Cleaned the silver truck photo's - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Cleaned the silver truck photo's

Finally was a nice warm day around here. and being i am frustrated with the splash I decided to clean up the silver truck.. idk if i ever posted pics of the interior of the truck so why not pretty simple


Name:  Silvertrucktrain004.jpg
Views: 1
Size:  140.7 KB
Name:  Silvertrucktrain006.jpg
Views: 1
Size:  184.9 KB
Name:  Silvertrucktrain019.jpg
Views: 1
Size:  151.0 KB
Name:  Silvertrucktrain022.jpg
Views: 1
Size:  137.9 KB
Name:  Silvertrucktrain025.jpg
Views: 1
Size:  120.7 KB
Name:  Silvertrucktrain027.jpg
Views: 1
Size:  125.0 KB
Name:  Silvertrucktrain030.jpg
Views: 1
Size:  104.1 KB
Name:  Silvertrucktrain031.jpg
Views: 1
Size:  105.5 KB
Reply With Quote
  #2  
Old 04-09-2008
sullys_ranger's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: NewLexington, Ohio
Posts: 3,615
Looks good man, feels good to get it clean finally dosnt it!
Reply With Quote
  #3  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
oh yes. still had salt on it. it was nice to wash it in the driveway its been like since October
Reply With Quote
  #4  
Old 04-09-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Where's your cb antenna at? Looks good as always
Reply With Quote
  #5  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Where's your cb antenna at? Looks good as always
hidden lol..

really tho. it comes out the 3rd brake light, i have a different 3rd brake light i put on when i need the CB. it has a notch in it. uses a magnet mount on the roof. when i dont need it i take the all red 3rd brake light off, take off the magnet and put that in the bed. then tuck the wire into the roof panel and put on the LED 3rd brake light..
Reply With Quote
  #6  
Old 04-09-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Ah fancy I just leave mine up there lol.
Reply With Quote
  #7  
Old 04-09-2008
01xltranger4x4's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2005
Location: MI
Posts: 3,200
Looks good Zach
Reply With Quote
  #8  
Old 04-09-2008
winks's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: May 2005
Location: Jackson, New Jersey
Posts: 4,872
Looks good, though I have decided that I really don't like the fiberglass bed covers... for some reason I just can't get used to them.

Whenever you feel like driving down and cleaning my truck(s), let me know. I'll pick up a couple 6 packs.
Reply With Quote
  #9  
Old 04-09-2008
Jester983's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: La habra, CA
Posts: 429
Looks great Zach. Hey what happend to the light bar? I liked it alot with the light bar on top...
Reply With Quote
  #10  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Quote:
Originally Posted by 04blackedge View Post
Ah fancy I just leave mine up there lol.
gotcha. i dont use mine that often so no need for it to always be out. we will see what i do with the splash being idk if its fixable now the CB was just gonna go in that truck..

Quote:
Originally Posted by 01xltranger4x4 View Post
Looks good Zach
Thanks Mark

Quote:
Originally Posted by winks View Post
Looks good, though I have decided that I really don't like the fiberglass bed covers... for some reason I just can't get used to them.

Whenever you feel like driving down and cleaning my truck(s), let me know. I'll pick up a couple 6 packs.
to be honest it took a good long while for me to get used to that cover! i love it now. seals so much nicer then soft covers and i love how it locks..

how about you head over and i'll clean it LOL...
Reply With Quote
  #11  
Old 04-09-2008
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
Looks great but man where is the light bar!!?? Resident light addict loosing lights?? This isnt right!
Reply With Quote
  #12  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
like stated every year lol. I take it off in the winter.. salt+metal=bad..

and being its discontinued i would like to keep it nice..
Reply With Quote
  #13  
Old 04-09-2008
GrafixGuy's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2005
Location: Montgomery, AL
Posts: 8,703
looks good zach!!!
Reply With Quote
  #14  
Old 04-09-2008
lifted97ranger's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: Charlestown, IN
Posts: 1
looks good man!

I still think you should drive that to the Dunes and ride with someone......
Reply With Quote
  #15  
Old 04-09-2008
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
I didn't even notice the light bar wasn't on haha
Reply With Quote
  #16  
Old 04-09-2008
k.blakeley's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: East Texas
Posts: 2,823
nice pics
Reply With Quote
  #17  
Old 04-09-2008
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Looks good. Stone, you are an inspiration to all 4cyl 93-94 guys. lol.
Reply With Quote
  #18  
Old 04-09-2008
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kingsville, Texas
Posts: 608
loose the flaps, itl look meaner/higher from the rear
Reply With Quote
  #19  
Old 04-09-2008
My05edge's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Midland, TX
Posts: 1,351
actually i think his truck looks better with the mud flaps on, its just so clean, and idk if i missed something somewhere but what happened with the splash? why are you frustrated with it?
Reply With Quote
  #20  
Old 04-09-2008
Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: Paulding , GA.
Posts: 1,435
look good zach same stance as my DD but better paint lol
Reply With Quote
  #21  
Old 04-09-2008
gatorblue92's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Delaware
Posts: 8,238
very nice... i really like that style interior
Reply With Quote
  #22  
Old 04-09-2008
Ranger_Guy15's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: MN
Posts: 2,827
Looks good. Where did you get that bumper guard?
Reply With Quote
  #23  
Old 04-09-2008
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Thanks guys really means alot!


Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
Looks good. Stone, you are an inspiration to all 4cyl 93-94 guys. lol.
wow now thats a nice compliment that you!


Quote:
Originally Posted by Mar_Yo450 View Post
loose the flaps, itl look meaner/higher from the rear
I have gone to take them off so many times and just cant do it.. idk why..


Quote:
Originally Posted by My05edge View Post
actually i think his truck looks better with the mud flaps on, its just so clean, and idk if i missed something somewhere but what happened with the splash? why are you frustrated with it?
I didnt really post the frame is major bent i found it when i was trying to get the body straight.. gonna be interesting if it can be fixed...


Quote:
Originally Posted by gatorblue92 View Post
very nice... i really like that style interior
see i like the newer style wanna trade? lol


Quote:
Originally Posted by Ranger_Guy15 View Post
Looks good. Where did you get that bumper guard?
JcWhitney its 93-97 only sorry
Reply With Quote
  #24  
Old 04-09-2008
RangerExtreme's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Looks good man i like it!
Reply With Quote
  #25  
Old 04-09-2008
FX403/STX96's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: MI
Posts: 395
Clean looking truck Zach. Get that light bar back on!
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
For Sale: Silver FX4 cluster and silver HVAC package - PA Clinton Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 18 06-30-2011 07:36 PM
Cleaned the truck.. Yep, that's about it.. 13 Large Pics.. 56k no.. FX2.3 Snapshots 23 10-05-2008 05:09 PM
cleaned truck along with other random pics Liftedgreen4x4 Snapshots 13 06-27-2008 12:06 PM
Cleaned up the Truck Casper98 Snapshots 18 04-15-2008 11:31 AM
got truck cleaned today 1 loud truck Auto Detailing 101 13 05-29-2006 09:39 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 07:40 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.