2nd Annual Portland/WA meet at Blue Lake - Aug 22 - Page 10 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Meets, Greets, & Events Schedule a meet, start a club, or attending a show? General discussion of information pertaining to meet and greets and events.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #226  
Old 07-04-2009
02oregonedge+'s Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Apr 2008
Location: OR!
Posts: 1,086
I want the wheels off of the yellow one!!!
Reply With Quote
  #227  
Old 07-04-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
Well dork face that's not the Ben's ranger!!! The yellow truck belongs to the OTHER salesman... haha

PLEASE NOTE:
Ben's Ranger
Name:  006-1.jpg
Views: 0
Size:  182.3 KB

Salesman's Ranger
Name:  012.jpg
Views: 0
Size:  78.5 KB

Either way I don't blame you for wanting those wheels... if I could have 'em I would have tried to trade by now... haha
Reply With Quote
  #228  
Old 07-04-2009
chainfire's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Mission B.C.
Posts: 3,126
Yuck, tell him that they need to be cleaned lol
Reply With Quote
  #229  
Old 07-04-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
I agree 110% but he treats it like a typical work truck... can't even fit more than one person in here without massive re-arranging....
Reply With Quote
  #230  
Old 07-04-2009
02oregonedge+'s Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Apr 2008
Location: OR!
Posts: 1,086
Ohh I forgot it was his personal rig.. Why don't you send him on a really long job and tell him to take the bens truck, then we can swap out wheels and he'll never be the wiser lol
Reply With Quote
  #231  
Old 07-04-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
i got a set of thoes wheels
Reply With Quote
  #232  
Old 07-04-2009
02oregonedge+'s Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Apr 2008
Location: OR!
Posts: 1,086
Oh ya, so you and I are trading wheels at the meet rob lol....
Reply With Quote
  #233  
Old 07-05-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
nah, but i do have an extremely nice set of 16" teardrops i'll sell ya
Reply With Quote
  #234  
Old 07-05-2009
02oregonedge+'s Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Apr 2008
Location: OR!
Posts: 1,086
I'm over the teardrops, I want something different...
Reply With Quote
  #235  
Old 07-06-2009
97-4x4ranger's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: moses lake, washington
Posts: 145
if my parents let me go, i'll go and meet at the taco kk, i sure hope they let me
Reply With Quote
  #236  
Old 07-06-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
Hey dude... I think I was supposed to write you back... this weekend is kinda a work thing. If you wanna come out and say hi that's cool but I won't have my truck and will probably only be there a couple hours.
Reply With Quote
  #237  
Old 07-08-2009
chainfire's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Mission B.C.
Posts: 3,126
Sooooo Shane, when the hell are you going to update the list?

Throw Jesse on there, I got word that he is down too. This is going to be a long drive lol. I think I am going to try to leave friday sometime, then hit up a hotel and meet the Washingtonians at Krispy Kreme.

Where is a good place to stay in Seattle? Preferable near a bar that doesn't ID, cause I'm only 20 lol.
Reply With Quote
  #238  
Old 07-08-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
My parent's cabin is about an hour north of seattle... exit 212.... you'd still have a 4 hr drive on sat but we might be able to do that... otherwise stay just north of seattle somewhere and we can chill the night before... my house doesn't ID ;-)
Reply With Quote
  #239  
Old 07-09-2009
87ranger302's Avatar
Member
 
Join Date: May 2009
Location: Monroe, OR
Posts: 64
Can i come (as long as my parents say its ok) and everyone else because i'm 16. And i have enough gas money by then, and if its ok with everyone it will be a maybe for me.
Reply With Quote
  #240  
Old 07-09-2009
chainfire's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Mission B.C.
Posts: 3,126
Justin! the more the merrier man! Start savin up now lol, it gonna be a hell of a party!



Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
My parent's cabin is about an hour north of seattle... exit 212.... you'd still have a 4 hr drive on sat but we might be able to do that... otherwise stay just north of seattle somewhere and we can chill the night before... my house doesn't ID ;-)
Hmm that could be a great plan. I don't want to impose though.
Reply With Quote
  #241  
Old 07-09-2009
87ranger302's Avatar
Member
 
Join Date: May 2009
Location: Monroe, OR
Posts: 64
Cool, i just need to stop finding good deals on craigslist that's where most of my money has been going lol.
Reply With Quote
  #242  
Old 07-09-2009
mikerider's Avatar
Member
iTrader: (8)
 
Join Date: Oct 2006
Location: Renton WA
Posts: 2,504
Quote:
Originally Posted by 87ranger302 View Post
Cool, i just need to stop finding good deals on craigslist that's where most of my money has been going lol.
I hate that I do the same thing!
Reply With Quote
  #243  
Old 07-09-2009
SVT01RANGER's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jun 2004
Location: West Eugene, OR
Posts: 3,634
Quote:
Originally Posted by 87ranger302 View Post
Cool, i just need to stop finding good deals on craigslist that's where most of my money has been going lol.
oh, you too huh?!?!


i just spent $1000 on a factory hardtop for my car, and it was up in maries neck of the woods
Reply With Quote
  #244  
Old 07-09-2009
Cooke15's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: Port Coquitlam, BC
Posts: 1,490
jeff we gonna be drunk.. but NO DRINKING AND DRIVING! obviously.. heh
Reply With Quote
  #245  
Old 07-09-2009
DisturbedESV's Avatar
Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Seattle, WA
Posts: 3,115
Quote:
Originally Posted by chainfire View Post
Hmm that could be a great plan. I don't want to impose though.
If it was imposing I wouldn't offer! I don't have any room at my house for you guys to stay the night but you're welcome to come chill... I guess unless you wanna sleep in the garage... haha... otherwise I could probably get the 'rents cabin giving you about a 230 mile drive the day of the meet... either way let me know...
Reply With Quote
  #246  
Old 07-09-2009
Cooke15's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: Port Coquitlam, BC
Posts: 1,490
Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
If it was imposing I wouldn't offer! I don't have any room at my house for you guys to stay the night but you're welcome to come chill... I guess unless you wanna sleep in the garage... haha... otherwise I could probably get the 'rents cabin giving you about a 230 mile drive the day of the meet... either way let me know...
your house so we can have freedom toast
Reply With Quote
  #247  
Old 07-09-2009
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Quote:
Originally Posted by Cooke15 View Post
your house so we can have freedom toast
And some awesomely excellent freedom toast it was indeed
Reply With Quote
  #248  
Old 07-10-2009
chainfire's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Oct 2007
Location: Mission B.C.
Posts: 3,126
Fill me in. Freedom toast?

Ahh French Toast right?
Reply With Quote
  #249  
Old 07-10-2009
Jimmeh's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2007
Location: Columbia Falls, MT
Posts: 3,224
Shane. You fail at list updating. Already at 10 pages, and still some of the people who have said they are coming early in the thread aren't on the list.
Reply With Quote
  #250  
Old 07-10-2009
bucky919's Avatar
Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Minot, ND
Posts: 1,943
Well im going to make the commitment to get out there, ill get to Columbia Falls and split gas from there with Jimmeh (as long as he's still going lol). More details later ill have to send out some pm's to get more details on if theres somewhere to pitch a tent a floor to sleep on ect...
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
PNW Crew: 3rd Annual Blue Lake Meet pic thread - 8/28/2010 Fx4wannabe01 Meet & Greet Photos 157 11-21-2010 07:20 PM
PNW CREW: 3rd Annual Blue Lake Meet - Portland, OR, Aug 28 Fx4wannabe01 Meets, Greets, & Events 83 08-28-2010 07:59 AM
2nd Annual Blue Lake Ranger Meet Snapshots! August 22nd, 2009 (56k, No no no no!) WowMike2001 Meet & Greet Photos 114 05-15-2010 06:23 PM
Fall 2009 Silver Lake Meet Aug 26-30th malydeen Meets, Greets, & Events 28 06-06-2009 06:18 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 02:38 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.