Best SAS ever!!! - Page 2 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


General Ford Ranger Discussion General discussion of the Ford Ranger that does not fit in any other sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #26  
Old 07-06-2008
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
haha, i figured he was from FL!
Reply With Quote
  #27  
Old 07-06-2008
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
I think God just killed a kitten.
Reply With Quote
  #28  
Old 07-06-2008
rangererv's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Dearborn Michigan
Posts: 4,376
dang thats pretty close to my house. anyone want me to check it out for them? o hell ill look for myself. $3000 thats a good deal for some honest good work.
Reply With Quote
  #29  
Old 07-06-2008
jrpro130's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2005
Location: Florida
Posts: 5,057
I would buy it and actually PUT the 49" ag tires on it.
Reply With Quote
  #30  
Old 07-06-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Quote:
Originally Posted by Johnbaum13 View Post
I think God just killed a kitten.
why did you wack off?
Reply With Quote
  #31  
Old 07-06-2008
Roach2004's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: Houston, TX
Posts: 8,320
lol the first thing that happened when I opened it was I said HOLY **** really loud and my gf came running in the room! lol
Reply With Quote
  #32  
Old 07-06-2008
elementsenjoi's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Aug 2007
Location: 352 Florida
Posts: 1,301
idk about you guys but i would drive it. put some good tires on it first and strictly use it for a mud truck, but i guess thats just me. i wouldn't pay $3000 for it though. plus i would much rather build my own piece of junk instead of relying on someone else's.
Reply With Quote
  #33  
Old 07-07-2008
HAZZARDJOHN's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2005
Location: Wyoming MN
Posts: 2,400
Quote:
Originally Posted by jrpro130 View Post
haha, i figured he was from FL!


He's got to have a little Florida in his background somewhere!

~HJ
Reply With Quote
  #34  
Old 07-07-2008
malydeen's Avatar
Member
iTrader: (12)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Minneapolis, MN
Posts: 632
holy crap the gangstas can put some 48" chrome rims on that thing and cruise the hood yo.
Reply With Quote
  #35  
Old 07-07-2008
Johnbaum13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Dallas, TX
Posts: 2,343
Quote:
Originally Posted by elementsenjoi View Post
idk about you guys but i would drive it. put some good tires on it first and strictly use it for a mud truck, but i guess thats just me. i wouldn't pay $3000 for it though. plus i would much rather build my own piece of junk instead of relying on someone else's.
Yep. Its a Florida thing.
Reply With Quote
  #36  
Old 07-07-2008
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: ocala, fl
Posts: 34
Can anyone say...GRand Theft Auto, suspension lift cheat code?
Reply With Quote
  #37  
Old 07-07-2008
Seahawk's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Sheboygan County, WI
Posts: 376
wow that looks pretty dumb!
Reply With Quote
  #38  
Old 07-07-2008
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Quote:
Originally Posted by black-n-blue View Post
makes me kind of ashamed to be from north carolina..
I'd be ashamed to be from NC anyway. haha As for the Ranger *PUKE*
Reply With Quote
  #39  
Old 07-08-2008
Rooks's Avatar
Member
iTrader: (7)
 
Join Date: Sep 2006
Location: Minneapolis, MN
Posts: 1,867
Dude... I love the radius arm brackets. Haha.... my dear god that is ugly.
Reply With Quote
  #40  
Old 07-08-2008
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
I guess you would need 4 stablilizers!!!! hahaha
Reply With Quote
  #41  
Old 07-08-2008
greygooseranger's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: SE Michigan
Posts: 3,293
Hes from Holly... Big surprise....
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
My truck has THE BEST anti theft system ever created! and it was FREE! FMD General Ford Ranger Discussion 49 08-18-2007 03:32 PM
best 15 bucks ever spent Biz Ranger-Forums Office 26 01-15-2007 08:40 PM
Best wax EVER rangererv Auto Detailing 101 12 04-15-2005 10:20 AM
Best recovery article EVER... Most questions answered here... TBarCYa General Technical & Electrical 1 03-29-2005 05:46 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 07:30 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.