got my new wheels...... - Page 2 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Wheels & Tires Semi-Tech General discussion of wheels and tires for the Ford Ranger.
Sponsored by:
Sponsored by:

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #26  
Old 06-23-2005
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
thanks guys/gals now i cant wait for the lift and tires.
Reply With Quote
  #27  
Old 06-23-2005
Shalafi49's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2004
Location: Altamonte Springs FL
Posts: 2,070
Quote:
Originally Posted by zabeard
BrYan -
i dont mind the mud but i dont like the rocks.
Well yeah I can understand that. Scars add character tho. I'm darn proud of allllllllllllllllllllllllll the scars on my truck...
Reply With Quote
  #28  
Old 06-23-2005
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by Shalafi49
Well yeah I can understand that. Scars add character tho. I'm darn proud of allllllllllllllllllllllllll the scars on my truck...

lol i dont mind the scars i make its the ones other people make on it i dont like.

i mean why run a grocery cart in to my truck and run away
Reply With Quote
  #29  
Old 06-23-2005
lilbass's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: Sumter County, FL
Posts: 462
Or let your girlfriend at the time make her own trail through the woods. (sorry Bri)
Reply With Quote
  #30  
Old 06-23-2005
Shalafi49's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2004
Location: Altamonte Springs FL
Posts: 2,070
Quote:
Originally Posted by zabeard
lol i dont mind the scars i make its the ones other people make on it i dont like.

i mean why run a grocery cart in to my truck and run away
I can totally understand that. No good trail story to go with that one :(
(just looked at your other thread about your car. Keep it man! That thing rocks!)

Kelly, when I get one she can make whatever trails she wants :)
Reply With Quote
  #31  
Old 06-23-2005
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by Shalafi49
(just looked at your other thread about your car. Keep it man! That thing rocks!)

thanks. its sweet to drive.
Reply With Quote
  #32  
Old 06-23-2005
ranger024x4's Avatar
RF Veteran
iTrader: (6)
 
Join Date: Aug 2004
Location: nova
Posts: 5,061
what are you gonna do wif the old rims?
Reply With Quote
  #33  
Old 06-23-2005
EdGe_wannabe's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2004
Location: Richmond Hill, Georgia
Posts: 4,306
Wow, how did I miss this thread? Cool wheels Zach, & I can't wait for the 35's & RCD to get put on!

Brenton
Reply With Quote
  #34  
Old 06-23-2005
bikerman45's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2005
Location: omaha, NE
Posts: 81
glad to hear ur getting the rcd its a nice lift. if u put on a body lift u can run 37s no prob even in flex. nice rims i wanna switch to a classic look like that to
Reply With Quote
  #35  
Old 06-23-2005
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by bikerman45
glad to hear ur getting the rcd its a nice lift. if u put on a body lift u can run 37s no prob even in flex. nice rims i wanna switch to a classic look like that to
thanks but im gonna try the lift with 35s (no body lift) i realy not sure i want any bigger.

Quote:
Originally Posted by ranger02_4x4
what are you gonna do wif the old rims?
im going to keep them i may run them in the winter
Reply With Quote
  #36  
Old 06-23-2005
Member
 
Join Date: Jun 2005
Location: Fuquay Varina, NC
Posts: 165
LOLOLOL I was like, "Ummm...something's totally wrong here..." when I first saw the picture not realizing there were no tires...HAHHA Blonde moment!! They look great, though, and will look MUCH nicer with tires! hehehhehe
Reply With Quote
  #37  
Old 06-23-2005
RF Veteran
 
Join Date: May 2005
Location: College Station, TX
Posts: 5,782
RCD Zach? I thought like a month ago you said you couldn't even afford the superlift!?!? Haha just messing with you man, it's gonna be awesome!
Reply With Quote
  #38  
Old 06-23-2005
zabeard's Avatar
who?
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
lol kyle things change, well i made them change so i could get it.
Reply With Quote
  #39  
Old 06-25-2005
a311fanam's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2004
Location: Westerly, RI
Posts: 2,006
sweet, are they 15x10's?
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
eBay / Craigslist Find: 98 4x4 4.0 for parts, New tailgate, 15inch wheels, 16inch wheels, 90% BFG AT 33s OH Masteratarms93 eBay & Craigslist Finds 0 04-11-2011 02:33 PM
Got My New Wheels Installed herm59 Wheels & Tires Semi-Tech 24 05-26-2009 06:03 PM
Got My new Wheels On... YEEHAW!!! Trigger01 Wheels & Tires Semi-Tech 44 08-17-2008 11:10 PM
Finally got some pics of the new tires/ wheels God,Country,FORD Wheels & Tires Semi-Tech 17 12-28-2007 10:48 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 03:25 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.