sandy Or
Posts: 122
I got a stock set up and I like just south of you
 
  #13  
Old 01-17-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
ya that might work local would be easier would you be installing yourself if so we could just put the trucks side by side and do the install on a weekend i think it would be pretty easy from what i see the lift is still on my truck so u can drive and see everything is still good i just dont wanna run 33s i wanna with 31s for gas mileage so i dont need the lift. your only a few hours away
 
  #14  
Old 01-17-2013
WildcatRange's Avatar
Member
Join Date: Jul 2011
Location: Sandy Or
Posts: 122
Yeah I live in Sandy right next to Portland, what were you wanting on top of the stock set up?
 
  #15  
Old 01-17-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
I dunno whats fair the kit is 1700 about from what i see metal doesnt really go bad but it is used and the shocks are used so shocks new are maybe 400 or so plus the kit is used. how about a 1000 does that seem fair
 
  #16  
Old 02-01-2013
Bird76Mojo's Avatar
Member
iTrader: (2)
Join Date: Dec 2009
Location: Central, IL.
Posts: 1,403
There's a member on another forum selling his used Superlift for $750. Just to give you an idea. His comes with the original 4 shocks, plus 4 new ones with NIB rubber boots, and a set of NIB Bel-Tech shackles.


GB :)
 
  #17  
Old 02-01-2013
Red_Ak_Ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
Join Date: Oct 2004
Posts: 17,221
Originally Posted by boyd_835 View Post
I dunno whats fair the kit is 1700 about from what i see metal doesnt really go bad but it is used and the shocks are used so shocks new are maybe 400 or so plus the kit is used. how about a 1000 does that seem fair
Kits don't have the greatest resale unfortunately. Especially since the kit is now 1700 but used to be less.
 
  #18  
Old 02-11-2013
WildcatRange's Avatar
Member
Join Date: Jul 2011
Location: Sandy Or
Posts: 122
I'd be willing to negotiate but 1000 is too much for a resale of the kit
 
  #19  
Old 02-12-2013
boyd_835's Avatar
Member
Thread Starter
Join Date: Jan 2011
Location: lake tapps, wa
Posts: 523
Yeah I would go down but depends on the person and arrangement
 
  #20  
Old 02-24-2013
Member
Join Date: Mar 2012
Location: sedro-woolley
Posts: 37
lift

get a hold of me im in wa and would like to work a deal with you on ur lift i have cash in hand and im in wa !!!
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
boyd_835
Wheels & Tires Semi-Tech
38
08-11-2017 09:45 PM
redneckt05
Suspension Tech
7
02-28-2007 06:09 AM
Gearhead61
General Ford Ranger Discussion
3
06-17-2005 08:30 AM
brandons35
Suspension Tech
4
06-14-2005 11:47 AM
Gearhead61
Suspension Tech
3
06-03-2005 03:36 PM


Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Checking Interest: 4inch superlift - WA


Contact Us - Sitemap - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.