Girls with ranger pics...post them up - Page 98 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #2426  
Old 01-10-2010
russian's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: Windsor, ON
Posts: 574
Quote:
Originally Posted by Sonic04Edge View Post
x2 my fiance is 5 foot nothing lol
teh buttsecks!!


lol
Reply With Quote
  #2427  
Old 01-10-2010
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Quote:
Originally Posted by russian View Post
teh buttsecks!!


lol
Reply With Quote
  #2428  
Old 01-10-2010
Dangerranger01's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Nov 2005
Location: Boring/Corvallis, Oregon
Posts: 2,011
Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I wouldn't recommend admitting that... should probably play it like you noticed the chick and THEN realized it was a ranger... haha
"Sarcasm doesn't flow well over the interwebs"
Reply With Quote
  #2429  
Old 01-10-2010
LiftedRanger28's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Boring, Oregon
Posts: 17
Name:  DSC01161.jpg
Views: 4
Size:  147.3 KB

Name:  DSC01163.jpg
Views: 4
Size:  133.9 KB
Reply With Quote
  #2430  
Old 01-10-2010
mlw20lu's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Loxahatchee, FL
Posts: 1,825
yayyy lol
Reply With Quote
  #2431  
Old 01-10-2010
btm757's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Norfolk / Chesapeake, VA
Posts: 3,980
damn i like this thread
Reply With Quote
  #2432  
Old 01-14-2010
ford4life's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Livonia, MI
Posts: 479
Reply With Quote
  #2433  
Old 01-14-2010
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Mar 2008
Location: San Jose, CA
Posts: 822
only one pic?! We need more!
Reply With Quote
  #2434  
Old 01-14-2010
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Quote:
Originally Posted by FRXLT View Post
only one pic?! We need more!
x2

It's from the wrong angle too.
Reply With Quote
  #2435  
Old 01-14-2010
--weezl--'s Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2009
Location: Calgary AB, Canada
Posts: 3,139
Quote:
Originally Posted by ford4life View Post
who paints a diff on a ford, chevy orange?
Reply With Quote
  #2436  
Old 01-14-2010
INT3RC3PTOR's Avatar
Veteran Status Achieved
iTrader: (4)
 
Join Date: Jul 2005
Location: Minnesooooota
Posts: 8,203
hey that might be red ok,just slightly faded

Yes come summer I will try and add more. I can add some they will just be snow bunny ranger pics :)
Reply With Quote
  #2437  
Old 01-14-2010
ford4life's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Livonia, MI
Posts: 479
Quote:
Originally Posted by --weezl-- View Post
who paints a diff on a ford, chevy orange?
best can match find? and it looks red to me
Reply With Quote
  #2438  
Old 01-14-2010
MXranger489's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Newington CT
Posts: 142
Its red, that axle is under my truck now, Idk if hes on here but thats a kid named Ned's truck. That truck is 1 ton now and his old gear is under mine. Kinda creepy you copped a pic of his girlfriend
Reply With Quote
  #2439  
Old 01-14-2010
ford4life's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Livonia, MI
Posts: 479
Quote:
Originally Posted by MXranger489 View Post
Its red, that axle is under my truck now, Idk if hes on here but thats a kid named Ned's truck. That truck is 1 ton now and his old gear is under mine. Kinda creepy you copped a pic of his girlfriend
it was on yahoo when i searched girls with ranger
Reply With Quote
  #2440  
Old 01-15-2010
HighRollerII's Avatar
RF Veteran
iTrader: (4)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Charleston, SC
Posts: 10,066
lol
Reply With Quote
  #2441  
Old 01-15-2010
TrePaul86's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Apr 2007
Location: Gresham, OR
Posts: 1,369
Yay Mandy's back in the thread! lol... I totally forgot about this thread. SWEET!
Reply With Quote
  #2442  
Old 01-15-2010
Bird76Mojo's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2009
Location: Central, IL.
Posts: 1,262


This would make someone a nice avatar:





Another nice avatar for someone:

Reply With Quote
  #2443  
Old 01-15-2010
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Mar 2008
Location: San Jose, CA
Posts: 822
LoL thanks!
Reply With Quote
  #2444  
Old 01-15-2010
Bird76Mojo's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2009
Location: Central, IL.
Posts: 1,262
Glad to be of service...



GB :)
Reply With Quote
  #2445  
Old 01-18-2010
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
If you saw the fullsize version of that last picture you would claw your eyes out.
Reply With Quote
  #2446  
Old 01-18-2010
morris's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2008
Location: South Detroit.
Posts: 7,833
Name:  DragginDetroit2007167.jpg
Views: 3
Size:  85.2 KB



wow, my uncle wasn't kidding about those taylor girls.
when i was a teen, i tried to get my grandma to go there since we were in taylor shopping. she didn't go for it and my great uncle was like "you can do better then a taylor girl...."
Reply With Quote
  #2447  
Old 01-18-2010
Bird76Mojo's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2009
Location: Central, IL.
Posts: 1,262
So what. The girls got a little muffin top goin on.. Take em hiking, fishing with ya and keep em in the bedroom long enough and that muffin top is gone. If you're like me then there's nothing in that picture that 14 beers wouldn't cure...


GB :)
Reply With Quote
  #2448  
Old 01-18-2010
morris's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2008
Location: South Detroit.
Posts: 7,833
i don't care about the muffin top. i was refering to the fact that only one is good looking.
Reply With Quote
  #2449  
Old 01-18-2010
Fenech627's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Detroit, MI
Posts: 908
I live like 10 minutes from that Hooters. From the looks of things im not missing much!
Reply With Quote
  #2450  
Old 01-18-2010
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Quote:
Originally Posted by Fenech627 View Post
I live like 10 minutes from that Hooters. From the looks of things im not missing much!
you never been to taylor hooters LOL its an experience to say the least. must be done at least once.
Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 08:07 PM.