Mini meet down the canal. (56k maybe not) - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-02-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
Icon6 Mini meet down the canal. (56k maybe not)

Met up with Joe (Off-roadranger04) in blue jacket and Bill (Smashed96gt) in the white jacket for some time at the range and to snap up some pics at the canal. Im wearing a brown hoodie. Got to use my Bushy and my .22. Joe has a sweet double barrel 12 which my shoulder still hurts from. And Bill brought the Deagle 50 cal!!!
Sadly no one had a camera but my "spotter" haha Bryan had a nice phone so he used that. There was a 2x4 chevy down a hill in mud and snow burried to the frame. He was completely screwed. The cops didnt seem to mind our presence.
But onto the pics

Name:  a13.jpg
Views: 0
Size:  49.2 KB

Name:  canal2.jpg
Views: 0
Size:  26.5 KB

Name:  canal3.jpg
Views: 0
Size:  26.1 KB

Name:  a14.jpg
Views: 0
Size:  36.9 KB

Name:  a10.jpg
Views: 0
Size:  47.0 KB

Name:  a16.jpg
Views: 0
Size:  81.8 KB

Name:  a18.jpg
Views: 0
Size:  86.3 KB

Name:  a20.jpg
Views: 0
Size:  81.2 KB

Name:  a3.jpg
Views: 0
Size:  82.5 KB
ME!

Name:  a4.jpg
Views: 0
Size:  58.3 KB

Name:  a5.jpg
Views: 0
Size:  72.7 KB

Name:  a8.jpg
Views: 0
Size:  47.3 KB

Name:  a9.jpg
Views: 0
Size:  61.1 KB
Reply With Quote
  #2  
Old 03-02-2010
Lord Of War's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Thornton, Colorado
Posts: 4,599
I like the red beadlocks.
Reply With Quote
  #3  
Old 03-02-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
joes got black ones. they need polished tho. this winter hasn't been very rim friendly
Reply With Quote
  #4  
Old 03-02-2010
Off-roadranger04's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Nov 2008
Location: Newark, Delaware
Posts: 1,751
haha my wheels look like ****!!!!!!!!!! lol

The snow was a ***** to get threw!
Reply With Quote
  #5  
Old 03-02-2010
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
offroading with a loaded bed? lol interesting
Reply With Quote
  #6  
Old 03-02-2010
KLC's Avatar
KLC KLC is offline
RF Veteran
iTrader: (29)
 
Join Date: Nov 2007
Location: New Mexico
Posts: 13,115
Looks good!
Reply With Quote
  #7  
Old 03-02-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
yeah missed the closing time at the landfill saturday and wasnt gonna take all of it out.
helps with traction tho haha
Reply With Quote
  #8  
Old 03-02-2010
Downey's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Muncy, PA
Posts: 8,470
i like how anothonys truck is is as tall as joes and joe has 34s
Reply With Quote
  #9  
Old 03-02-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
yeah both of us dont really get that one either haha
Reply With Quote
  #10  
Old 03-02-2010
Downey's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Muncy, PA
Posts: 8,470
makes me happy tho. when i park next to a stock fx4 my truck is really low in the front and the rear is close with the explorer leafs. but still really low. now i know i will be taller when i left my truck
Reply With Quote
  #11  
Old 03-03-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
forgot to mention i had a broken shackle too. oops haha
Reply With Quote
  #12  
Old 03-03-2010
Smashed96gt's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Middletown, DE
Posts: 401
No video of you going down the hill?
Reply With Quote
  #13  
Old 03-03-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
I have 2 vids on facebook. I don't know how to get them from there. I'll have him email em to me
Reply With Quote
  #14  
Old 03-03-2010
Off-roadranger04's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Nov 2008
Location: Newark, Delaware
Posts: 1,751
Anthony's truck is BARELY taller than mine. Rear height is about the same mine might be taller in the rear. his has more front lift, my torsion bars arent cranked all the way, but once my coilovers and 35s go on... watch out! lol
Reply With Quote
  #15  
Old 03-04-2010
Smashed96gt's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Middletown, DE
Posts: 401
Bah. I'm still taller than both of you. Even with my extreme negative camber.
Reply With Quote
  #16  
Old 03-04-2010
Off-roadranger04's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Nov 2008
Location: Newark, Delaware
Posts: 1,751
yea yeah well atleast my body mounts never ripped off my frame lol
Reply With Quote
  #17  
Old 03-04-2010
Smashed96gt's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Middletown, DE
Posts: 401
Ya got me there.
Reply With Quote
  #18  
Old 03-04-2010
Off-roadranger04's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Nov 2008
Location: Newark, Delaware
Posts: 1,751
i'llbe ordering my other coilover this week... so hopfully i can get them installed before Rausch Creek
Reply With Quote
  #19  
Old 03-04-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
grrrr! silence!
i want my SAS now!!!!!!!!!!!!
but i need an engine first
stupid 4 cylinder haha

cant wait to see it joe
Reply With Quote
  #20  
Old 03-04-2010
DelaRanger95''s Avatar
Member
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2009
Location: Wilmington, DE
Posts: 345
VIDS!!!!

sry for the double post but i got the vids sent to me here ya go!
keep in mind Bryan was standing half way donw the hill in the first vid

bout 30ish feet


smaller hill
Reply With Quote
  #21  
Old 03-04-2010
Off-roadranger04's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Nov 2008
Location: Newark, Delaware
Posts: 1,751
nice... but wait til rausch creek u'll have some sweet vids
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fuel Pump? Maybe? Maybe not? grrrrrrr mikewurtz General Technical & Electrical 3 03-01-2012 08:46 PM
01 XLT 4X4 Maybe/Maybe not! shagdue Drivetrain Tech 7 12-11-2011 10:49 AM
BL and 33's (56k maybe not) evilclown312 Snapshots 24 06-18-2010 05:27 AM
Snow day at the C&D canal Smashed96gt Snapshots 13 02-07-2010 10:55 PM
turbo's BL and MINI MEET (56k impossible)bed hozII Snapshots 50 05-28-2009 08:27 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 11:59 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.