short teaser... - Page 3 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Vehicle & Meet Videos Share videos of vehicles and/or meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 03-16-2008
NicksterSVT's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: NC
Posts: 1,955
Quote:
Originally Posted by zabeard View Post
yeah its close, mine gets pretty raspy at about 4k
gotta love the magnaflow rasp!!! I sure miss mine.
Reply With Quote
  #52  
Old 03-17-2008
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
ill just drive back down and we will finish your truck up in a weekend
Reply With Quote
  #53  
Old 03-17-2008
01xltranger4x4's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: MI
Posts: 3,200
Sounds good man!
Reply With Quote
  #54  
Old 03-17-2008
NicksterSVT's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: NC
Posts: 1,955
Quote:
Originally Posted by zabeard View Post
ill just drive back down and we will finish your truck up in a weekend
come on down!!!
Reply With Quote
  #55  
Old 03-17-2008
JoshK's Avatar
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: CC, Indiana
Posts: 3,832
can I go this time lol.

It sounds alot better in real person
Reply With Quote
  #56  
Old 03-17-2008
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by firefighterjosh View Post
can I go this time lol.

It sounds alot better in real person
lol i asked you! you should have came...

as for the video yeah it does not make it sound as good as it does
Reply With Quote
  #57  
Old 03-17-2008
Member
 
Join Date: Jul 2004
Location: Mississippi
Posts: 1,671
Bout time you went back to Magnaflow!!!!!!!!!!!!!!!

Sounds good man

Nick when ya gonna hook me up?
Reply With Quote
  #58  
Old 03-18-2008
NicksterSVT's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: NC
Posts: 1,955
Quote:
Originally Posted by FORZDA View Post
Bout time you went back to Magnaflow!!!!!!!!!!!!!!!

Sounds good man

Nick when ya gonna hook me up?
bring the truck and a decent amount of money, ill hook ya up!


Zach, why dont you get a better vid of it??? I would have figured by now you would have.
Reply With Quote
  #59  
Old 03-18-2008
greygooseranger's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: SE Michigan
Posts: 3,293
^^Yeah, WTF?? lol...
Reply With Quote
  #60  
Old 03-18-2008
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
ive been too busy i need the camera from work too, mine is horrible.
Reply With Quote
  #61  
Old 03-18-2008
kyledm18's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornton N.H.
Posts: 519
u should have kept the stack, or done this...

Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ranger short box vs S-10 Short box (Dimensions) 20102wdRanger General Ford Ranger Discussion 8 01-19-2013 10:32 AM
Teaser Teaser RangerExtreme Snapshots 67 07-29-2009 02:39 PM
'84 Ranger Wipers - Short Circuit gordonb1 General Technical & Electrical 2 11-14-2007 10:43 PM
Brake hoses too short Oh5Edge General Technical & Electrical 12 12-01-2006 05:44 PM
Short video of my sub leftofEDGE Audio & Video Tech 5 04-28-2005 07:14 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 09:40 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.