Wheelin Pics!!! - Page 4 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #76  
Old 02-23-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Matt thanks for going away on messenger and not talking anymore. I wanted pics!!
Reply With Quote
  #77  
Old 02-23-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by mossyoak03 View Post
matt can you send me this one to [email protected]? please?
I need to get them full size too.. The guy said he'll email some full size ones but i want a CD with all of them on it.

anything with J.C. Nieto at the bottom was the guy with us that had the fancy camera lol

Quote:
Originally Posted by 98liftedranger View Post
Matt thanks for going away on messenger and not talking anymore. I wanted pics!!
you left me.. you got off line, I'm back now.. i had to go wash the truck..
Reply With Quote
  #78  
Old 02-23-2009
Ranger_Boi's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Yakima Wa
Posts: 548
thats just a sick ol rig :)
Reply With Quote
  #79  
Old 02-25-2009
AgPete139's Avatar
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Houston
Posts: 408
I've been away, busy with work, family, and other school with too much commuting.

Name:  DSC00003.jpg
Views: 1
Size:  101.3 KB
Name:  DSC00004.jpg
Views: 1
Size:  135.0 KB
Name:  DSC00007.jpg
Views: 0
Size:  85.2 KB
Name:  DSC00011.jpg
Views: 1
Size:  142.2 KB
Name:  DSC00012.jpg
Views: 1
Size:  131.2 KB
Name:  DSC00014.jpg
Views: 0
Size:  109.5 KB

Name:  DSC00018.jpg
Views: 2
Size:  167.8 KB
Name:  DSC00022.jpg
Views: 1
Size:  158.3 KB
Name:  DSC00026.jpg
Views: 1
Size:  90.4 KB
Name:  DSC00027.jpg
Views: 1
Size:  119.6 KB

Name:  DSC00032.jpg
Views: 1
Size:  167.4 KB
Name:  DSC00037.jpg
Views: 1
Size:  125.6 KB

Name:  DSC00039.jpg
Views: 1
Size:  168.3 KB
Name:  DSC00041.jpg
Views: 0
Size:  111.8 KB
Name:  DSC00042.jpg
Views: 1
Size:  75.2 KB
Name:  DSC00048.jpg
Views: 1
Size:  116.9 KB
Name:  DSC00052.jpg
Views: 1
Size:  117.5 KB
Name:  DSC00060.jpg
Views: 2
Size:  86.6 KB
Name:  DSC00064.jpg
Views: 1
Size:  103.1 KB

Name:  n544706140_2600573_8497.jpg
Views: 1
Size:  75.4 KB

Name:  xhb25.jpg
Views: 1
Size:  53.1 KB




Matt & Jon can chime in for the remaining pics of the females...



Pete
Reply With Quote
  #80  
Old 02-25-2009
seed60's Avatar
RF Veteran
iTrader: (15)
 
Join Date: Jun 2008
Location: Mooresville, NC
Posts: 5,584
Breaking out the robot?
Name:  DSC00003.jpg
Views: 2
Size:  101.3 KB




New school!




I'll take the one on the left. What do you think shipping would be?? lol
Name:  xhb25.jpg
Views: 1
Size:  53.1 KB

Last edited by seed60; 02-25-2009 at 06:43 AM.
Reply With Quote
  #81  
Old 02-25-2009
rangerboy101's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2007
Location: Winchester, Va
Posts: 8,187
IMO this should go on the front page.

Name:  n842449640_1289976_6948.jpg
Views: 1
Size:  70.2 KB
Reply With Quote
  #82  
Old 02-25-2009
DrkZide's Avatar
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: A NM
Posts: 41
I've seen alot of wheeling pics with trucks with no tailgates. Is there a point to that? Nice pics btw :)
Reply With Quote
  #83  
Old 02-25-2009
ranger's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2006
Location: Imperial Beach, CA
Posts: 4,502
His bed is dove tailed so it wont fit unless he cuts it down to size.
Reply With Quote
  #84  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by seed60 View Post
Breaking out the robot?


I'll take the one on the left. What do you think shipping would be?? lol
I'm still not sure what I was doing actually.

You can't have the one on the left! Ha

Quote:
Originally Posted by rangerboy101 View Post
IMO this should go on the front page.

