Pic Request 37's - Page 5 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #101  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Quote:
Originally Posted by seed60 View Post
Looks great!

Almost makes me wanna put my stock bumper back on. lol
ya man thats a good idea, im not busting your bumper at all but i hate it lol, im sorry tube bumpers just take so much to look good, i think the irs being there really effects the looks, the solid bumpers look ok in some situations i.e. sea-bass has the sickest bumper ever
Reply With Quote
  #102  
Old 06-16-2009
shadow905's Avatar
Member
iTrader: (10)
 
Join Date: May 2006
Location: Boerne, TX
Posts: 1,997
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
and your tires are 37.05 mine are 36.8 go away

yea but his tires lose .10 every 50 miles. lmao
Reply With Quote
  #103  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
haha ya thats true, stupid mud grapplers
Reply With Quote
  #104  
Old 06-16-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
How does it look here?



That's were I rub with a good stuffing and wheels turned hard.

Don't dis the bumper. I'll eat your children!! Plus it's saved my *** a couple times that would of just destroyed a stock bumper. lol
Reply With Quote
  #105  
Old 06-16-2009
camodown's Avatar
Lost in Nowhere
iTrader: (3)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Midland, TX
Posts: 5,029
I want to borrow your truck for an afternoon.
Reply With Quote
  #106  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
its close......how about that?? i can definetly put a piece of paper between it though lol
Reply With Quote
  #107  
Old 06-16-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Quote:
Originally Posted by zabeard View Post
poor choice in wheels! lol

thats my only complaint.
Reply With Quote
  #108  
Old 06-16-2009
mudranger96's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Lehigh Acres, FL
Posts: 2,549
Dang wish i was still in va beach so i could see it in person.
Reply With Quote
  #109  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
I want to borrow your truck for an afternoon.
no
Reply With Quote
  #110  
Old 06-16-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
I want to borrow your truck for an afternoon.
Me too. LMAO!!
Reply With Quote
  #111  
Old 06-16-2009
mossyoak03's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2006
Location: Virginia Beach, VA
Posts: 193
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
no
how about me then?
Reply With Quote
  #112  
Old 06-16-2009
camodown's Avatar
Lost in Nowhere
iTrader: (3)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Midland, TX
Posts: 5,029
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
no
even after the BL. I know I can
Reply With Quote
  #113  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Quote:
Originally Posted by Trigger01 View Post
i dont want to hear anything out of you until you have a t-case and btw i have one for you incase you need one lol
Quote:
Originally Posted by mudranger96 View Post
Dang wish i was still in va beach so i could see it in person.
come on back dude
Quote:
Originally Posted by seed60 View Post
Me too. LMAO!!
no
Quote:
Originally Posted by mossyoak03 View Post
how about me then?
no
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
even after the BL. I know I can
no, im very sure you can get them to rub when the front knuckle becomes broken cause your trying to get them to rub
Reply With Quote
  #114  
Old 06-16-2009
camodown's Avatar
Lost in Nowhere
iTrader: (3)
 
Join Date: Feb 2007
Location: Midland, TX
Posts: 5,029
haha touche
Reply With Quote
  #115  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
no i just like busting people ***** mang no worries
Reply With Quote
  #116  
Old 06-16-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
i dont want to hear anything out of you until you have a t-case and btw i have one for you incase you need one lol
Reply With Quote
  #117  
Old 06-16-2009
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
small 37's!!!!!!!!!!!!!!! f off man lol, wheeling flex i hate you


black wheels are awsome, im going to keep these forever just cause of you
lol, i feel the love.

Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
and your tires are 37.05 mine are 36.8 go away
Reply With Quote
  #118  
Old 06-16-2009
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by shadow905 View Post
yea but his tires lose .10 every 50 miles. lmao
oh well i am good, ive only got 12 miles on my tires.

Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
haha ya thats true, stupid mud grapplers
bah mud grapplers are awesome. if i found another deal on a set of 40s or 42s id buy them
Reply With Quote
  #119  
Old 06-16-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Quote:
Originally Posted by zabeard View Post
lol, i feel the love.



keep your negative comments to youself or ill f*cking ban you
Reply With Quote
  #120  
Old 06-16-2009
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
keep your negative comments to youself or ill f*cking ban you
Reply With Quote
  #121  
Old 06-16-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Looks good with them things tucked up in there a little bit.
Reply With Quote
  #122  
Old 06-16-2009
RangerNDog's Avatar
Member
iTrader: (10)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Harrisonburg, VA
Posts: 1,958
Lookin good man. I can't wait to see it with the BL on. I am trying to stay away from the BL but every time I see your truck it makes me want to lift mine.
Reply With Quote
  #123  
Old 06-17-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
ya body lifts suck but it will be good once i have one
Reply With Quote
  #124  
Old 06-17-2009
korey89's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Mar 2008
Location: South, FL
Posts: 4,672
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
no i just like busting people ***** mang no worries
^^^ this + your user title = youre my new fav member
Reply With Quote
  #125  
Old 06-17-2009
xp1ik99's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Quote:
Originally Posted by korey89 View Post
^^^ this + your user title = youre my new fav member
man maybe we can cuddle later too
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Testing my Powertrax No-Slip. PIC'S PIC'S PIC'S whitedge Snapshots 71 01-25-2010 07:29 PM
Pic Request/ photo shop request Downey Snapshots 13 03-03-2009 10:36 PM
painting doors with dark grey interior? Pic Request rangererv Interior Semi-Tech 18 08-16-2005 08:34 PM
pic request: 60/40 seat w/ or w/o console ATOM Interior Semi-Tech 0 06-13-2005 02:01 PM
Pic Request: Interior Doors Black Dragon Interior Semi-Tech 15 06-12-2005 08:04 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 06:16 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.