Kentucky/Indiana Evansvill meet pics - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meet & Greet Photos Share photos of meet and greets in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-01-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
Kentucky/Indiana Evansvill meet pics

Reply With Quote
  #2  
Old 08-01-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
yeah we had a good time and the pizza was very good, I'll have some of my pics up in a little bit. your pics turned out good jazz!
Reply With Quote
  #3  
Old 08-01-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
Told ya LOL. Best pizza around, well around the Evansville area at least.
Reply With Quote
  #4  
Old 08-01-2009
Machine090767's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: May 2006
Location: Minnesota
Posts: 6,410
nice looking rangers
Reply With Quote
  #5  
Old 08-01-2009
RangerNDog's Avatar
Member
iTrader: (10)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Harrisonburg, VA
Posts: 1,958
Looks like you all had fun. Billet03's pictures just made me realize that I need to paint my valance black.
Reply With Quote
  #6  
Old 08-01-2009
TrndAssassin's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Lafayette Indiana
Posts: 375
Well guys im home.....thanks to my optima battery...My Ford Reman Alternator Took a **** about a hour south of my house...drove back no lights...no stereo....in the rain but made it...had a great meet...just ended up costing me more lol....Hey Jazz....Imma pm you..hopin you can send me all the pics you took of my truck if you dont mind.
Reply With Quote
  #7  
Old 08-01-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
Quote:
Originally Posted by TrndAssassin View Post
Hey Jazz....Imma pm you..hopin you can send me all the pics you took of my truck if you dont mind.
No problem
Reply With Quote
  #8  
Old 08-01-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
Took my pushbar off when I got home as it is sold to another member.
Reply With Quote
  #9  
Old 08-01-2009
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Uploaded all of mine. I am gonna upload all 32 of mine but post a couple. I'll give a link to my photobucket folder of all of them.
Reply With Quote
  #10  
Old 08-01-2009
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Quote:
Originally Posted by Jazz921 View Post
Took my pushbar off when I got home as it is sold to another member.
Glad to hear ya got it sold man. Happy with what ya got out of it?
Reply With Quote
  #11  
Old 08-01-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
well here are some I took of the trucks. hope yall like.
Dustin wanted to see what my tires would look like on his and if they would rub.


some pics by the river front.
Name:  Photo08011519_1.jpg
Views: 0
Size:  43.9 KB

Name:  Photo08011504_1.jpg
Views: 0
Size:  55.2 KB
useless H2

Roberts truck

Jazz's

and a pic of dustin flexin his truck
Reply With Quote
  #12  
Old 08-01-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
Quote:
Originally Posted by TrndAssassin View Post
Well guys im home.....thanks to my optima battery...My Ford Reman Alternator Took a **** about a hour south of my house...drove back no lights...no stereo....in the rain but made it...had a great meet...just ended up costing me more lol....Hey Jazz....Imma pm you..hopin you can send me all the pics you took of my truck if you dont mind.
Hate to hear that about your truck Dustin, glad you made it home.
Reply With Quote
  #13  
Old 08-01-2009
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Here is a link to all of my photos
Evansville Meet pictures by cghstrojan08 - Photobucket


Let the whoring begin

Name:  SDC10413.jpg
Views: 0
Size:  75.4 KB



Name:  SDC10411.jpg
Views: 0
Size:  62.9 KB

Name:  SDC10415.jpg
Views: 0
Size:  92.4 KB

Name:  SDC10417.jpg
Views: 0
Size:  98.8 KB

Name:  SDC10424.jpg
Views: 0
Size:  95.7 KB

Name:  SDC10428.jpg
Views: 0
Size:  87.9 KB

Name:  SDC10434.jpg
Views: 0
Size:  65.8 KB

Name:  SDC10439.jpg
Views: 0
Size:  66.5 KB
Reply With Quote
  #14  
Old 08-01-2009
rideabikenick's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Dec 2006
Location: Deltona, Fl.
Posts: 3,486
looked like a fun meet and billet03, your truck is clean man, i like it alot
Reply With Quote
  #15  
Old 08-01-2009
Jazz921's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Sep 2007
Location: Evansville, IN
Posts: 997
Quote:
Originally Posted by robert99ranger View Post
Glad to hear ya got it sold man. Happy with what ya got out of it?