Either that one or this one.
Name:  n842449640_1290032_5980.jpg
Views: 1
Size:  56.5 KB

Quote:
Originally Posted by DrkZide View Post
I've seen alot of wheeling pics with trucks with no tailgates. Is there a point to that? Nice pics btw :)
I don't see many people taking the tailgate off? Unless their dove tailed too..
Reply With Quote
  #85  
Old 02-25-2009
zabeard's Avatar
who?
iTrader: (8)
 
Join Date: Nov 2004
Location: IN
Posts: 26,045
some sweet pics!
Reply With Quote
  #86  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
I GOT MY TRASNFER CASE
Reply With Quote
  #87  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
i GOT THE TRANSFER CASE!!!!!

wooooo off to work to take it apart now.





ahhhh double post. lol
Reply With Quote
  #88  
Old 02-25-2009
AgPete139's Avatar
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Houston
Posts: 408
Great! I'm surprised you haven't posted pics of the t-case on here yet (after 30 minutes)! Ha.

I second that R-F coverpage notion:

Name:  n842449640_1290032_5980.jpg
Views: 1
Size:  56.5 KB
Reply With Quote
  #89  
Old 02-25-2009
herm59's Avatar
Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Toms River, NJ
Posts: 1,694
Likes like a great time. Great pics. Makes me jealous we ain't got sh*t like that here. Hell the only time I get to touch mud is when I go home to NJ. NY blows my a$$.
Reply With Quote
  #90  
Old 02-25-2009
Prerunner-Ranger's Avatar
Level I Supporter
 
Join Date: Feb 2008
Location: Lancaster, CA.
Posts: 2,280
Your truck is mean as hell Matt
Reply With Quote
  #91  
Old 02-25-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Name:  n842449640_1290032_5980.jpg
Views: 0
Size:  56.5 KB


Is that a hand in the upper left? Like complete arm?
Reply With Quote
  #92  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
That'd be Peter..

speaking of which, Peter!! where's that pic?

orrr are you talking about Kristen?
Reply With Quote
  #93  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
Quote:
Originally Posted by herm59 View Post
Likes like a great time. Great pics. Makes me jealous we ain't got sh*t like that here. Hell the only time I get to touch mud is when I go home to NJ. NY blows my a$$.
Haha, I wanna move up to NY since my dad lives there, but I never see anything about wheelin up there, and well, thats my life

Quote:
Originally Posted by Prerunner-Ranger View Post
Your truck is mean as hell Matt
Thanks.
Reply With Quote
  #94  
Old 02-25-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
Haha, I wanna move up to NY since my dad lives there, but I never see anything about wheelin up there, and well, thats my life



Thanks.
Don't be a ***** and get your *** up here. I will show you ****. I leave for Cali end of May. I will be near your dad's town first weekend of May. BE HERE!
Reply With Quote
  #95  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
ha
I'm moving to College Station in that time frame.. and I'll be wheelin everyyyy weekend! have fun in Cali..



and you think i like mud apparently.. what else is up there?
Reply With Quote
  #96  
Old 02-25-2009
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Austin/College Station, TX
Posts: 24
You're moving out to College Station, that's final. I need another roommate....... anddddd we're starting a shop to make some 914BAFF axles.
Reply With Quote
  #97  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
annddd I'm gonna be an Aggie hahaha

whats the A stand for?
badass full float? lol
Reply With Quote
  #98  
Old 02-25-2009
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Austin/College Station, TX
Posts: 24
Quote:
Originally Posted by 99ranger4x4 View Post
annddd I'm gonna be an Aggie hahaha

whats the A stand for?
badass full float? lol
Pff I already am, I've got my ID to prove it.

Of course, 914 Bad *** Full Floating axles FTW! haha

Last edited by bootstrapbill; 02-25-2009 at 07:09 PM.
Reply With Quote
  #99  
Old 02-25-2009
98liftedranger's Avatar
RF Veteran
iTrader: (5)
 
Join Date: Aug 2008
Location: California
Posts: 12,538
There is rocks and crap here to.
Reply With Quote
  #100  
Old 02-25-2009
99ranger4x4's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (3)
 
Join Date: Jun 2006
Location: Austin, TX
Posts: 12,198
But there's more here.
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Wheeling pics. Theyre from the 150 forum, but everyone appreciates wheelin pics. a-little-edgey Snapshots 17 11-08-2009 11:03 PM
Went wheelin, got some pics.... dangelj316 Meet & Greet Photos 13 05-19-2009 09:53 PM
wheelin in nags head this weekend pics!!!! almosta4x4ranger Snapshots 69 12-09-2008 12:24 PM
went wheelin sunday, pics kevinsranger Meet & Greet Photos 23 05-20-2008 08:39 AM
Wheels tires and racing stripes. minor wheelin pics 1BADFORD Snapshots 15 05-02-2008 03:54 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 03:12 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.