Bored out of my mind..cleaned the truck and took pics.... Yep...56k no....enjoy... - Page 2 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #26  
Old 04-02-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
Nice stone... not to completely jack your thread but do you guys all rock the front plate-less or just for the pics??
mines frenched in my pics
Reply With Quote
  #27  
Old 04-02-2009
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
Quote:
Originally Posted by RazorsEDGE View Post
No front plate required in NM!
Neither does Indiana.

Looks good Zach, I did nearly the same thing a week ago, only my truck hasnt left the garage since. Dont want it to get dirty. lol
Reply With Quote
  #28  
Old 04-02-2009
Tys 4x4 FTW's Avatar
RF Veteran
iTrader: (8)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Las Vegas, Nevada
Posts: 6,575
vegas is pretty relaxed as far as front plate laws go. i believe it goes "if you have a place for a licence plate, you need one, but if not, then you don't."
i put one on the front of my truck just to help fill the gap a bit with the front bumper
Reply With Quote
  #29  
Old 04-02-2009
01_ranger_4x4's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Muskegon, Michigan
Posts: 3,585
beautiful truck, those tires look great on there
Reply With Quote
  #30  
Old 04-02-2009
gatorblue92's Avatar
RF Veteran
 
Join Date: Jun 2004
Location: Delaware
Posts: 8,238
looks purty
Reply With Quote
  #31  
Old 04-02-2009
cchsbuzz19's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jul 2007
Location: North Canton, Ohio
Posts: 2,417
Great looking truck stone.
Reply With Quote
  #32  
Old 04-02-2009
jckb4000's Avatar
Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: San Jose
Posts: 286
I like how the curbs are set up to the wall for skating!
btw; you may want to consider trading me your third brake light. i have a 7 year old stock one for ya
jk
looks great!
Reply With Quote
  #33  
Old 04-02-2009
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Thanks alot guys OH btw its Thunderstorming and pouring down rain right now LOL...




Quote:
Originally Posted by chainfire View Post
Hot damn, I really like your truck Zack.
It looks soooo clean compared to mine, all the mods are tastfull and not over done.

lol I think my nose is turning brown....
Thanks and why brown lol...


Quote:
Originally Posted by justinjc1 View Post
Truck looks awesome! What kinda exhuast is that?
Roush f-150 side exit exhaust something like $510 got it for $20 at there garage sale...


Quote:
Originally Posted by SVT01RANGER View Post
looks good stone, it'll look even better with the edge bumper :D

Not just bumper my friend just wait...


Quote:
Originally Posted by FX2.3 View Post
I know you know but she needs the POWERDOME!

I'm glad I didnt clean my truck today, got stuck in traffic next to construction with wind blowing right at my truck..
In time


Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
Nice stone... not to completely jack your thread but do you guys all rock the front plate-less or just for the pics??
MI does NOT require a front license plate at all. this truck came with the front holder already on it. i was gonna remove it and had some Ford plates laying around and put those on and never removed it lol... i kinda like them now...


Quote:
Originally Posted by bugz1racing View Post
Looking good. I am a sucker for black Rangers. LOL Where did you get the front skid plate or did you make it?
I used to hate black rangers now look at me lol.... Front skid plate is a STOCK skid plate modified to sit up higher the 98-00 4x4 bumpers dont hang down as far and leave a gap so i modded it to raise up higher...


Quote:
Originally Posted by zabeard View Post
Looks good Zach, I did nearly the same thing a week ago, only my truck hasnt left the garage since. Dont want it to get dirty. lol

ya i wish it was in the garage but i put some stuff in the way and couldnt get it in it tonight before it started raining
Reply With Quote
  #34  
Old 04-02-2009
bucky919's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Minot, ND
Posts: 1,943
Looking good Zach!!! Makes me kind of miss mine lol

I wish I was bored more often, but hopefully tomorrow I can get rid of the rest of the chrome on the f150....
Reply With Quote
  #35  
Old 04-02-2009
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Quote:
Originally Posted by bucky919 View Post
Looking good Zach!!! Makes me kind of miss mine lol

