For Sale: DSG alcoas, Ontario, Canada - Page 2 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Suspension, Tires, & Wheels Ford Ranger suspension parts, tires, and wheels, i.e. suspension lift kits, body lifts, wheels, and tires.

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #26  
Old 10-16-2009
HAZZARDJOHN's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2005
Location: Wyoming MN
Posts: 2,400
Anybody can take a photo of monopoly money! Not impressed!
  #27  
Old 10-16-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
well that monopoly money is worth more then ur money now
  #28  
Old 10-16-2009
dixie_boysles's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2006
Location: NC
Posts: 3,778
we see who makes the money...LOL
  #29  
Old 10-16-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
damn right! Unemployment pays well hahaha
  #30  
Old 10-16-2009
ShadowRanger08's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Ontario, Canada
Posts: 1,694
x2 to that, when i was gonig to school, my EI was $18 less then my reg pay, and then they were giving me $100 a week extra for driving to school lmao. god i love the gov't sometimes...
  #31  
Old 10-16-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha yeah ours is the best
  #32  
Old 10-16-2009
cchsbuzz19's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jul 2007
Location: North Canton, Ohio
Posts: 2,417
those DSG alcoas will look soooooo good your ranger Chris! are you going to be able to fit 32s or you going to lift it some?
  #33  
Old 10-16-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
i've got some newer #1 bars so its getting a t-bar crank and thats all i've been told i need with 32's
  #34  
Old 10-17-2009
limE's Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Aug 2007
Location: Toronto, Canada
Posts: 101
Well gents, the wheels are sold to Mr Lazler.

We are going to meet up next weekend at a top secret location to make the deal.

Thanks Chris.
  #35  
Old 10-17-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha no no.. thank you! lol
  #36  
Old 10-17-2009
Willzane's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Pace, FL
Posts: 662
Yay Chris. Tears will be shed tonight
  #37  
Old 10-17-2009
howells's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Kitchener ont
Posts: 779
wow you didnt even mount them. oh and chris these are mint i sold them to him. cant wait to see them on sombodys truck lol
  #38  
Old 10-17-2009
Andrew_2006's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Windsor Ontario
Posts: 352
Too bad I dont need wheels bump for some pimp rims :P lol

Andrew
  #39  
Old 10-17-2009
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Gonna look awesome man
  #40  
Old 10-17-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Go for it Chris! they will look awesome!
  #41  
Old 10-17-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
i did go for it they are mine aka SOLD!!!
  #42  
Old 10-17-2009
99MazdaB4000's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Kutztown, PA
Posts: 1,980
I'm actually so stoked to see the final look of these on the truck....yummm
  #43  
Old 10-17-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
haha hell yeah! dsg on dsg.. *drools*
  #44  
Old 10-18-2009
Rolldogg's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ottawa, Ontario
Posts: 3,424
Quote:
Originally Posted by Lazler View Post
haha 32x11.50x15's dixie and here is proof i want these rims:

That's only $340......LOL

Glad to hear you got them. Those are SICK rims.
  #45  
Old 10-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
140$ were new bills that were a pain to spread so i said f*** it.. haha
  #46  
Old 10-18-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
lol, now get them on ASAP lazzzzzzzzzzzzz
  #47  
Old 10-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
won't have them till the 24th robbieeeeeeeee
  #48  
Old 10-18-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
unacceptable
  #49  
Old 10-18-2009
Rolldogg's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ottawa, Ontario
Posts: 3,424
Quote:
Originally Posted by SVT01RANGER View Post
unacceptable
LOL
  #50  
Old 10-18-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
ohh well robbie.. i'd sell my first born for these things.. a week ain't goin to kill me
Closed Thread

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New member from Ontario, Canada redbaron Member Introductions 6 04-14-2011 09:14 AM
Another new member from Ontario, Canada CaptainTaco Member Introductions 3 04-08-2011 08:35 PM
WTT: DSG Alcoa's for chrome alcoas; OH freddie Suspension, Tires, & Wheels 47 08-11-2009 09:05 PM
FS: Firestone M/T's: Ontario, Canada Black Anger Suspension, Tires, & Wheels 10 06-16-2009 10:29 AM
New from Brantford, Ontario Canada 94silverranger Member Introductions 9 04-16-2008 06:01 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 03:44 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.