So I don't get banned(Thanks Shane) - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
So I don't get banned(Thanks Shane)

Haha well here's some new flex pics since I was bringing nothing but the fail yesterday. Stupid dead battery kept me from doing any flexing yesterday so after charging it overnight I was able to go out this morning and get these couple pictures. Tell me if this is any better:
Name:  SoftCover018.jpg
Views: 1
Size:  223.5 KB
Name:  SoftCover020.jpg
Views: 2
Size:  209.6 KB
Name:  SoftCover019.jpg
Views: 2
Size:  246.4 KB
Name:  SoftCover022.jpg
Views: 1
Size:  224.9 KB

Stuffin the 33 a little more than last time. Enough to make it actually rub:
Name:  SoftCover021.jpg
Views: 1
Size:  177.4 KB

Hopefully these pictures will prevent me from getting Richard Simmins set as my avatar tonight. LOL
Reply With Quote
  #2  
Old 11-29-2009
David N's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Williamston, NC
Posts: 1,060
Haha. Nice man! Maybe you wont get banned.... lol
Reply With Quote
  #3  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha Hopefully these new ones are better than this:
Name:  SU1HMDAwOTgtMjAwOTExMjYtMTYyOS5qcGc.jpg
Views: 2
Size:  73.1 KB
And hopefully I stuffed it more than this:
Reply With Quote
  #4  
Old 11-29-2009
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
well i cant see the pics but why would you be banned? i miss something last night?
Reply With Quote
  #5  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Oh it's just what Shane said in my last flex thread. Haha it's nothing major. I don't think.... Haha
Reply With Quote
  #6  
Old 11-29-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
All in good fun...all in good fun. hehe. I had an avatar picked out for you if you didnt come through. hahaha.


Nice Tyler!! All twawked out! ROFL! Looks awesome!
Reply With Quote
  #7  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha Shane you know what the people in those houses must have been thinking when I just show up there at 8 in the morning and do that? The things I do to please you people LOL
Reply With Quote
  #8  
Old 11-29-2009
Metro55's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: Winnipeg
Posts: 938
That stuffed pic makes it look like you have fatty slicks
Reply With Quote
  #9  
Old 11-29-2009
darkstar_420's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: sk
Posts: 621
what do you mean? those people are probly like, "Look its that sick ranger again flexing at 8 am!"
Reply With Quote
  #10  
Old 11-29-2009
Seb_L's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Ottawa, Ontario
Posts: 1,071
Haha alot better man. I love getting looks from neighbours, especially when your working on your truck in a public parking lot at the townhouses lol
Reply With Quote
  #11  
Old 11-29-2009
99MazdaB4000's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Kutztown, PA
Posts: 1,980
I doubt anyone except you was awake that early in the morning. LOL.
Reply With Quote
  #12  
Old 11-29-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by 99MazdaB4000 View Post
I doubt anyone except you was awake that early in the morning. LOL.
I was! I was! lol.
Reply With Quote
  #13  
Old 11-29-2009
xp1ik99's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
Weak
Reply With Quote
  #14  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
Weak
Um, Steve... Where's you flex pics? And not the old ones either.
Reply With Quote
  #15  
Old 11-29-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by xp1ik99 View Post
Weak
I wanna see a 37 stuffed into a steppie fender...
Reply With Quote
  #16  
Old 11-29-2009
TazDevil07's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2008
Location: Slower Lower, DE
Posts: 1,623
Looking good Tyler!
Reply With Quote
  #17  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Thank Ya Brenda. We need pics of your truck flexing now!
Reply With Quote
  #18  
Old 11-29-2009
Lord Of War's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Thornton, Colorado
Posts: 4,599
Looks good. You need to post at least 12 good pics of different angles and poses...
Reply With Quote
  #19  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Haha well I'll be going back there to hit this tiny mud hole that's REALLY deep and has super sticky mud, so I'll get some mud on it then flex and get a whole bunch of pictures so I can hopefully make all of you guys happy. LOL
Reply With Quote
  #20  
Old 11-29-2009
Lord Of War's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Thornton, Colorado
Posts: 4,599
Thata boy. Have you had your truck in mud yet?

I have had mine in alot of mud and like how the tires perform.
Reply With Quote
  #21  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
I had it in that little field that's in the background there and back through the little trail I have that goes about a mile back but it's just a dirt/mud path. When I was in the field it was pouring down rain and the field was real muddy and the tires did absolutely great. But I want more of a challenge than that. I need some DEEP stuff.
Reply With Quote
  #22  
Old 11-29-2009
wyldechild's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Denver, Colorado
Posts: 1,952
Looks good man.

Mud is fun but it blows cleaning it off. Jake and I went mudding last week a few times and I had to clean my rig today. Cost me about 15 bucks at the car wash and about 3 hours of my time. I won't be mudding again anytime soon. LOL
Reply With Quote
  #23  
Old 11-29-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Meh, clean up doesn't bother me. Just get out the power washer and grab a stool or the creeper and get to spraying. I really want to go muddin though.
Reply With Quote
  #24  
Old 11-30-2009
xp1ik99's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Feb 2006
Location: Lexington Park, MD
Posts: 3,230
cleaning sucks soooo bad
Reply With Quote
  #25  
Old 11-30-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
Make it a good enough time and it won't be as bad.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New LED's(Thanks to Shane) rangerboy101 Snapshots 31 07-17-2010 05:41 PM
Member on FRF Will i get banned. dcrymes99ranger Ranger-Forums Office 4 02-12-2010 06:31 AM
Thanks Shane! Fixed the hole in my dash! ScottG Snapshots 12 06-15-2009 03:20 AM
ATTN: Shane... A poll for shane people join... Redneckstone General Ford Ranger Discussion 36 02-19-2009 06:43 PM
crap that will get people banned... (split from ty's jeep thread) dirty Ranger-Forums Office 43 09-29-2005 02:00 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 02:43 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.