yeah, paid for the new one and will help pay for the new grill and header panel
Reply With Quote
  #16  
Old 08-01-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
Quote:
Originally Posted by rideabikenick View Post
looked like a fun meet and billet03, your truck is clean man, i like it alot
Thanks bro, but it has it's flaws, but I'll keep them a secrete, lol ( clearcoat pealing off above the Driver door and a chipped corner light thanks to coal flying off a coal truck.)
Reply With Quote
  #17  
Old 08-01-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
DSC00838.jpg?t=1249168871

Thanks to Robert for selling and installing the bedliner while me and dustin exchange a wheel to see what they would look like on his truck, and the guy bent over taking the tire off of this truck is me and no that's not my under wear, lol it's my t-shirt, and I'm not that fat in real life. haha
Reply With Quote
  #18  
Old 08-02-2009
acemavrick's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2009
Location: ky
Posts: 663
i wish i coulda made it guys would u all be up for a meet say in around mid sept? around the louisville area?? soo some more of the ky guys can come down?? billet i think ur name is i thought i was looking at my truck for a min lol but i dont have a billet grill :( and im lowered haha and a fleetside BUT haha i know about the trouble with this color!!! nice pix btw us ky guys are trying to get a meet going
Reply With Quote
  #19  
Old 08-02-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Looks like yall had fun.
Reply With Quote
  #20  
Old 08-02-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
Quote:
Originally Posted by acemavrick View Post
i wish i coulda made it guys would u all be up for a meet say in around mid sept? around the louisville area?? soo some more of the ky guys can come down?? billet i think ur name is i thought i was looking at my truck for a min lol but i dont have a billet grill :( and im lowered haha and a fleetside BUT haha i know about the trouble with this color!!! nice pix btw us ky guys are trying to get a meet going
hehe, yeah I was the only one from Kentucky, lol the rest were yanks lol
Reply With Quote
  #21  
Old 08-02-2009
TrndAssassin's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Lafayette Indiana
Posts: 375
Yank....lol.....my whole familys from Bama..im just stuck in the north lol....got the truck fixed.....99 bucks and lifetime waranty on alternator......I love having tools lol..and I love my optima red top
Reply With Quote
  #22  
Old 08-02-2009
camodown's Avatar
Lost in Nowhere
iTrader: (3)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Midland, TX
Posts: 5,029
good times
Reply With Quote
  #23  
Old 08-03-2009
acemavrick's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2009
Location: ky
Posts: 663
if u all want i can ask a few guys over on rps and see if they wanan get together i know of 3 people that would mayube more if we can get enough people
Reply With Quote
  #24  
Old 08-06-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
There Is NO excuse that any of yall cant come down to Branson 2010 next year. especially you billet... DC1 club needs you!
Reply With Quote
  #25  
Old 08-06-2009
billet03's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: centralcity, KY
Posts: 771
[QUOTE=jeweler54;1427406]There Is NO excuse that any of yall cant come down to Branson 2010 next year. especially you billet... DC1 club needs you!


hahaha yeah I know it, I am going to be their next year, oh and Ben you should try to come to the land between the lakes meet, sept 12-13 very beautiful scene'ery and a nice off road park. I need some one to pull out hahaha js/k maybe pull me out.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
For Sale: Indiana\Kentucky\Illinois-Parting Out '95 Cadillac DeVille Hawklore Miscellaneous Items 0 08-04-2011 09:39 PM
Southern Ohio/northern Kentucky/southern indy meet? The SuperDookie Ranger Meets, Greets, & Events 83 06-13-2011 07:20 AM
meet and Greet in Kentucky billet03 Meets, Greets, & Events 177 08-01-2009 08:07 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 06:39 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.