The junkyard request thread.... You want it i'll find it! - Page 5 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


General Ford Ranger Discussion General discussion of the Ford Ranger that does not fit in any other sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #101  
Old 02-27-2009
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
ill take a look on monday when i go back two of the ones i saw the ohc was on the seat already looks like those two have been raided already haha but there were a few i didnt look at.
Reply With Quote
  #102  
Old 02-27-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
Awesome. Lemme know how it goes.
Reply With Quote
  #103  
Old 03-01-2009
Danger06Ranger's Avatar
Member
iTrader: (-1)
 
Join Date: Apr 2008
Location: Lowell, IN
Posts: 620
Can anyone find me a front skid plate?
Reply With Quote
  #104  
Old 03-01-2009
Lazler's Avatar
Senior Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Dec 2008
Location: Brantford, Ontario
Posts: 5,526
Ben wheretf is my ohc lmao
Reply With Quote
  #105  
Old 03-04-2009
99offroadrngr's Avatar
TOYOTA
iTrader: (37)
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 11,728
i cant even go through the junkyard here there is over a foot of snow everywhere lol wtf
Reply With Quote
  #106  
Old 09-21-2009
turbonegro32's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Glendora, CA
Posts: 220
he still doing this? looking for a ranger short center console, or the older explorers ones
Reply With Quote
  #107  
Old 09-21-2009
rangermark's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: Berryville Arkansas
Posts: 129
Hey Ben, Ive been looking for a brush guard kinda like yours, I will consider any though.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New Seats! Great junkyard find! SquareBody General Ford Ranger Discussion 12 06-28-2010 04:44 PM
why cant i find a Junkyard? gibsondale General Ford Ranger Discussion 19 03-24-2010 12:00 PM
My junkyard find. :) htjunkie General Ford Ranger Discussion 3 01-23-2009 02:21 PM
Junkyard find (56K no no) Casper98 Snapshots 31 11-09-2008 08:20 PM
200$ junkyard find! Yessick Drivetrain Tech 16 07-31-2008 12:49 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 11:14 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.