im back.. again! - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Member Introductions New to Ranger-Forums.com? Please take a moment and introduce yourself.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-28-2010
ranger024x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Aug 2004
Location: nova
Posts: 5,061
im back.. again!

some of you all might remember back in the day but I joined this site back when it was first started. I sold my 02 about a year and a half ago for an f150. Well, things happened and I am signing papers on a 2003 FX4 level 2 twin stick with lowish miles! I am very excited to finally own my dream truck lol.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-28-2010
robert99ranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Indiana/Mississippi
Posts: 5,807
Nice, gonna post some pics?
Reply With Quote
  #3  
Old 09-28-2010
KLC's Avatar
KLC KLC is offline
RF Veteran
iTrader: (29)
 
Join Date: Nov 2007
Location: New Mexico
Posts: 13,115
Welcome back!
Reply With Quote
  #4  
Old 09-28-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
What's up LaRue!?!?!? Welcome back old schooler!
Reply With Quote
  #5  
Old 09-28-2010
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
WB mang
Reply With Quote
  #6  
Old 09-29-2010
Machine090767's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: May 2006
Location: Minnesota
Posts: 6,410
welcome back to R-F, Chris!
Reply With Quote
  #7  
Old 09-29-2010
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
I think you should just stick around and never leave..

welcome back man..
Reply With Quote
  #8  
Old 09-29-2010
WowMike2001's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Stevenson, WA
Posts: 2,583
Welcome to R-F.. yet again.. We need some pictures by the way - you are abot to become very popular with one of the few twinstick FX4's :-D
Reply With Quote
  #9  
Old 09-29-2010
ranger024x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Aug 2004
Location: nova
Posts: 5,061
Thanks for the warm welcome back!

haha, yeah. I dunno what it is with these trucks. Even after driving a nbs f150, i still missed the ranger. Let me see If i cannot find any dealer photos to keep you guys occupied for a while haha.


and jeez, i didnt realize this but rf has been around for 6 years. Time has flown by!

here are some pics!






Last edited by ranger024x4; 09-29-2010 at 06:54 AM.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-29-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by ranger024x4 View Post
Thanks for the warm welcome back!

haha, yeah. I dunno what it is with these trucks. Even after driving a nbs f150, i still missed the ranger. Let me see If i cannot find any dealer photos to keep you guys occupied for a while haha.


and jeez, i didnt realize this but rf has been around for 6 years. Time has flown by!

here are some pics!






Chris....just so you know, I hate you. LOL.
Reply With Quote
  #11  
Old 09-29-2010
ranger024x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (6)
 
Join Date: Aug 2004
Location: nova
Posts: 5,061
haha! Well Its officially mine now. So hyped!

btw, Shane, good to see you are still around! I saw your vid on youtube on the bad wheel bearing a few weeks ago. I lol'd hard
Reply With Quote
  #12  
Old 09-29-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Awesome truck!
Reply With Quote
  #13  
Old 09-29-2010
dixie_boysles's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2006
Location: NC
Posts: 3,778
jealous :(
Reply With Quote
  #14  
Old 09-29-2010
btm757's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Norfolk / Chesapeake, VA
Posts: 3,980
Nice... If you want a stepside bed that color I will trade ya
Reply With Quote
  #15  
Old 09-29-2010
dixie_boysles's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2006
Location: NC
Posts: 3,778
Quote:
Originally Posted by btm757 View Post
Nice... If you want a stepside bed that color I will trade ya
that would be a first, a steppie LII...lol. but can you say downgrade!
Reply With Quote
  #16  
Old 09-29-2010
ranger4.0's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2009
Location: cambridge, ontario
Posts: 3,922
nice truck. welcome back
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
I'm back again! Like, for the 800th time... Swoop1156 Member Introductions 26 07-19-2009 11:11 PM
on again off again zorki1 DOHC - 2.3L Duratec / Mazda L Engines 6 02-02-2009 03:02 PM
Back in a ford, again TremorJon Snapshots 22 12-18-2008 06:32 PM
winter wheels back on again SVT01RANGER Snapshots 14 12-13-2008 01:49 PM
I'm back once again!! 99_NWRanger General Ford Ranger Discussion 5 10-25-2008 05:19 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 02:18 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.