Post your vehicular sightings!!! Open to all vehicles!!! - Page 23 - Ranger-Forums - The Ultimate Ford Ranger Resource


Snapshots Share photos of vehicles in this sub-forum.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #551  
Old 05-28-2010
GrafixGuy's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2005
Location: Montgomery, AL
Posts: 8,703
Quote:
Originally Posted by Freelander View Post
Haha that's hilarious. I thought you and maybe Cody would be able to recognize it's me from the pics :D
haha I was thinking the same thing! I wanna go to one of these meets sometime, you have any pics of the ranger? or did you sell it?
Reply With Quote
  #552  
Old 05-28-2010
Sixt9coug's Avatar
Member
iTrader: (7)
 
Join Date: May 2006
Location: Norwalk, CA
Posts: 1,034
Quote:
Originally Posted by GI_JO_NATHAN View Post
I don't know...if you think about it it's more natural for it to pivot down like your foot does...
And those things are sick. Seen them on Top Gear.
Yup. one of those lol.

I didnt see it the rest of the day. I work near an exotic car dealer so theres always Ferrari's, Lamborghini's and Porsche's around. Lots of Ford GT's as well.

Awesome Ferrari assortment up there too lol. I am still in love with the 575 Maranello. Absolutely gorgeous car and supremely classy with it's understated good looks.
Reply With Quote
  #553  
Old 05-28-2010
Freelander's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: Kentucky
Posts: 530
Quote:
Originally Posted by Sixt9coug View Post
Yup. one of those lol.

I didnt see it the rest of the day. I work near an exotic car dealer so theres always Ferrari's, Lamborghini's and Porsche's around. Lots of Ford GT's as well.

Awesome Ferrari assortment up there too lol. I am still in love with the 575 Maranello. Absolutely gorgeous car and supremely classy with it's understated good looks.
Thanks :) I've actually never seen a 575, surprisingly enough. I do have some pics of a 550 I've seen though. Never run across a Superamerica or Barchetta either, though they're a bit more rare.

I was actually gonna give you a link that's about 6 pages long full of awesome pics of 550s, 575s and 456s...but you have to be a member of the forum to view them :(

Ah well, here it is anyway:

456/550/575 MegaThread Let's See 'Em - FerrariChat.com

And here's the 550 I was talking about:









And a random pic I just really like:

Reply With Quote
  #554  
Old 05-28-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
We met up at the Cars and Coffee in Charlotte for the last Concord meet. It was ok, couple of cool cars and then a bunch of late model Mazda's that all pretty much looked the same.
Reply With Quote
  #555  
Old 05-28-2010
04blackedge's Avatar
RF Veteran
iTrader: (13)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Durham, NC
Posts: 23,426
Haha lame
Reply With Quote
  #556  
Old 05-28-2010
Fx4wannabe01's Avatar
RF Veteran
Thread Starter
iTrader: (23)
 
Join Date: May 2005
Location: Boring, Oregon
Posts: 21,721
Holy gagtastic grossness at the GTO? Stang? Cavalier? can't tell. lol.

Quote:
Reply With Quote
  #557  
Old 05-28-2010
stephen.g.fiddes's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tigard, OR/ Monmouth, OR
Posts: 847
the orange one?
Reply With Quote
  #558  
Old 05-28-2010
Freelander's Avatar
Member
 
Join Date: Nov 2005
Location: Kentucky
Posts: 530
Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
Holy gagtastic grossness at the GTO? Stang? Cavalier? can't tell. lol.
Noble M12 :)



Reply With Quote
  #559  
Old 05-28-2010
GI_JO_NATHAN's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2007
Location: Spartanburg, SC/Pensacola
Posts: 343
Wow...um...I like those...but...Damn!
Reply With Quote
  #560  
Old 05-30-2010
btm757's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: Jun 2009
Location: Norfolk / Chesapeake, VA
Posts: 3,980
















