SO CAL end of july trip.... - Page 15 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #351  
Old 07-22-2009
Alon's Avatar
Member
iTrader: (13)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Long Beach, CA
Posts: 2,555
I dont feel like reading all this...but where are you guys going and when? I think we are going to frasier park to ride, but may stop by...wherever this is
Reply With Quote
  #352  
Old 07-22-2009
whippersnapper02's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2006
Location: Earth, Milky Way Galaxy
Posts: 7,415
Quote:
Originally Posted by Prerunner-Ranger View Post
Arrrrrrr
I didn't know Popeye was a pirate.
Reply With Quote
  #353  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
Quote:
Originally Posted by whippersnapper02 View Post
I didn't know Popeye was a pirate.
dont f with pirates. ever seen pirates of the carribean? they will kick your a$$
Reply With Quote
  #354  
Old 07-22-2009
Prerunner-Ranger's Avatar
Level I Supporter
 
Join Date: Feb 2008
Location: Lancaster, CA.
Posts: 2,280
Quote:
Originally Posted by whippersnapper02 View Post
I didn't know Popeye was a pirate.
Need me spinach.
Reply With Quote
  #355  
Old 07-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
dam a page in a day, thats the most active this thread has been in a long time
Reply With Quote
  #356  
Old 07-22-2009
whippersnapper02's Avatar
RF Veteran
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2006
Location: Earth, Milky Way Galaxy
Posts: 7,415
Quote:
Originally Posted by edgerider2002 View Post
dont f with pirates. ever seen pirates of the carribean? they will kick your a$$
Actually I haven't see it. LOL.

Quote:
Originally Posted by Prerunner-Ranger View Post
Need me spinach.
The green stuff you handle isn't called spinach.
Reply With Quote
  #357  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
[
Reply With Quote
  #358  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
my bad wrong person hahahahahahaha
Reply With Quote
  #359  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
damn this thread is delivering with talks of pirates and "spinach" haha
Reply With Quote
  #360  
Old 07-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
spinach is good ****, comes in many varities haha
Reply With Quote
  #361  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
why do i even post here im not even going anymore
Reply With Quote
  #362  
Old 07-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
i wonder the same thing myself, tell your boss he ****ed my weekend up lol
Reply With Quote
  #363  
Old 07-22-2009
S10Killer's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: SO CAL
Posts: 381
i dont think his boss cares about you lol
Reply With Quote
  #364  
Old 07-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
if i lived closer he would care, id **** his weekend up lol

kris, secure a camping chair somehow in your bed and ill ride it all the way out there rofl
Reply With Quote
  #365  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
come up for the pismo trip urandaman was talking about. its good times there. ask alan i sent him a pic from there the other day haha
Reply With Quote
  #366  
Old 07-22-2009
S10Killer's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: SO CAL
Posts: 381
wow i am sure he is scared lol
Reply With Quote
  #367  
Old 07-22-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
Quote:
Originally Posted by edgerider2002 View Post
come up for the pismo trip urandaman was talking about. its good times there. ask alan i sent him a pic from there the other day haha
oh this pic? rofl

Reply With Quote
  #368  
Old 07-22-2009
edgerider2002's Avatar
Member
iTrader: (9)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Fresno, CA
Posts: 1,584
^^^ i was so faded and that was at like 6 p.m. haha
Reply With Quote
  #369  
Old 07-22-2009
Shaklakan's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: La Habra CA
Posts: 1,100
Im out guys.... My new suspension is on but many problems are going to ensue. My alignment is fubar and i have like no cash on me.
Reply With Quote
  #370  
Old 07-22-2009
Biz's Avatar
Biz Biz is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: los angeles,California
Posts: 2,120
wow this meet is 15 pages of fail lol
Reply With Quote
  #371  
Old 07-23-2009
flatblack96's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: San Diego, CA
Posts: 126
what the FU**?? Everyone is bailing. I hate when this happens. I been looking forward to this for months. It's gonna be hot and my a/c isn't fixed yet. Just tinted my windows though so that should help. I'm still going and have an open seat. Come with me Smakes!
Justin, I still need to meet up with you to give you money and get those arms from you, you could use that money to go...? Just get your alignment done, I'll pay you 80 saturday morning and then you go do it then head out. hah, this thing needs to hjappen. What's the headcount now? me and???(my friend in ranger might come with me and open seat as well.)
Reply With Quote
  #372  
Old 07-23-2009
Smakes's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Nov 2008
Location: nowhere
Posts: 235
what time/day you goin out cj?
Reply With Quote
  #373  
Old 07-23-2009
Demo1986's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Long Beach, CA
Posts: 423
IM still in and I had a seat a available but she actually got the day of Friday so I'll be at sues by 11. Couldn't get my ac to work by this trip so it's gonna suck in my truck
Reply With Quote
  #374  
Old 07-23-2009
flatblack96's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: San Diego, CA
Posts: 126
hopefully I'll get a blower motor so I have that at least and I might be able to get a/c back in and working today but doubt it. Windows down and just go faster haha.
Alan, I'm leaving at like 4 or 5am from here saturday. I have to meet someone in Hemet before 7 so yeah, somewhere around that time I'll be up there. Your welcome to meet me and just come in my truck, you can give me lil for gas or provide some food and.or drinks
Reply With Quote
  #375  
Old 07-23-2009
Prerunner-Ranger's Avatar
Level I Supporter
 
Join Date: Feb 2008
Location: Lancaster, CA.
Posts: 2,280
oh rly
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SO CAL July Trip Pictures S10Killer Meet & Greet Photos 12 08-06-2009 03:43 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 03:47 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.