Another video of the AQ - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Vehicle & Meet Videos Share videos of vehicles and/or meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Another video of the AQ

I enjoy whoring my stuff so here you go.

Reply With Quote
  #2  
Old 12-22-2010
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
Looks like she is doing the job haha.
Reply With Quote
  #3  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha yea she gets the job done.
Reply With Quote
  #4  
Old 12-22-2010
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
Looks like it....does a heck ton more than my 10..lol.
Reply With Quote
  #5  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha what kinda setup do you have?
Reply With Quote
  #6  
Old 12-22-2010
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
My god, whats the point of it?
Reply With Quote
  #7  
Old 12-22-2010
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
Hahaha^^^

I have the older style Alpine Type R 10" with an MTX mono 400w. Its nothing crazy but its crisp and sounds great for what I listen to!
Reply With Quote
  #8  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
It makes everybody smile.
Reply With Quote
  #9  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Quote:
Originally Posted by vansnxtweek View Post
Hahaha^^^

I have the older style Alpine Type R 10" with an MTX mono 400w. Its nothing crazy but its crisp and sounds great for what I listen to!
Nothing wrong with that. I listen to a lot of rap so I enjoy a lot of bass. Some people, do not haha
Reply With Quote
  #10  
Old 12-22-2010
KLC's Avatar
KLC KLC is offline
RF Veteran
iTrader: (29)
 
Join Date: Nov 2007
Location: New Mexico
Posts: 13,115
Too much bass for me, but it's a nice sub. I'd like to get a nice 8".
Reply With Quote
  #11  
Old 12-22-2010
Lord Of War's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Thornton, Colorado
Posts: 4,599
Does it just mob?

Can you hear it down the street?
Reply With Quote
  #12  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Can you describe "mob" to me? hahaha and IDK if you can hear down the street or not. I know people at traffic lights get pissed though.
Reply With Quote
  #13  
Old 12-22-2010
Lord Of War's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Thornton, Colorado
Posts: 4,599
Mob means does it tear **** up, its it bad ***, its sick, lol.
Reply With Quote
  #14  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha yea it tears **** up. Tears up my headliner mainly
Reply With Quote
  #15  
Old 12-22-2010
Trailhead_273's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Grayson
Posts: 146
What kind of numbers you putting up
Reply With Quote
  #16  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
I have no idea. I actually made an ad on Craigslist today trying to find somebody who could meter it for me.
Reply With Quote
  #17  
Old 12-22-2010
Tys 4x4 FTW's Avatar
RF Veteran
iTrader: (8)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Las Vegas, Nevada
Posts: 6,575
good stuff

what song is that
Reply With Quote
  #18  
Old 12-22-2010
RangOH's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Madison, Ohio
Posts: 854
Thats it? I figure a sub with 3" excursion would move more then that.
Lol at your maxxsonixx amp..
Reply With Quote
  #19  
Old 12-22-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Quote:
Originally Posted by Tys 4x4 FTW View Post
good stuff

what song is that
Trunk Bang- Dorrough

Quote:
Originally Posted by RangOH View Post
Thats it? I figure a sub with 3" excursion would move more then that.
Lol at your maxxsonixx amp..
1. It wasn't turned up that much(sub level on the headunit)
2. You have what kind of system again?
Reply With Quote
  #20  
Old 12-22-2010
scott5640's Avatar
Member
iTrader: (-1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Davenport FL
Posts: 901
they see me bumpin, they hatin, patrolin but they still tryin to catch me ridin.....RICK JAMES B****H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #21  
Old 12-22-2010
RangOH's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Madison, Ohio
Posts: 854
Quote:
You have what kind of system again?
A SQ system, alpine source, JBL MS-8 DSP, US Acoustics (Old school Zed made) amps, Image Dynamics 10" sealed, Pioneer TS-D720c components. -minus passive x-over networks, running active crossovers T/A, 31 band eq... Changing system over to dayton drivers by springtime in hopes of even better sq. also want to add a center channel, and rear fill, since the ms-8 can do that. future plans for smaller more powerful amps.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Another day, another bunch of pics Seb_L Snapshots 8 05-26-2010 02:52 PM
Fan video, and pinging video. Hawklore General Technical & Electrical 0 04-28-2010 01:59 PM
Another reason to avoid the stealership (Video evidence) fx4me General Ford Ranger Discussion 29 02-19-2009 01:20 AM
Where can i Host a Video? FoMoCoFiddy Ranger-Forums Office 5 09-11-2004 01:36 AM
Pop's lightning VIDEO PickupMan92 General Ford Ranger Discussion 18 08-12-2004 07:14 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:43 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.