Tons of old cars and truck off of NC168




Old Jeepster




Huge @$$ SuperDuty

















Last edited by btm757; 05-30-2010 at 01:51 PM. Reason: Added More Pictures
Reply With Quote
  #561  
Old 05-30-2010
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
ive always loved the look of a lifted van with bigger tires
Reply With Quote
  #562  
Old 06-01-2010
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: 559, CA
Posts: 1,174
Reply With Quote
  #563  
Old 06-01-2010
winks's Avatar
Member
iTrader: (5)
 
Join Date: May 2005
Location: Jackson, New Jersey
Posts: 4,872
^That Jeep needs an alignment.
Reply With Quote
  #564  
Old 06-01-2010
03crewcabranger's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Mty, Mx
Posts: 1,031
Someone stole the shovel from it...
Reply With Quote
  #565  
Old 06-01-2010
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: 559, CA
Posts: 1,174
at least it still has the winch
Quote:
Originally Posted by winks View Post
^That Jeep needs an alignment.
thats what i said. and after what we were doing to it probably new TRE's BJ's and CV's too

Last edited by gts007; 06-01-2010 at 02:00 PM.
Reply With Quote
  #566  
Old 06-01-2010
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Mar 2009
Location: 559, CA
Posts: 1,174
lol
Reply With Quote
  #567  
Old 06-01-2010
GrafixGuy's Avatar
RF Veteran
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2005
Location: Montgomery, AL
Posts: 8,703
Mazda RX-8 Hibysha Edition. Google it. lol


shot from my droid, Nissan 240Z in MINT condition drove every so often by a local old lady... I would like to buy it if it ever came up For Sale...

Reply With Quote
  #568  
Old 06-01-2010
TheStig88's Avatar
Member
iTrader: (4)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Columbia, Missouri
Posts: 2,120
a few pontiacs....

Name:  DSC00447.jpg
Views: 2
Size:  124.5 KB

Name:  DSC00448.jpg
Views: 2
Size:  133.5 KB

Reply With Quote
  #569  
Old 06-03-2010
vista4.0's Avatar
Member
iTrader: (3)
 
Join Date: Jan 2009
Location: Beaver Falls, PA
Posts: 2,824
]Mazda RX-8 Hibysha Edition. Google it. lol


isnt that a Shinka Edition? Never heard of a Hibysha Edition.
Reply With Quote
  #570  
Old 06-03-2010
Taylor's Avatar
Ive been dubbed....an old volk
iTrader: (18)
 
Join Date: Mar 2010
Location: Nashville, NC
Posts: 7,110
Quote:
Originally Posted by gts007 View Post
lol
I bet the neighbors were like "hey look at that kid flexing out that sick looking jeep"
Reply With Quote
  #571  
Old 06-03-2010
scott5640's Avatar
Member
iTrader: (-1)
 
Join Date: Mar 2009
Location: Davenport FL
Posts: 901
Quote:
Originally Posted by gts007 View Post
lol
flexs more than my truck does
Reply With Quote
  #572  
Old 06-04-2010
russian's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2009
Location: Windsor, ON
Posts: 574






Reply With Quote
  #573  
Old 06-05-2010
03crewcabranger's Avatar
Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Mty, Mx
Posts: 1,031











Reply With Quote
  #574  
Old 06-05-2010
BLK02's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Dec 2007
Location: BC
Posts: 1,350
A little cruise to squamish bc





and later, a replica ac cobra with a small block 427 parked next to me
Reply With Quote
  #575  
Old 06-05-2010
acemavrick's Avatar
Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Feb 2009
Location: ky
Posts: 663
^^^^^^^hmmmmm nobile yummmm ill take 10
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Post your Ranger sightings (only this color gen3) 99offroadrngr Snapshots 448 06-06-2014 09:55 AM
ranger tv, magazine, and movie sightings gibsondale General Ford Ranger Discussion 21 11-13-2010 08:14 AM
vehicular fail's joshtank Snapshots 134 10-13-2010 09:14 PM
Older F350 sightings today Metro55 Snapshots 12 07-10-2009 02:37 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -6. The time now is 12:52 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.