lmao best towing capactiy EVER - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Vehicle & Meet Videos Share videos of vehicles and/or meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-18-2008
Melt's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (1)
 
Join Date: Apr 2008
Location: Denver, CO
Posts: 3,392
lmao best towing capactiy EVER

Reply With Quote
  #2  
Old 12-18-2008
Dusty08's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Phoenix, Az
Posts: 179
haha, that's great!
Reply With Quote
  #3  
Old 12-18-2008
CJGSAY's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Up North, MN
Posts: 426
nice
Reply With Quote
  #4  
Old 12-18-2008
bugz1racing's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Illinois
Posts: 1,280
Lol!
Reply With Quote
  #5  
Old 12-18-2008
mudranger96's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Lehigh Acres, FL
Posts: 2,549
haha thats great
Reply With Quote
  #6  
Old 12-18-2008
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
Saw that one coming! LOL!
Reply With Quote
  #7  
Old 12-18-2008
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Repost!!!
Reply With Quote
  #8  
Old 12-18-2008
rideabikenick's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Dec 2006
Location: Deltona, Fl.
Posts: 3,486
haha
Reply With Quote
  #9  
Old 12-18-2008
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Fwd Ftw
Reply With Quote
  #10  
Old 12-18-2008
ford4life's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Livonia, MI
Posts: 479
Quote:
Originally Posted by jaycheetwood View Post
Fwd Ftw
FWD FTL
Reply With Quote
  #11  
Old 12-18-2008
jaycheetwood's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ogden, Utah
Posts: 2,218
Quote:
Originally Posted by ford4life View Post
FWD FTL
how it just owned that guy.
Reply With Quote
  #12  
Old 12-18-2008
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
i wonder what the outcome woulda been if it was rwd..

thats funny as hell, we what looks like the same type of tow truck at the shop today.
Reply With Quote
  #13  
Old 12-18-2008
korey89's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Mar 2008
Location: South, FL
Posts: 4,672
What a dumbass tow truck driver, you can tell he thought it was RWD too since he picked it up by the rear wheels and since you can see him checking the tie downs after she gets in.

I wonder what the outcome of that was, like how far did she get and what happened after?
Reply With Quote
  #14  
Old 12-18-2008
Spirochets's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Lafayette, La
Posts: 291
is it fwd or awd
Reply With Quote
  #15  
Old 12-19-2008
malydeen's Avatar
Member
iTrader: (12)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Minneapolis, MN
Posts: 632
Im gonna have to call fake on this one. If the tow truck was in park its not going to move, more then likely the parking brake on the tow truck was on, and if it was FWD the tow would have picked it up from the front...
Reply With Quote
  #16  
Old 12-19-2008
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
yes on the first observation, probably yes on the second.. and possibly not on the last part, there are some idiots out there, maybe he thought it was awd
Reply With Quote
  #17  
Old 12-20-2008
hozII's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
HAHA!!! Nice!! . Well i know seeing is believeing so if ya wanna call me a liar fine because i know i wouldn't if i hadn't seen it with my own eye's but the other day i saw a new kia optima PULLING a early 90's F-350 with a car on the back and was also towing a car!!!! I know I know BS, but i saw it with my own two eyes!!! No they weren't going too fast and yes they were on level road but i was pulling it!! Times you wish you had a video camera!!
Reply With Quote
  #18  
Old 12-20-2008
Ray_Welder's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Zephyrhills, FLorida
Posts: 1,037
Tow truck driver "Try and drive away, I dare you!"
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
eBay / Craigslist Find: POS ranger in my town lmao-oregon darangerdanger eBay & Craigslist Finds 7 12-19-2010 01:36 PM
Need to soften up my rear(LMAO!!) The_Dealer Suspension Tech 1 12-10-2009 11:45 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 01:53 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.