**OFFICIAL KNOX MEET HEAD COUNT** - Page 7 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #151  
Old 09-13-2009
Trigger01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (2)
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 18,788
I'm always game for go carts!
Reply With Quote
  #152  
Old 09-13-2009
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Quote:
Originally Posted by Trigger01 View Post
I'm always game for go carts!
hellz yeah!
Reply With Quote
  #153  
Old 09-13-2009
Redrocket's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Waynesville n.c
Posts: 1,993
oh that sounds fun
Reply With Quote
  #154  
Old 09-13-2009
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
The R/F 500! lol
Reply With Quote
  #155  
Old 09-13-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
HAHA!!! hell yeah!!!! we gotta do a BL and suspension lift on one of those carts!!!
Reply With Quote
  #156  
Old 09-14-2009
ranger_1999's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2008
Location: spindale, NC
Posts: 1,444
Hey count me in as well..So i need to call the hotel for a res right?
Reply With Quote
  #157  
Old 09-14-2009
Redrocket's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Waynesville n.c
Posts: 1,993
yep gohead and call them to get ya set up their real nice down their lol
Reply With Quote
  #158  
Old 09-14-2009
BamaRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Huntsville,Al
Posts: 446
2 more weeks and were home free.. cant wait to meet everyone..
Reply With Quote
  #159  
Old 09-14-2009
Dustin S's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: trenton,GA
Posts: 724
ok.... here's the deal, I have to work that friday... IDK how I'm gonna work out what I need to do... I'll see when I get there, right now I work till 4 on that friday, then I might have to go down to josh's before I go back to knox... not sure on whats gonna happen just yet... either way it's gonna be late before I get to knox.
Reply With Quote
  #160  
Old 09-14-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
Quote:
Originally Posted by ranger_1999 View Post
Hey count me in as well..So i need to call the hotel for a res right?
Yeah go ahead and call and tell them your with the ranger group and the res is under Richard HOSNER....hope they got some left if not you can split a room with someone..all the rooms are a queen double, but you might be able to work out something else with them. if they give any trouble on this tell them the rooms were quoted at 79.89 a night, thats a football weekend and the rooms are goin for $114 a night so make sure you get that first price!! LOL

Quote:
Originally Posted by Dustin S View Post
ok.... here's the deal, I have to work that friday... IDK how I'm gonna work out what I need to do... I'll see when I get there, right now I work till 4 on that friday, then I might have to go down to josh's before I go back to knox... not sure on whats gonna happen just yet... either way it's gonna be late before I get to knox.
Just come up sat dustin no since in tryin to run yourself ragged!! i'll let the lady at the hotel know if thats what you wanna do..lemme know!!
Reply With Quote
  #161  
Old 09-15-2009
Dustin S's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: trenton,GA
Posts: 724
apparently I won't be staying overnight... I'll be there on Saturday and Saturday only... if I still have to pay for the room I will... but if anyone needs a room you can have mine.
Reply With Quote
  #162  
Old 09-15-2009
mcpink's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2008
Location: Out There
Posts: 443
That sucks, dude. I have to work that Friday, but the office is about 5 minutes from the meet. I may head over there at lunch, then back after work.
Reply With Quote
  #163  
Old 09-15-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
I've got classes till 3:15 so I won't be leaving here till around 3:45. So 2 hour drive, 5:45 minus an hour for Eastern time zone, I won't get there till 4:45 or 5:00.

Hope you get to make it down on Saturday and stay till Sunday. It's going to be so much fun!!
Reply With Quote
  #164  
Old 09-15-2009
mcpink's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2008
Location: Out There
Posts: 443
Quote:
Originally Posted by Redrocket View Post
i geuss i could do another one lol ill load some tools up and we will get that puppy installed.

you will need to bring
wire 14guage is fine

butt conectors blue ones work fine

ill bring the rest
I can bring plenty of connectors, and what wire I have, but I don't have much wire.
Reply With Quote
  #165  
Old 09-15-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
That'd be great, never know what we may run into, lol. I still gotta go buy some connectors and 14ga wire.

