STL body lift meet video! - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Vehicle & Meet Videos Share videos of vehicles and/or meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
STL body lift meet video!

We had a blast! woohoo!

Reply With Quote
  #2  
Old 09-07-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
good lord...ben edits a vid again! lol.


Just a bunch of kids! hahahaah...good vid Benard.



OMG! HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHHHHHHAHH!!!! "I wanna get lost..."
Reply With Quote
  #3  
Old 09-07-2009
brandon ford's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: eldorado illinois
Posts: 8
lol thats cool next time im going i hope ill be in my truck
Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2009
turbo's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Tallahassee, FL
Posts: 565
well, dang... we didn't have nearly that much fun in 'bama, when we did my lift -- they must've toned it down a bit for the conservative, out-of-town visitors.

...on second thought, we did have that much fun. we just didn't have the helium.
Reply With Quote
  #5  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
yup. it was a blast.... We didn't even get all the good stuff.
Reply With Quote
  #6  
Old 09-07-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
To bad we could not have gotten video when I sang that song at Lamberts and the waitress walked up on me at the end and was speechless
Reply With Quote
  #7  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by STL View Post
To bad we could not have gotten video when I sang that song at Lamberts and the waitress walked up on me at the end and was speechless
She was like.... W T F !?!?!?!?!?! Halarious....
Reply With Quote
  #8  
Old 09-07-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
LMAO that video was great
Reply With Quote
  #9  
Old 09-07-2009
bugz1racing's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Illinois
Posts: 1,280
HAHAHAHAHA! It sucks that I missed that.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-07-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Brendon the waitress stood there for 20-30 seconds speechless and finally got out "would you like a refill" My wife just shook her head in disguse
Reply With Quote
  #11  
Old 09-07-2009
bugz1racing's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Illinois
Posts: 1,280
That is awesome.
Reply With Quote
  #12  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by bugz1racing View Post
That is awesome.
You have no idea. This meet was almost as fun as Branson 09. Branson 2010 is going to be awesome!
Reply With Quote
  #13  
Old 09-07-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
^^ cause a canadian will be there haha
Reply With Quote
  #14  
Old 09-07-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
Update for those not in the ROFL club

Wife noticed the lift and gave the look of death
Reply With Quote
  #15  
Old 09-07-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
Quote:
Originally Posted by STL View Post
Update for those not in the ROFL club

Wife noticed the lift and gave the look of death
ROFL!!!!!! She pissed huh?
Reply With Quote
  #16  
Old 09-07-2009
Mykhael's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Sep 2004
Location: .
Posts: 4,197
No she just asked if I was done now and said almost

She can still get up in there grabbing thw steering wheel and O **** handle
Reply With Quote
  #17  
Old 09-07-2009
silverbullet32's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Skagit Valley, Washington
Posts: 1,175
holy **** that looks like so much fun! hahahaha thats awesome
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The STL Body Lift Meet Thread! In Springfield, Mo TheBearJeweler Meets, Greets, & Events 396 09-27-2009 11:23 PM
STL lift meet pics! Jazz921 Meet & Greet Photos 185 09-15-2009 05:21 PM
New from STL 98vortech Member Introductions 19 08-28-2008 04:20 PM
Summit Body Lift or PA Body Lift? vansnxtweek 1" & 3" Body Lifts 6 03-08-2008 04:39 PM
Too Body Lift... Or Not Too Body Lift... Mason 1" & 3" Body Lifts 51 06-30-2005 10:09 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 01:27 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.