STX Grill Anyone?? - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-20-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
STX Grill Anyone??

Ha ha So thanks to Brian & Sully i now have the grill i've always wanted... but anyway on to some pictures!

My neighbors Stock 93 STX with 265's on it...
Name:  100_4613.jpg
Views: 65
Size:  151.9 KB

Name:  100_4614.jpg
Views: 16
Size:  131.9 KB

Name:  100_4615.jpg
Views: 14
Size:  124.0 KB

Name:  100_4616.jpg
Views: 15
Size:  61.0 KB

Modified a T-cover that john gave me..thanks bud!
Name:  100_4617.jpg
Views: 117
Size:  101.7 KB

Name:  100_4618.jpg
Views: 16
Size:  121.0 KB
Reply With Quote
  #2  
Old 09-20-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Looks real good man! I hate you!
Reply With Quote
  #3  
Old 09-20-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Ouch man Ouch...lol just think 5 more days and we'll be hanging out in Knox
Reply With Quote
  #4  
Old 09-20-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
Quote:
Originally Posted by RangerExtreme View Post
5 more days and we'll be hanging out in Knox
be careful in knoxx trigg...
Reply With Quote
  #5  
Old 09-20-2009
Member
 
Join Date: Oct 2004
Location: ***
Posts: 2,099
Best lookin grill out there for the newer styles

Don't go screwin it up!
Reply With Quote
  #6  
Old 09-20-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
Quote:
Originally Posted by RangerExtreme View Post
Ouch man Ouch...lol just think 5 more days and we'll be hanging out in Knox
You know I am so ready to be there! by the way, your truck makes me
Reply With Quote
  #7  
Old 09-20-2009
Sixt9coug's Avatar
Member
iTrader: (7)
 
Join Date: May 2006
Location: Norwalk, CA
Posts: 1,034
sick looking truck. Love the grille (hey ive got it too after all lol) and the smooth flares look GREAT with it all. i kinda like those ones more than my 09 ones with the fake bolts.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-20-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
paint it red haha jkjk STX grille with the 04/05 valance ftw!

Name:  017-4.jpg
Views: 11
Size:  9.9 KB

/threadhack.
Reply With Quote
  #9  
Old 09-20-2009
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
Looks good Scott
Reply With Quote
  #10  
Old 09-20-2009
greyghost's Avatar  
Join Date: Jul 2009
Location: oil city,pa
Posts: 0
Quote:
Originally Posted by RangerExtreme View Post
Ouch man Ouch...lol just think 5 more days and we'll be hanging out in Knox
is that knox,pa? i haven't been on here for awhile .
Reply With Quote
  #11  
Old 09-20-2009
FordTough2007's Avatar
Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Auburn,ME/Selinsgrove,PA
Posts: 1,062
hahah yes i knew about this! that looks so sick man. that cover is pretty sick to
Reply With Quote
  #12  
Old 09-20-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Thanks guys...no i'm gonna be heading ot Knoxville, TN for there meet..
Reply With Quote
  #13  
Old 09-20-2009
greyghost's Avatar  
Join Date: Jul 2009
Location: oil city,pa
Posts: 0
oh thanks ranger extreme, i'm about an hour and a half north of you. i'm up by interstate 80 in oil city,pa if you ever heard of it?
Reply With Quote
  #14  
Old 09-20-2009
evilclown312's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Logan ohio
Posts: 2,772
Looks real good Scott !
Reply With Quote
  #15  
Old 09-20-2009
sullys_ranger's Avatar
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: NewLexington, Ohio
Posts: 3,615
your welcome and looks good sir. OH.... btw Spencer says he wants to go muddin with you and not at Walmart parking lot lmfao

wheres my stuff lol send em!!!!
Reply With Quote
  #16  
Old 09-20-2009
joshtank's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Winston GA
Posts: 1,240
yeah my STX
Reply With Quote
  #17  
Old 09-20-2009
RangerExtreme's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (4)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Robinson, Pa
Posts: 2,047
Thanks guys....and yeha i know sully its in my truck still i'm gonna try and get out out shortly

and joshtank...i don't have a STX.....i have a Edge...with the none weird bumper ha ha
Reply With Quote
  #18  
Old 09-20-2009
freddie's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Apr 2007
Location: OH
Posts: 2,463
Scott.. you Quaker.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hella Lights behind STX Grill SteelDirigible General Technical & Electrical 1 05-26-2012 09:29 PM
Want to Buy: Sport Or STX Grill For 07 Z7What Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 1 06-05-2011 11:30 AM
Want to Trade: WTT: Torch Red H-Bar grill for Torch Red honeycomb/STX grill: AR TheBearJeweler Interior, Exterior, Electrical, & Misc. 1 12-11-2010 10:34 AM
A different take on the STX grill? vista4.0 Snapshots 24 10-24-2009 10:15 AM
STX Bumper Grill and Valence Rooks Exterior Semi-Tech 5 03-25-2008 04:25 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 12:48 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.