I may also have a stang dome light to install as well, seeing as how my dome light is kinda yeah, messed up. Waiting to hear from the guy. Hopefully he contacts me tomorrow.

Do I need to bring my cooler again? Anyone think we'll need it?
Reply With Quote
  #166  
Old 09-15-2009
hozII's Avatar
Member
Thread Starter
iTrader: (5)
 
Join Date: Sep 2008
Location: athens, Al
Posts: 2,245
8 days and counting........yeah amanda bring what ya want well help ya make it disappear....lol!!!
Reply With Quote
  #167  
Old 09-15-2009
mcpink's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2008
Location: Out There
Posts: 443
Quote:
Originally Posted by hozII View Post
8 days and counting........yeah amanda bring what ya want well help ya make it disappear....lol!!!
LOL! Can't wait!
Reply With Quote
  #168  
Old 09-15-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
Josh I don't mean to dash your hopes, but I may not be able to make a Sundrop cake(s) for the meet unless I find an oven I can borrow. College dorms don't come equipped with ovens and things lol.

I'll be bringing some drinks, sundrop and probably yoohoo or something. Oh yeah plates and utensils.
Reply With Quote
  #169  
Old 09-15-2009
Level III Supporter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Amanda BRING SUNDROP..... PS i love you if you do!
Reply With Quote
  #170  
Old 09-16-2009
ranger_1999's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2008
Location: spindale, NC
Posts: 1,444
Um is there anything I need to bring?? I mean what are we gonna be doing exactly?
And what if a person was to bring a OHC, like Amanda^^, could they help make that disappear too??
Reply With Quote
  #171  
Old 09-16-2009
BamaRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Huntsville,Al
Posts: 446
ok.. so this is what i am doing. i am bring 2 packages of cheese dogs. some soda. and anything else. throw it out there. and i will pick it up...8 DAYS And counting...
Reply With Quote
  #172  
Old 09-16-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
If you bring dogs, bring some mustard? maybe buns too.....

Yes Stone I'll be bringing some sundrop, regular sound good? I'll be bringing some caffeine free too.

Steven for the hotel, the time I gave for me getting up there in Knox is that gonna work?
Reply With Quote
  #173  
Old 09-16-2009
BamaRanger09's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Huntsville,Al
Posts: 446
Yea shure. times are fine. i can get settled and then when u get there you can settle to. I will bring mustard.. and probably buns to.. I am getting hillshire farm cheese dogs.. See Ya SOON...
Reply With Quote
  #174  
Old 09-16-2009
LuckyRanger13's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2007
Location: Santa Fe, TN
Posts: 554
Awesome. I can't wait! WooHoo!!
Reply With Quote
  #175  
Old 09-16-2009
Redrocket's Avatar
Member
iTrader: (6)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Waynesville n.c
Posts: 1,993
Quote:
Originally Posted by ranger_1999 View Post
Um is there anything I need to bring?? I mean what are we gonna be doing exactly?
And what if a person was to bring a OHC, like Amanda^^, could they help make that disappear too??
im alredy doing one at the meet you can watch and ill teach you how to install it its easy to do just takes some time. on stuff to bring i posted that a few pages back
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
**OFFICIAL 2010 KNOX MEET** - Hotel info inside Redrocket Meets, Greets, & Events 142 08-15-2010 07:07 PM
The Official **Official Georgia Meet head Count** !! BamaRanger09 Meets, Greets, & Events 21 02-17-2010 07:51 PM
**Official Georgia Meet head Count** hozII Meets, Greets, & Events 244 02-17-2010 07:50 PM
Official Head Count for South Carolina meet !!!!! dcrymes99ranger Meets, Greets, & Events 50 11-16-2009 09:58 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 11:23 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.