I wish I was bored more often, but hopefully tomorrow I can get rid of the rest of the chrome on the f150....
you should you bastard selling my twin
Reply With Quote
  #36  
Old 04-02-2009
mudranger96's Avatar
Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Lehigh Acres, FL
Posts: 2,549
Looks great nice pics too
Reply With Quote
  #37  
Old 04-02-2009
t3ob's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Olive Branch, MS
Posts: 1,762
Truck looks great Stone, as usual... I love your wheels man!!!
Reply With Quote
  #38  
Old 04-02-2009
Sea-Bass's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Jul 2008
Location: Georgia
Posts: 1,059
Looks damn good!!
Reply With Quote
  #39  
Old 04-02-2009
vansnxtweek's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: USA
Posts: 2,666
Zach man the truck looks amazing as always!!!! But i just noticed something.........exhaust man!! what is it? Thats exactly what i want! Im just not satisfied w/ mine after the b.l. And I have got to fix my skid plate haha...once again...truck is lookin good!
Reply With Quote
  #40  
Old 04-02-2009
TheBearJeweler's Avatar
Member
iTrader: (18)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arkansas
Posts: 3,179
I want your exhaust...
Reply With Quote
  #41  
Old 04-03-2009
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Hmm...that truck looks familiar....I know i've seen it somewhere.....
Reply With Quote
  #42  
Old 04-03-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by Sonic04Edge View Post
Hmm...that truck looks familiar....I know i've seen it somewhere.....
In Hoz's driveway every night?
Reply With Quote
  #43  
Old 04-03-2009
Sonic04Edge's Avatar
RF Veteran

iTrader: (6)
 
Join Date: Jun 2004
Location: Madison. AL
Posts: 5,715
Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
In Hoz's driveway every night?

Reply With Quote
  #44  
Old 04-03-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Lando! So...How's the Mellinium Falcon doing? You get your groove on with Leia yet in the blaster turrent?
Reply With Quote
  #45  
Old 04-03-2009
Bumpncarstereo's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Aug 2006
Location: btwn the Buff and the Roc
Posts: 1,302
cant believe there is no aftermarket lights on that beast. i mean you have had it for how long?
Reply With Quote
  #46  
Old 04-03-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
^^You're tellin' me!!!....i've got some teasers of that truck....maybe i should post 'em....hmmm..... involves lighting....hmmm......
Reply With Quote
  #47  
Old 04-03-2009
Jimmeh's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
^^You're tellin' me!!!....i've got some teasers of that truck....maybe i should post 'em....hmmm..... involves lighting....hmmm......
I only got one teaser of lights on his truck.......

I think stone hates me, but not as much as I hate his truck. Because it's nicer then mine.
Reply With Quote
  #48  
Old 04-03-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by Jimmeh View Post
I only got one teaser of lights on his truck.......

I think stone hates me, but not as much as I hate his truck. Because it's nicer then mine.
thAn. your welcome.
Reply With Quote
  #49  
Old 04-03-2009
GrafixGuy's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2005
Location: Montgomery, AL
Posts: 8,703
I think the OEM looking clear corners would work, you know the ones that match the headlights, they aren't like diamond clear...
Reply With Quote
  #50  
Old 04-03-2009
Level III Supporter
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: usa
Posts: 24,936
Thanks guys


Quote:
Originally Posted by t3ob View Post
Truck looks great Stone, as usual... I love your wheels man!!!
Ya just repolished them before the pics they where looking bad..


Quote:
Originally Posted by vansnxtweek View Post
Zach man the truck looks amazing as always!!!! But i just noticed something.........exhaust man!! what is it? Thats exactly what i want! Im just not satisfied w/ mine after the b.l. And I have got to fix my skid plate haha...once again...truck is lookin good!

Yes you need to fix your skid plate like NOW.....

Roush F-150 Side exit exhaust runs about $510 paid $20 lol.... I am not satisfied with this one its put in the wrong location so it hangs down to low for me IMO needs to be moved forward about 3" and it would be up higher it will be redone here sometime



Quote:
Originally Posted by jeweler54 View Post
I want your exhaust...
and? lol...


Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
In Hoz's driveway every night?

You know it.... lol


Quote:
Originally Posted by Bumpncarstereo View Post
cant believe there is no aftermarket lights on that beast. i mean you have had it for how long?
In time my friend now that the weather is getting better... 10 months?


Quote:
Originally Posted by GrafixGuy View Post
I think the OEM looking clear corners would work, you know the ones that match the headlights, they aren't like diamond clear...
NEVER NEVER NEVER NEVER... dont worry it wont be a 98-00 to much longer...
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Cleaned the the truck up and took some pictures MugenCRX04 Snapshots 35 10-01-2009 11:34 PM
got bored so i went and took some pics of the ranger 97-4x4ranger Snapshots 10 07-01-2009 12:22 AM
1930 Ford finally out, Old car BBQ, truck pics... enjoy Redneckstone Snapshots 24 05-17-2009 08:50 PM
Bored out of my mind Mykhael Snapshots 18 02-14-2009 11:21 AM
Cleaned the truck.. Yep, that's about it.. 13 Large Pics.. 56k no.. FX2.3 Snapshots 23 10-05-2008 05:09 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 08:01 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.